anonym napisał:
No vubec by mi ten motor nechyběl...Jsem zvědavej na ty disely
Skodovka chce ve skutecnosti davat do HTP turbo. Dosavadni HTP nemuze konkurovat. Turbo se ukazalo jako marketingove velmi slusne a konstrukcne jednoduche reseni (reknete, v malem voze turbo, navic zakladni verze..). Celkove to vsak bude jedna z "levnejsich" moznosti co s motorarnou dal. Motory se budou davat do vsech modelu krome Superba, v Octavii (pravdepodobne po faceliftu) se pocita pouze s 12 V verzi. Deklarovany vykon kolem 65 kW bude stacit, ale nizsi kroutici moment bude dohanet kratsi prevodovka, maximalka bude kolem 165 km/h. 6V verze bude mit udavany vykon 55 kW to je dano take puzitim nizkotlakeho turba (ve skutecnosti to bude u obou verzi cca +5-10kW). Se spotrebou jsme obecne u benzinovych Skodovek zvykli na vyssi hodnotu, jenze ta by se mela paradoxne jeste snizit. Konecne uz se nebude zadny "skodovkar" stydet za vykon sveho vozu resp. chromovy napis Thtp. Myslim ze je to cesta jeste k lepsimu image Skody a nejen tomu. I ten pomyslny "tabor" anti- skoda alespon z casti presedla a bude se hyckat dynamikou nejlevnejsi Fabie ve 180 km/h... Zaverem chci dodat, ze veskere informace jsou neoficialni, finalni hodnoty vykonu se muzou v budoucnu lisit o nejky ten kW apod.