0
powrót
 

diskuze k tématu: Co říkáte na novou studii od Škody?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.02.2011 23:18,
S vyturbenou jednadvojkou pod kapotou to bude určitě seznzace na trhu! Na co je proboha takovéhle auto?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.02.2011 23:40, RE:
Wasserfort napisał:
S vyturbenou jednadvojkou pod kapotou to bude určitě seznzace na trhu! Na co je proboha takovéhle auto?
Ten 3 ramenný volant bude doufám za příplatek...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 00:35, RE:
Petr S napisał:
Ten 3 ramenný volant bude doufám za příplatek...
No to je samozřejmostí. Čím více ramen, tím větší příplatky. V základní verzi bude jenoramenný volant... jako byl v Citroenu AX.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 00:40, Holící strojek
Ne teď beze srandy... Myslím si že s výbavou na tom nebudou špatně ani základní verze, když v této studii, nabízejí i holící strojek jakou součást výbavy. (Leží tam, kde by normálně byla řadící páka.) Tipuji to na manažerský vůz, dlouhé služební cesty, takže holení po ruce se vždy sejde. Jen doufám, že bude mít zpětné zrcátko i odkládací plochu na šminky a zubní kartáček. Asi ještě napíšu rychle do MB....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 07:38, RE: Holící strojek
Wasserfort napisał:
Ne teď beze srandy... Myslím si že s výbavou na tom nebudou špatně ani základní verze, když v této studii, nabízejí i holící strojek jakou součást výbavy. (Leží tam, kde by normálně byla řadící páka.) Tipuji to na manažerský vůz, dlouhé služební cesty, takže holení po ruce se vždy sejde. Jen doufám, že bude mít zpětné zrcátko i odkládací plochu na šminky a zubní kartáček. Asi ještě napíšu rychle do MB....
Interier mizerný, ale zvenčí se mi auto líbí. Dlouhý rozvor, hatchback, jen je otázka v jaké podobě a za jak dlouho by se to dostalo do prodeje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 07:49, Focus
vypadá to jak Focus se znakem škodovky...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 08:01, líbí se
já uvítám inovaci od Škody.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 10:21, RE: Focus
Michal napisał:
vypadá to jak Focus se znakem škodovky...
Přesně to mě napadlo, silueta okopčený Focus II s jinou maskou a koncovými světly. Ale protože ten se mi líbil (víc než nová generace) tak jsem rád, že ho někdo bude dělat dál. Akorát ten podvozek asi nebude tak dobrý.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 10:31, design
Z hlediska designu se mi líbí jasně definované, decentně vytažené a vyváženě dimenzované blatníky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 12:51, RE:
Wasserfort napisał:
No to je samozřejmostí. Čím více ramen, tím větší příplatky. V základní verzi bude jenoramenný volant... jako byl v Citroenu AX.
Škoda má levnější 4-ramenný volant (v základu). Připlácí se za ten 3ramenný. No připomíná mi to: čím víc pruhů tím víc Adidas. Každý přece ví, že origo adidasky mají pruhy 3, proto se na ně dá hodit přirážka z luxusu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 13:00, RE: Holící strojek
duch napisał:
Interier mizerný, ale zvenčí se mi auto líbí. Dlouhý rozvor, hatchback, jen je otázka v jaké podobě a za jak dlouho by se to dostalo do prodeje.
No interier vypadá stejně jako u všech těhle "studií", tak nějak bakelitově. V reálném auto to pak vypadá úplně jinak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 14:17, diskuse o Škodovce?
Proč diskutovat, už teď je to nejlepší auto na světě a komu se nelíbí, tak je socka co jezdí v Loganu, nebo Sandreru a akorát závidí, dyť i v Anglii je nejlepčí auto Škodovka a v Číně si můžou urvat rodidla a inseminační vercajk když jim vochromujou lišty u Superba....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 15:17, Diskuze
Vždy mě pobaví,jak diskutují o škodovkách tí kteří je nesnáší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 15:52, RE: Diskuze
centaur napisał:
Vždy mě pobaví,jak diskutují o škodovkách tí kteří je nesnáší.
Pravda, na to bych zapoměl, diskutovat o Škodovce můžou jen ti, kteří ji bezmezně milují
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 19:33, milovaná vs. nenáviděná škodovka
Myslím že by se zde neměli dělit lidi podle toho jestli milují nebo zatracují Škodu, ale jestli se jim ta studie jednoduše líbí nebo ne. Mě osobně zaujala. Sice mi předek trochu připomíná nový VW Jetta, ale nějak mi to nevadí. Myslím, že podobné auto by na trhu mohlo mít úspěch. Záleží jak moc se skutečné auto odkloní od konceptu. Třeba aby to nedopadlo jako s faceliftem octavie. V časopisech vypadaly různé "polooficiální" obrázky hodně nadějně a výsledek stojí ve skutečnosti za 5 (i když asiati by asi dali známku 1).
Já bych Škodu nezatracoval. Měl jsem ji (Octavii I) a byl jsem velmi spokojený. A jezdil jsem snad ve všech možných škodovkách. Hodně kladně hodnotím Superb combi, pořádně velký a zároveň elegantní kombík. Akorát mě štve ne úplně vypnutelná stabilizace (nevím proč Škoda pokládá řidiče za nesvéprávné a nenechá je rozhodovat samotné zda ESP ON nebo OFF).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.03.2011 17:35, RE: milovaná vs. nenáviděná škodovka
Paul napisał:
Myslím že by se zde neměli dělit lidi podle toho jestli milují nebo zatracují Škodu, ale jestli se jim ta studie jednoduše líbí nebo ne. Mě osobně zaujala. Sice mi předek trochu připomíná nový VW Jetta, ale nějak mi to nevadí. Myslím, že podobné auto by na trhu mohlo mít úspěch. Záleží jak moc se skutečné auto odkloní od konceptu. Třeba aby to nedopadlo jako s faceliftem octavie. V časopisech vypadaly různé "polooficiální" obrázky hodně nadějně a výsledek stojí ve skutečnosti za 5 (i když asiati...
V mé O II jde bez problému stisknout tlačítko ESP OFF. Takže nevím, o čem píšete.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.03.2011 09:08, RE: milovaná vs. nenáviděná škodovka
rojack napisał:
V mé O II jde bez problému stisknout tlačítko ESP OFF. Takže nevím, o čem píšete.
Jasně, ESP off, ale není úplně vypnuté... Tak to Paul myslel...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.03.2011 14:48, RE: milovaná vs. nenáviděná škodovka
rojack napisał:
V mé O II jde bez problému stisknout tlačítko ESP OFF. Takže nevím, o čem píšete.
Jasně že tam je tlačítko, ale relativně úpně vypnutelnou stabilizaci škodovka nabízela pokud vím do roku 2008. Tím relativně myslím, že pokud máte ESP vypnuté a v zatáčce šlápnete na brzdu, systém si myslí, že už nemáte auto pod kontrolou a ESP zasáhne. Od roku 2008 (např. OII po faceliftu, Superb Combi + ostatní modely) mají sice tlačítko ESP OFF, ale tím vypnete pouze protiprokluz. Takže můžete machrovat na semaforech, ale zasněženou okresku si holt neužijete. Je to prý nařízení koncernu VW a týká se to celého koncernu. Zvlášť nepochopitelné to je třeba u VW Scirocco, nebo Golfu GTI které se prezentují jako "sportovní" auta...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.03.2011 16:35, Škoda
Pro wasserfort-jenom souhlas,co škodovka,to katastrofa a šílenost...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.03.2011 12:48, RE: design
Koloss napisał:
Z hlediska designu se mi líbí jasně definované, decentně vytažené a vyváženě dimenzované blatníky.
Jo jasně,něco mezi škodou Rapid a fordem focus .
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.