0
powrót
 

diskuze k tématu: RAPID nabízí jistotu, ale žádné vzrušení

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 12:44, Všechny nedostatky...
...přebije velikej kufr. Už nejsou třeba ani měkčený materiály, obr kufr stačí k "převálcování" konkurence. Absence pořádnýho motoru se šestistupňovým manuálem dokazuje, že jde pouze o přibližovadlo mezi prací, lídlem a domovem. Narvat do obr kufru pár bas píva, zlevněný buřty a hurá to ject sežrat...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 13:22, Ačkoli Škoda ještě nezveřejnila ceny
již teď je jasné, poměr cena/užitná hodnota bude skvělý. ...... Kdo tohle může napsat?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 13:27, Mimochodem,
stále si autor myslí, že cena bude skvělá ve srovnání s R Fluence za 265 tis.Kč s klasickým motorem 1,6 16V, který je nesrovnatelně lepší než Škodovácké invalidní MPI a nadopované TSi? A prosím, srovnejte ještě výbavu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 13:28, RE: Všechny nedostatky...
Pepe napisał:
...přebije velikej kufr. Už nejsou třeba ani měkčený materiály, obr kufr stačí k "převálcování" konkurence. Absence pořádnýho motoru se šestistupňovým manuálem dokazuje, že jde pouze o přibližovadlo mezi prací, lídlem a domovem. Narvat do obr kufru pár bas píva, zlevněný buřty a hurá to ject sežrat...
Tak. Teď jde o to, jestli tu basu píva a buřtů MPičko vůbec uveze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 13:30, RE: Ačkoli Škoda ještě nezveřejnila ceny
rojack napisał:
již teď je jasné, poměr cena/užitná hodnota bude skvělý. ...... Kdo tohle může napsat?
kdo? přeci PíáR oddělením automobilky zaplacený novinář. ale dostalo mě to ovládání oken, to je fakt pecka ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 13:56, RE: Ačkoli Škoda ještě nezveřejnila ceny
tomaskrtek napisał:
kdo? přeci PíáR oddělením automobilky zaplacený novinář. ale dostalo mě to ovládání oken, to je fakt pecka ))
No jistě. Jde přece o "rodinné" auto. A je znát jasný posun směrem k benevolentní výchově ratolestí. Už si nenechají škoďácí vzadu zatrhnout zábavu s okny. Odteď už řidič nemá právo mít kontrolu nad tím, co se děje vzadu. Doporučuju ještě vynechat dětskou pojistku na dveřích...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 14:22, RE: Ačkoli Škoda ještě nezveřejnila ceny
Pepe napisał:
No jistě. Jde přece o "rodinné" auto. A je znát jasný posun směrem k benevolentní výchově ratolestí. Už si nenechají škoďácí vzadu zatrhnout zábavu s okny. Odteď už řidič nemá právo mít kontrolu nad tím, co se děje vzadu. Doporučuju ještě vynechat dětskou pojistku na dveřích...
Hlavně nesmíš zapomenout na zlaté české ručičky. Je to takový návrat k DODO. Chvilku po začátku prodeje (ať se toho prodá kolik chce, půjde o úspěšný model, nebo alespoň hantýrkou PR o "oblíbený" model) se na pultech objeví sada tlačítek k dovybavení vozu stahování oken za necelých 10 táců a hospody budou co nevidět plné oslavného hlaholu bezkonkurenčního modelu s obrovským tunerským potencionálem. Co mě spíš překvapilo bylo použití názvu Rapid. Vzhledem ke koncepci vozu by se hodilo spíše Popular. Ale asi je výkon 0,05kW/kg natolik Rapid, že je to potřeba vyhlásit 550 litrovou prdelí do světa
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 15:55, RE: Ačkoli Škoda ještě nezveřejnila ceny
typek napisał:
Hlavně nesmíš zapomenout na zlaté české ručičky. Je to takový návrat k DODO. Chvilku po začátku prodeje (ať se toho prodá kolik chce, půjde o úspěšný model, nebo alespoň hantýrkou PR o "oblíbený" model) se na pultech objeví sada tlačítek k dovybavení vozu stahování oken za necelých 10 táců a hospody budou co nevidět plné oslavného hlaholu bezkonkurenčního modelu s obrovským tunerským potencionálem. Co mě spíš překvapilo bylo použití názvu Rapid. Vzhledem ke koncepci vozu by se hodilo spíše Popul...
Původní starý dobrý Rapid se jistě v hrobě obrací...... Tohle nepovedené "Toledo" osadit okřídleným šípem a pojmenovat po legendě (no, alespoň mezi pravověrnými Škodováky), je minimálně drzost, trefněji napsáno hloupost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 16:29, Rapid
Tak jsem si přečetl diskuzi a koukám,že prakticky stejmé kritické příspěvky,jako u každého nového modelu škodovky.Naposledy se zde takhle podobně hodnotila škoda Citigo a to autíčko se prodává velice dobře.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 17:06, RE: Rapid
Fanda napisał:
Tak jsem si přečetl diskuzi a koukám,že prakticky stejmé kritické příspěvky,jako u každého nového modelu škodovky.Naposledy se zde takhle podobně hodnotila škoda Citigo a to autíčko se prodává velice dobře.
Samozřejmě že se prodává. Když se to prodává tak je to šlágr, když se neprodává tolik jako šlágr tak je to "oblíbený" model. Když se prodá ještě míň tak je to trhem nedoceněný vůz. Vždyť už to tady dobrou hodinu probíráme, Mlho....Ale vážně. Citigo je jiná liga, je to koncepčně nový vůz a i já si jej dokážu představit že bych jej docela využil (i když i podle dílenského zpracování a skutečné designové mizerii bych asi zvážil Up!) U Rapidu se prodává technika typu sandero/Logan (jak morálně tak technicky takměř shodná) za cenu "nově vyvinutého" vozu. Veškerá konkurence (Cruze, Megane atd.) je o generaci a hlavně o třídu (automobilovou) jinde. Kdo to nevidí, ten musí mít z kufru orgasmus. Schválně, kdybych tomu sprasku ufik kufr co by na tom kdo viděl? Já bych viděl Sandero a to myslím zcela vážně a upřímě..... tvrdé plasty, HTP, šířka fafie, sedačky sklopit nejde, přešlap s okny.... ne tohle nějaká škrabka na led a oboustraný koberec rozhodně nezachrání, rozhodně ne při rozdílu určitě třetiny ceny. Každopádně to auto se bude prodávat to je jasný, když ne fakticky podle představ tak podle Píár to šacuju minimálně na oblíbený model až šlágr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 17:43, RE: Rapid
Fanda napisał:
Tak jsem si přečetl diskuzi a koukám,že prakticky stejmé kritické příspěvky,jako u každého nového modelu škodovky.Naposledy se zde takhle podobně hodnotila škoda Citigo a to autíčko se prodává velice dobře.
Citigo se prodává tak krátkou dobu, že hodnotit úspěch tohoto vozu je velmi předčasné. Navíc, když se rozhlédnu mimo větší města, tak jej nikde nepotkávám, ani nemíjím na cestě ani nevidím zaparkovaný např. u obchoďáku. Samozřejmě, je to vůz koncipovaný do velkých měst...Takže Citigo a nyní recenzovaný vůz je skutečně něco diametrálně odlišného a v úspěch (i když ne grandiozní) u tohoto minivozu věřím..
Rapid bude jako Bora u VW. Vidíte Passaty, vidíte Golfy...ale Bora je v značném oslabení, co se zastoupení na našich silnicích týče. Nakonec Rapidy nacpou za podbízivé ceny energetickým gigantům, telefonním společnostem, poště a dalším firmám, jako to udělali s Roomsterem a budou do všech končin hlásat, jak se to auto dobře prodává.
Ale příznivci nesmutněte, každá věc se dá hájit ze dvou stran
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 21:36, RE: Rapid
Joska napisał:
Citigo se prodává tak krátkou dobu, že hodnotit úspěch tohoto vozu je velmi předčasné. Navíc, když se rozhlédnu mimo větší města, tak jej nikde nepotkávám, ani nemíjím na cestě ani nevidím zaparkovaný např. u obchoďáku. Samozřejmě, je to vůz koncipovaný do velkých měst...Takže Citigo a nyní recenzovaný vůz je skutečně něco diametrálně odlišného a v úspěch (i když ne grandiozní) u tohoto minivozu věřím..
Rapid bude jako Bora u VW. Vidíte Passaty, vidíte Golfy...ale Bora je v značném osla...
Jestli se bude Rapid dobře prodávat,nebo nebude je mi úplně jedno.Spíš mě vadí,že uvedením rapida na trh nejspíš zdraží Octavie.Sám jsem auto neviděl,neměl jsem možnost se s tím svézt,tak nemohu příliš soudit,ale co jsem si přečetl reakce několika motoristických novinářů,co s tím měli možnost na rozdíl TipCarsu jet,tak byli vesměs pozitivní.Každý také dopředu věděl,že na modelu Rapid se bude určitým způsobem šetřit,ale zase podle informací z médií,je o proti některým laciným vozům o hodně napřed.Jo a dohledat prodejnost jednotlivých modelů u nás v ČR není zde na netu žádný problém.Sám jsem si zatím neměl možnost Rapida prohlédnout,ale jak čtu,tak některým zdejším všudybilům je vše,co se týká škodovek úplně jasné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 21:45,
řekl bych už začíná jistá podoba s Dacii. Jako nové auto nikdy.Velice vážně se rozmýšlím nad Korejci Hyundai nebo Kia.Měl jsem možnost vyzkoušet pár modelů a smekám klobouk. Ostatní výrobci jdou cestou šetřením nákladů, nové modely jsou leckdy v něčem horší než stávající, u Hyundai je naprosto opačně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 22:11, RE: Rapid
Fanda napisał:
Jestli se bude Rapid dobře prodávat,nebo nebude je mi úplně jedno.Spíš mě vadí,že uvedením rapida na trh nejspíš zdraží Octavie.Sám jsem auto neviděl,neměl jsem možnost se s tím svézt,tak nemohu příliš soudit,ale co jsem si přečetl reakce několika motoristických novinářů,co s tím měli možnost na rozdíl TipCarsu jet,tak byli vesměs pozitivní.Každý také dopředu věděl,že na modelu Rapid se bude určitým způsobem šetřit,ale zase podle informací z médií,je o proti některým laciným vozům o hodně napřed...
Připadáš mi jako čtrnáctiletá slečna která ví, že její "idol" bude nejlepší a nejdokonalejší v okolí, ale leckdo z okolí pochybuje, že o idol vůbec jde. Každopádně máš strach odpovídat konkrétním "všudybilům", kterým je "vše jasné" a vyřizuješ si účty přes dva a více komentářů. Na konkrétní poznatky odpovídáš "pubertální" replikou o tom, že se to bude"suprprodávátíčko" a idol je naprosto "nezpochybnitený" a předeším boží a krásný i kdyby mě mlátil a kradl "love". Holt jednou každý dospěje a dokáže plechovku se čtyřmi koly nakonec pojmenovat z větším odstupem. Možná pravdivěji a více bez emocí. Tak jako já ke Škodě nemám žádných emocí. Ona žádné emoce a nic technicky překvapivého nemá a neprodává ani bůhví jakou a ani ne nadstandardní techniku. Je to prostě totálně šedivý průměr. A to je skutečně bez emocí. Nebo je to snad jinak?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.07.2012 09:05, RE: Rapid
typek napisał:
Připadáš mi jako čtrnáctiletá slečna která ví, že její "idol" bude nejlepší a nejdokonalejší v okolí, ale leckdo z okolí pochybuje, že o idol vůbec jde. Každopádně máš strach odpovídat konkrétním "všudybilům", kterým je "vše jasné" a vyřizuješ si účty přes dva a více komentářů. Na konkrétní poznatky odpovídáš "pubertální" replikou o tom, že se to bude"suprprodávátíčko" a idol je naprosto "nezpochybnitený" a předeším boží a krásný i kdyby mě mlátil a kradl "love". Holt jednou každý dospěje a doká...
Nevím to a je mi to jedno.Pouze jsem si sem dovolil napsat,že velmi podobné reakce byli i na předchozí modely vozů škoda a na konec se ta auta prodávala dobře.Pokud zde bude diskuze k nějakému vozu škoda,tak již vím dopředu,jak se někteří zdejší k tomu vyjádří.Jinak souhlasím s tím ,že korejská auta jdou nahoru a jejich kvalita má vzestupnou tendenci.Sám mám velmi dobré zkušenosti s Accentem a v současné době s I 30 1,6 CRDi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.07.2012 09:41, RE: Rapid
Fanda napisał:
Nevím to a je mi to jedno.Pouze jsem si sem dovolil napsat,že velmi podobné reakce byli i na předchozí modely vozů škoda a na konec se ta auta prodávala dobře.Pokud zde bude diskuze k nějakému vozu škoda,tak již vím dopředu,jak se někteří zdejší k tomu vyjádří.Jinak souhlasím s tím ,že korejská auta jdou nahoru a jejich kvalita má vzestupnou tendenci.Sám mám velmi dobré zkušenosti s Accentem a v současné době s I 30 1,6 CRDi.
Jak vidno, relativita Vám nic neříká.
http://www.auto.cz/nejprodavanejsi-auta-sveta-v-1-ctvrtleti-2012-toyota-jasne-vede-67054
Nejúspěšnější český vůz (O2) je v globálním prodeji na 37. místě. I ten blbej Cruze bez měkoučkých plastíků má prodej dvojnásobný. Optikou prodeje v globálním měřítku je Škoda zcela zanedbatelná, lokální a úzce provincionální značka. I přes významný růst (v rámci procent - aby dohnala lídry trhu alespoň za 20 let, musela by růst každoročně o desítky procent) tomu tak zůstane, protože její modely spíše vycpávají na trzích malo díru zákaznické poptávky po určité specifikaci vozu (kufr jako kráva vole a aby to vypadalo jako dospělý auto za málo love). Kromě domácího trhu kde je Píár nejsilnější, proráží Škodovka spíše na rozvojových trzích, nebo tam, kde je dočasná velká poptávka po levných vozech. Nic víc, nic míň. Odpověď na Vaši otázku tedy zní: ano prodej optikou maličké firmičky Škoda je dobrý (roste v rámci procent, protože má Škodovka v globálním prodeji lokální rezervy) ale z globálního hlediska jde o naprosto zanedbatelný prodej. Škoda ani se svými 6 modely (nepočítám variace) není schopna ročně vyrobit ani tolik aut kolik prodá například Kia jen modelem Rio. Z pohledu investora zlatý důl, z pohledu statistika globálně naprosto nevýznamné číslo. Stačí si vybrat úhel pohledu....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.07.2012 10:29, Proč?
Nějak nevim co by místní kritici od Škodovky chtěli. At tam udělají cokoliv vždy je to podle nich špatně, je to zastaralé, drahé, poruchové ( Franta říkal jak se mu ta "nová" oktávka z AAA sype čeče... " ) Nekoupit jí před lety VW tak už žádná Škodovka neni a v lepším případě tam ted Renault třeba montuje megany. V tom horším tam je mega vietnamská tržnice a lidi v MB nemají co žrát.
Ale díky VW je tam prosperující automobilka, i když v celosvětovém pohledu celkem bezvýznamná. To koncernu myslím nevadí, mají značku VW a ta je na tom globálně velmi dobře. Navíc Škoda se velmi dobře chytla v Rusku, Číně a Indii, což jsou dobré trhy do budoucna.
Auto třídy rapid je určeno pro nenáročné lidi, prodávat se jistě bude dobře. Češi si ho koupí kvuli kufru, němec třeba kvuli ceně, někomu se třeba bude i líbit.... Nepotřebuje k tomu moderní techniku ani měkčené plasty. Navíc díky tomu jak jednoduše vypadá odpadají drahé facelifty do budoucna, což zvyšuje ziskovost modelu. Díky rapidu bude moct být nová oktávka větší a následně třeba i zvětší superba na plnohodnotné auto střední třídy. Stačí ho rozšířit teda.
Nic od škody nemám, ale líbí se mi jak roste a je mi líto když do ní každý jen kope. Navíc bezdůvodně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.07.2012 10:40, RE:
pale napisał:
řekl bych už začíná jistá podoba s Dacii. Jako nové auto nikdy.Velice vážně se rozmýšlím nad Korejci Hyundai nebo Kia.Měl jsem možnost vyzkoušet pár modelů a smekám klobouk. Ostatní výrobci jdou cestou šetřením nákladů, nové modely jsou leckdy v něčem horší než stávající, u Hyundai je naprosto opačně.
Výhoda korejců je že oni prostě nemůžou být horší než starší model. To ani nejde. Měl jsem možnost jezdit pár dní se starším ceedem kombi 1,6 a kdyby někdo vyrobil něco horšího neprodá ani jeden kus. Soused má i40, je to hezké, to ano, ale dle jeho slov už podruhé nekoupí. Ne že by se to sypalo, ale spousta drobných chyb a nedostatků. Měl před tím mondeo, lituje změny.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.07.2012 11:12, RE: Rapid
typek napisał:
Jak vidno, relativita Vám nic neříká.
http://www.auto.cz/nejprodavanejsi-auta-sveta-v-1-ctvrtleti-2012-toyota-jasne-vede-67054
Nejúspěšnější český vůz (O2) je v globálním prodeji na 37. místě. I ten blbej Cruze bez měkoučkých plastíků má prodej dvojnásobný. Optikou prodeje v globálním měřítku je Škoda zcela zanedbatelná, lokální a úzce provincionální značka. I přes významný růst (v rámci procent - aby dohnala lídry trhu alespoň za 20 let, musela by růst každoročně o desítky procent) tomu tak z...
To nevysvětlíš, speciálně když to ani nechce pochopit. My se tady bavíme o tom, jak dokáže marketing škodovky uplést z hovna bič, a on argumentuje úspěšností prodeje. Já si ale troufám tvrdit, že ona úspěšnost VŮBEC, ALE VŮBEC nemusí s kvalitou SOUVISET.
Zrovna prostor v příčném směru je pro mě zásadní parametr, v kufru cestuju málokdy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.07.2012 11:18, RE: Proč?
PettrT napisał:
Nějak nevim co by místní kritici od Škodovky chtěli. At tam udělají cokoliv vždy je to podle nich špatně, je to zastaralé, drahé, poruchové ( Franta říkal jak se mu ta "nová" oktávka z AAA sype čeče... " ) Nekoupit jí před lety VW tak už žádná Škodovka neni a v lepším případě tam ted Renault třeba montuje megany. V tom horším tam je mega vietnamská tržnice a lidi v MB nemají co žrát.
Ale díky VW je tam prosperující automobilka, i když v celosvětovém pohledu celkem bezvýznamná. To koncernu myslí...
"Nějak nevim co by místní kritici od Škodovky chtěli. At tam udělají cokoliv vždy je to podle nich špatně".
Není to vždy špatně ale vždy to jde líp. Pokud budeme Škodovku rozmazlovat jen chválou, to budou teprv dreky....
"Nekoupit jí před lety VW tak už žádná Škodovka neni a v lepším případě tam ted Renault třeba montuje megany. V tom horším tam je mega vietnamská tržnice a lidi v MB nemají co žrát"
Kdyby byly v prdeli ryby.....aneb křišťálová koule křížená se socialistickým smýšlením litajících holubů rovnou do huby. Větší blábol jsem už dlouho nečetl ani na novinkách.....
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.