edmund napisał:
Dumping je zakázaný z českého i jiného hlediska. a kdyby ho i nakrásně využívali, byla by Škodovka nejziskovější z celého koncernu??? Těžko. Čili: mýlíte se pane. A hlavně: Místo, abychom se radovali z toho, že Škodovka má úspěch a dává práci spoustě českých lidí a českých firem, pliveme tady na ni. Inu v Čechách se jak známo úspěch neodpouští.
Opět reakce známého ex offo advokáta Škody Auto.... Já osobně úspěch škodě přeju, mám radost, že nadnárodní koncern zde platí daně, zahraniční akcionáři si mnou ruce (a dávají š. auto za příklad ostatním divizím), taktéž mám radost, že u nás našly uplatnění tisíce zahraničních dělníků, zatímco čeští nezaměstnaní se zbytku společnosti smějí z proleženého kanape.... Ale to není jen o š.auto, jde to napříč celým průmyslem i službami. A propos, jaké je auto Hyundai z Nošovic? České, korejské, nebo polské (slovenské, ukrajinské, dosaďte si sami) ? Tak tady neblekotej o české firmě, stejnou radost můžu mít z plzeňského Panasonicu.... Nebo Prazdroje, ten je český jako ta Škodovka. Totiž vůbec - vlastník v JAR, slad a chmelový extrakt z Polska, pracovníci taky bůhví odkud. Nikdo na Š. auto neplive, jen ji čím dál víc lidí porovnává s ostatními konkurenty a kupodivu dává přednost někomu jinému. Tak proč se s tím nesmířit, pane Edmunde?