0
powrót
 

diskuze k tématu: Auto na dojíždění do zaměstnáni

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, typ vozidla, osobní
petr74km
ilość wystąpień2
data registracji28.07.2015
Wtorek 28.07.2015 12:04, Auto na dojíždění do zaměstnáni
Dobrý den, chtěl bych se zeptat co se dá opatřit za auto při rozpočtu max 90 000Kč. Primárně na dojíždění do zaměstnání vzdáleného 30km. Roční nájezd vychází i s menším popojížděním do 16 000km.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 28.07.2015 12:42, RE: Auto na dojíždění do zaměstnáni
petr74km napisał:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat co se dá opatřit za auto při rozpočtu max 90 000Kč. Primárně na dojíždění do zaměstnání vzdáleného 30km. Roční nájezd vychází i s menším popojížděním do 16 000km.


třeba Oktávka Tour 2007 kombík 1.6 LPG naj cca 200k
reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Wtorek 28.07.2015 18:39, k
záleží co od toho očekáváte a na jak dlouho , kolik lidí to má vozit.LPG bych se osobně vyhnul.fabia 1,4 by nestačila za ty koruny by byla i s pořádným servisem díky kterému by vydržela pokud vám to stačí? peugeot 307 1,6 i renault megane 1,6 i
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Wtorek 28.07.2015 19:55, kupovat auto aby šetřilo
LPG bych se při daném rozpočtu také vyhnul.
bud mám peníze na auto aby jezdilo a řádně jsem jej servisoval..nebo na to nemám a budu šetřit na jakmkoliv nákladu spojenym,s provozem který není nezbytně nutný což je velmi častý jev u ojetých LPG....proč by je někdo prodával,když jsou tak usporná a dokonalá?
reagować
petr74km
ilość wystąpień2
data registracji28.07.2015
Środa 29.07.2015 08:28, RE: k
kristian2 napisał:
záleží co od toho očekáváte a na jak dlouho , kolik lidí to má vozit.LPG bych se osobně vyhnul.fabia 1,4 by nestačila za ty koruny by byla i s pořádným servisem díky kterému by vydržela pokud vám to stačí? peugeot 307 1,6 i renault megane 1,6 i


Fabie by pravděpodobně stačila, i když jsem prostotorvě výraznější a občas bych rád vyjel i s rodinkou někam dál (manželka, dítě - obojí po jednom kuse). Jak moc by byla špatná volba benzínové octavie? Nejsem nějaký vyznavač škodovek a zejména octavií, ale při čtení inzerátů a chváli vlastníků nebo servisáků na octavky se zamýšlím proč zrovna ne octavku. Původně jsem vlastnil BMW e36 a následně e46 obě s pravým volantem, ale to už je pryč, bo v naší krásné zemi se dobře starat o rodinku a auto je nějak těžší než jsem očekával. Octavie by byla také tak náročná jak BMW?
reagować
AnderN
ilość wystąpień53
data registracji09.05.2007
Środa 29.07.2015 12:02, RE: RE: k
Obecně bych doporučil jakýkoliv obvyklý automobil nižší střední třídy (ať už Octavia/Golf nebo třeba Focus, Astra, Mazda 3, Honda Civic, Fiat Stilo apod.) s benzinovým motorem cca 1,5 - 2,0 litru.Třeba to Stilo je poměrně nedoceněné auto, které má své mouchy (tak jako každé jiné), ale je překvapivě nenáročné. Jako bonus rozumný kus stojí výrazně méně než je požadováno, což naopak absolutně neplatí v případě té Octavie, která u nás patří mezi auta nesmyslně předražená. Spíš je ale potřeba koukat na celkový stav konkrétního auta, než na to, jestli je to Škoda, Fiat nebo Opel ... servisními náklady budou auta ve stejné třídě velmi podobná.
reagować
gottak
ilość wystąpień208
data registracji10.06.2010
Środa 29.07.2015 20:41, RE: k
petr74km napisał:
kristian2 napisał:
záleží co od toho očekáváte a na jak dlouho , kolik lidí to má vozit.LPG bych se osobně vyhnul.fabia 1,4 by nestačila za ty koruny by byla i s pořádným servisem díky kterému by vydržela pokud vám to stačí? peugeot 307 1,6 i renault megane 1,6 i
Fabie by pravděpodobně stačila, i když jsem prostotorvě výraznější a občas bych rád vyjel i s rodinkou někam dál (manželka, dítě - obojí po jednom kuse). Jak moc by byla špatná volba benzínové octavie? Nejsem nějaký vyznavač škodovek a zejména octavií, ale při čtení inzerátů a chváli vlastníků nebo servisáků na octavky se zamýšlím proč zrovna ne octavku. Původně jsem vlastnil BMW e36 a následně e46 obě s pravým volantem, ale to už je pryč, bo v naší krásné zemi se dobře starat o rodinku a auto je nějak těžší než jsem očekával. Octavie by byla také tak náročná jak BMW?


Inu treba proto ze Ochcavky jsou u nas nejkradenejsi auta....A ty benzinove nemaji nikterak povedene motory....
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 30.07.2015 07:22, RE: k
petr74km napisał:
kristian2 napisał:
záleží co od toho očekáváte a na jak dlouho , kolik lidí to má vozit.LPG bych se osobně vyhnul.fabia 1,4 by nestačila za ty koruny by byla i s pořádným servisem díky kterému by vydržela pokud vám to stačí? peugeot 307 1,6 i renault megane 1,6 i
Fabie by pravděpodobně stačila, i když jsem prostotorvě výraznější a občas bych rád vyjel i s rodinkou někam dál (manželka, dítě - obojí po jednom kuse). Jak moc by byla špatná volba benzínové octavie? Nejsem nějaký vyznavač škodovek a zejména octavií, ale při čtení inzerátů a chváli vlastníků nebo servisáků na octavky se zamýšlím proč zrovna ne octavku. Původně jsem vlastnil BMW e36 a následně e46 obě s pravým volantem, ale to už je pryč, bo v naší krásné zemi se dobře starat o rodinku a auto je nějak těžší než jsem očekával. Octavie by byla také tak náročná jak BMW?


Octavia (1 i 2) je děsivě předražené auto. Poměr cena / užitek je dle mého názoru jeden z nejhorších na trhu, tudíž pokud je jednou z podmínek nízká cena (a to 90 tis. je), hledal bych jinde. Vaše vysněná Octavia bude totiž za dané peníze mnohem "ojetější" než konkurenční volby = vyšší náklady na prvotní servis. Navíc ani pověstně spolehlivá a nenáročná 1,6 MPi po překročení 200 tis. km vyžaduje investice.
Osobně bych hledal Focus 2, Megane 2, Mazdu 3, Golf, atd., a rozhodoval bych se nikoli podle modelu, ale podle reálného stavu konkrétního auta. Třeba se povede najít za rozumné peníze a v dobrém stavu i ta Octavia - ve sportce se prý dá také vyhrát .
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 30.07.2015 10:10, RE: k
Pavlik napisał:
petr74km napisał:
kristian2 napisał:
záleží co od toho očekáváte a na jak dlouho , kolik lidí to má vozit.LPG bych se osobně vyhnul.fabia 1,4 by nestačila za ty koruny by byla i s pořádným servisem díky kterému by vydržela pokud vám to stačí? peugeot 307 1,6 i renault megane 1,6 i
Fabie by pravděpodobně stačila, i když jsem prostotorvě výraznější a občas bych rád vyjel i s rodinkou někam dál (manželka, dítě - obojí po jednom kuse). Jak moc by byla špatná volba benzínové octavie? Nejsem nějaký vyznavač škodovek a zejména octavií, ale při čtení inzerátů a chváli vlastníků nebo servisáků na octavky se zamýšlím proč zrovna ne octavku. Původně jsem vlastnil BMW e36 a následně e46 obě s pravým volantem, ale to už je pryč, bo v naší krásné zemi se dobře starat o rodinku a auto je nějak těžší než jsem očekával. Octavie by byla také tak náročná jak BMW?
Octavia (1 i 2) je děsivě předražené auto. Poměr cena / užitek je dle mého názoru jeden z nejhorších na trhu, tudíž pokud je jednou z podmínek nízká cena (a to 90 tis. je), hledal bych jinde. Vaše vysněná Octavia bude totiž za dané peníze mnohem "ojetější" než konkurenční volby = vyšší náklady na prvotní servis. Navíc ani pověstně spolehlivá a nenáročná 1,6 MPi po překročení 200 tis. km vyžaduje investice. Osobně bych hledal Focus 2, Megane 2, Mazdu 3, Golf, atd., a rozhodoval bych se nikoli podle modelu, ale podle reálného stavu konkrétního auta. Třeba se povede najít za rozumné peníze a v dobrém stavu i ta Octavia - ve sportce se prý dá také vyhrát .


existuje jediné auto které je ještě předraženější než Oktávka-a to je Golf, kterého jsi neomylně doporučil. fakt borec
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 30.07.2015 11:22, RE: k
tomaskrtek napisał:
Pavlik napisał:
petr74km napisał:
kristian2 napisał:
záleží co od toho očekáváte a na jak dlouho , kolik lidí to má vozit.LPG bych se osobně vyhnul.fabia 1,4 by nestačila za ty koruny by byla i s pořádným servisem díky kterému by vydržela pokud vám to stačí? peugeot 307 1,6 i renault megane 1,6 i
Fabie by pravděpodobně stačila, i když jsem prostotorvě výraznější a občas bych rád vyjel i s rodinkou někam dál (manželka, dítě - obojí po jednom kuse). Jak moc by byla špatná volba benzínové octavie? Nejsem nějaký vyznavač škodovek a zejména octavií, ale při čtení inzerátů a chváli vlastníků nebo servisáků na octavky se zamýšlím proč zrovna ne octavku. Původně jsem vlastnil BMW e36 a následně e46 obě s pravým volantem, ale to už je pryč, bo v naší krásné zemi se dobře starat o rodinku a auto je nějak těžší než jsem očekával. Octavie by byla také tak náročná jak BMW?
Octavia (1 i 2) je děsivě předražené auto. Poměr cena / užitek je dle mého názoru jeden z nejhorších na trhu, tudíž pokud je jednou z podmínek nízká cena (a to 90 tis. je), hledal bych jinde. Vaše vysněná Octavia bude totiž za dané peníze mnohem "ojetější" než konkurenční volby = vyšší náklady na prvotní servis. Navíc ani pověstně spolehlivá a nenáročná 1,6 MPi po překročení 200 tis. km vyžaduje investice. Osobně bych hledal Focus 2, Megane 2, Mazdu 3, Golf, atd., a rozhodoval bych se nikoli podle modelu, ale podle reálného stavu konkrétního auta. Třeba se povede najít za rozumné peníze a v dobrém stavu i ta Octavia - ve sportce se prý dá také vyhrát .
existuje jediné auto které je ještě předraženější než Oktávka-a to je Golf, kterého jsi neomylně doporučil. fakt borec


Když si porovnáš ceny Octavie a Golfu, zjistíš, že u auta stejného ročníku, motorizace a najetých km vychází levněji Golf. Ne o mnoho, ale vychází. Přitom nabízí o něco kvalitnější materiály a odhlučnění + v 90% případů má lepší výbavu. V minulosti platilo, že Golf je dražší než Octavia jako nový - ani to už dnes není pravda. Neříkám, že ojetý Golf je levný, ale pořád vychází jeho poměr ceny a užitku lépe než u tazatelem předvybrané Octavie. Proto jsem jej uvedl také jako alternativu. Nicméně zopakuji, že rozhodujícím faktorem výběru by měl být stav konkrétního auta a ne jeho značka.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 30.07.2015 11:36, RE: k
Pavlik napisał:
tomaskrtek napisał:
Pavlik napisał:
petr74km napisał:
kristian2 napisał:
záleží co od toho očekáváte a na jak dlouho , kolik lidí to má vozit.LPG bych se osobně vyhnul.fabia 1,4 by nestačila za ty koruny by byla i s pořádným servisem díky kterému by vydržela pokud vám to stačí? peugeot 307 1,6 i renault megane 1,6 i
Fabie by pravděpodobně stačila, i když jsem prostotorvě výraznější a občas bych rád vyjel i s rodinkou někam dál (manželka, dítě - obojí po jednom kuse). Jak moc by byla špatná volba benzínové octavie? Nejsem nějaký vyznavač škodovek a zejména octavií, ale při čtení inzerátů a chváli vlastníků nebo servisáků na octavky se zamýšlím proč zrovna ne octavku. Původně jsem vlastnil BMW e36 a následně e46 obě s pravým volantem, ale to už je pryč, bo v naší krásné zemi se dobře starat o rodinku a auto je nějak těžší než jsem očekával. Octavie by byla také tak náročná jak BMW?
Octavia (1 i 2) je děsivě předražené auto. Poměr cena / užitek je dle mého názoru jeden z nejhorších na trhu, tudíž pokud je jednou z podmínek nízká cena (a to 90 tis. je), hledal bych jinde. Vaše vysněná Octavia bude totiž za dané peníze mnohem "ojetější" než konkurenční volby = vyšší náklady na prvotní servis. Navíc ani pověstně spolehlivá a nenáročná 1,6 MPi po překročení 200 tis. km vyžaduje investice. Osobně bych hledal Focus 2, Megane 2, Mazdu 3, Golf, atd., a rozhodoval bych se nikoli podle modelu, ale podle reálného stavu konkrétního auta. Třeba se povede najít za rozumné peníze a v dobrém stavu i ta Octavia - ve sportce se prý dá také vyhrát .
existuje jediné auto které je ještě předraženější než Oktávka-a to je Golf, kterého jsi neomylně doporučil. fakt borec
Když si porovnáš ceny Octavie a Golfu, zjistíš, že u auta stejného ročníku, motorizace a najetých km vychází levněji Golf. Ne o mnoho, ale vychází. Přitom nabízí o něco kvalitnější materiály a odhlučnění + v 90% případů má lepší výbavu. V minulosti platilo, že Golf je dražší než Octavia jako nový - ani to už dnes není pravda. Neříkám, že ojetý Golf je levný, ale pořád vychází jeho poměr ceny a užitku lépe než u tazatelem předvybrané Octavie. Proto jsem jej uvedl také jako alternativu. Nicméně zopakuji, že rozhodujícím faktorem výběru by měl být stav konkrétního auta a ne jeho značka.


naprostá většina Golfů je dovoz, většina Oktávek je tuzemských. co bude mít reálně najeto víc? co bude zachovalejší-Oktávka v kombíku která prošla rukama dvou či tří českých rodin nebo čtyřka Golfík po pěti teenagerech? navíc-tazatel Oktu nezmínil, to až já na jeho dotaz co se za 90k dá koupit. btw. oprava motoru Oct I 1.6 74kW s LPG-rozvody komplet, ventily, těsnění, překroužkování pístů, cena za díly do 5k, práce do 2k. a na 100tis. km je klid.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 30.07.2015 12:46, RE: k
tomaskrtek napisał:
Pavlik napisał:
tomaskrtek napisał:
Pavlik napisał:
petr74km napisał:
kristian2 napisał:
záleží co od toho očekáváte a na jak dlouho , kolik lidí to má vozit.LPG bych se osobně vyhnul.fabia 1,4 by nestačila za ty koruny by byla i s pořádným servisem díky kterému by vydržela pokud vám to stačí? peugeot 307 1,6 i renault megane 1,6 i
Fabie by pravděpodobně stačila, i když jsem prostotorvě výraznější a občas bych rád vyjel i s rodinkou někam dál (manželka, dítě - obojí po jednom kuse). Jak moc by byla špatná volba benzínové octavie? Nejsem nějaký vyznavač škodovek a zejména octavií, ale při čtení inzerátů a chváli vlastníků nebo servisáků na octavky se zamýšlím proč zrovna ne octavku. Původně jsem vlastnil BMW e36 a následně e46 obě s pravým volantem, ale to už je pryč, bo v naší krásné zemi se dobře starat o rodinku a auto je nějak těžší než jsem očekával. Octavie by byla také tak náročná jak BMW?
Octavia (1 i 2) je děsivě předražené auto. Poměr cena / užitek je dle mého názoru jeden z nejhorších na trhu, tudíž pokud je jednou z podmínek nízká cena (a to 90 tis. je), hledal bych jinde. Vaše vysněná Octavia bude totiž za dané peníze mnohem "ojetější" než konkurenční volby = vyšší náklady na prvotní servis. Navíc ani pověstně spolehlivá a nenáročná 1,6 MPi po překročení 200 tis. km vyžaduje investice. Osobně bych hledal Focus 2, Megane 2, Mazdu 3, Golf, atd., a rozhodoval bych se nikoli podle modelu, ale podle reálného stavu konkrétního auta. Třeba se povede najít za rozumné peníze a v dobrém stavu i ta Octavia - ve sportce se prý dá také vyhrát .
existuje jediné auto které je ještě předraženější než Oktávka-a to je Golf, kterého jsi neomylně doporučil. fakt borec
Když si porovnáš ceny Octavie a Golfu, zjistíš, že u auta stejného ročníku, motorizace a najetých km vychází levněji Golf. Ne o mnoho, ale vychází. Přitom nabízí o něco kvalitnější materiály a odhlučnění + v 90% případů má lepší výbavu. V minulosti platilo, že Golf je dražší než Octavia jako nový - ani to už dnes není pravda. Neříkám, že ojetý Golf je levný, ale pořád vychází jeho poměr ceny a užitku lépe než u tazatelem předvybrané Octavie. Proto jsem jej uvedl také jako alternativu. Nicméně zopakuji, že rozhodujícím faktorem výběru by měl být stav konkrétního auta a ne jeho značka.
naprostá většina Golfů je dovoz, většina Oktávek je tuzemských. co bude mít reálně najeto víc? co bude zachovalejší-Oktávka v kombíku která prošla rukama dvou či tří českých rodin nebo čtyřka Golfík po pěti teenagerech? navíc-tazatel Oktu nezmínil, to až já na jeho dotaz co se za 90k dá koupit. btw. oprava motoru Oct I 1.6 74kW s LPG-rozvody komplet, ventily, těsnění, překroužkování pístů, cena za díly do 5k, práce do 2k. a na 100tis. km je klid.


Neměl bys lidem radit v diskusích, když je sám ani pořádně nečteš - tazatel (petr74km) má v této diskusi víc příspěvků, nejen vstupní otázku, a tam Octavii přímo uvádí.
Prověřit si servisní historii jakéhokoli auta (a zvláště koncernového) je dnes hračka a kdo nezvládne ani to, může si za "pár korun" zaplatit třeba prověření Cebia. Proto je dost irelevantní, jestli je auto dovoz nebo není. Moje zkušenost naopak říká, že auta z Německa bývají i s vyšším kilometrovým proběhem v lepším stavu než auta s původem z ČR.
Jestli ti někdo udělá "rozvody komplet, ventily, těsnění, překroužkování pístů" do 2 tisíc za práci, tak je to buď totální lempl, příbuzný nebo extrémní filantrop. Ani ten materiál "do 5K" mi moc nesedí, i když se držím při zemi, vychází mi cena uvedeného materiálu na 7-7,5 tisíce (rozvody+pumpa, řemen agregátů, vodítka a těsnění ventilů, pístní kroužky, těsnění hlavy a víka ventilů - to nepočítám téměř jistou výměnu zdvihátek ventilů a nové šrouby hlavy-ty lemplové nemění).
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Cztwartek 30.07.2015 15:16, a
jak psali kolegové výše přestože to vypadá logicky,tak bych primárně vyhodil z výběru Octavii.Nejen kvůli tomu,že jsou jich plné ulice,ale že v dané cenové kategorii už budete minimálně 3 majitel.
O tom v jakém stavu taková auta bývají (první majitel většinou firma,dále pak rodina,která primárně šetří na servisu každou korunu) bych nemusel dvakrát přemýšlet.

Doporučil bych Vám spolehlivé benzínové motorizace spíše jak jsem zmínil Fiat,Mazdu.
Nejenže za stejné peníze zakoupíte auta,která jsou novější a lépe vybavená než koncern ale většinou si tyto auta primárně kupovali jako první majitelé soukromé osoby.

A ještě k té připomínce ohledně ceny rozvodu + práce. Jestli někdo dokáže udělat kompletní rozvody včetně pumpy,odpovídajícího nastavení chodu,výměny oleje jakože výměny (vyčistit motor od starého,počkat nalít nový).udělat za 2000.-kč tak takový člověk asi neodvádí buď kvalitní práci,protože nestíhá jak má moc levných zakázek,nebo si neváží sám sebe.
Kompletní výměna rozvodu,oleje,sežízení,je práce i na Octavii normočasu 8-12 hodin a jestli to někdo dělá za 120kč/hodinu...tak ehm.....
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 30.07.2015 16:46, RE: a
stréc od piva napisał:
jak psali kolegové výše přestože to vypadá logicky,tak bych primárně vyhodil z výběru Octavii.Nejen kvůli tomu,že jsou jich plné ulice,ale že v dané cenové kategorii už budete minimálně 3 majitel.O tom v jakém stavu taková auta bývají (první majitel většinou firma,dále pak rodina,která primárně šetří na servisu každou korunu) bych nemusel dvakrát přemýšlet.Doporučil bych Vám spolehlivé benzínové motorizace spíše jak jsem zmínil Fiat,Mazdu.Nejenže za stejné peníze zakoupíte auta,která jsou novější a lépe vybavená než koncern ale většinou si tyto auta primárně kupovali jako první majitelé soukromé osoby.A ještě k té připomínce ohledně ceny rozvodu + práce. Jestli někdo dokáže udělat kompletní rozvody včetně pumpy,odpovídajícího nastavení chodu,výměny oleje jakože výměny (vyčistit motor od starého,počkat nalít nový).udělat za 2000.-kč tak takový člověk asi neodvádí buď kvalitní práci,protože nestíhá jak má moc levných zakázek,nebo si neváží sám sebe.Kompletní výměna rozvodu,oleje,sežízení,je práce i na Octavii normočasu 8-12 hodin a jestli to někdo dělá za 120kč/hodinu...tak ehm.....

já netvrdil že je to běžná cena, ale každý má nějaké známé, někoho kdo je mu zavázaný a potom cena zajímavá pro obě strany může vypadat i takhle. když je někdo ovce a za to samé nechá v Das Auto 30k je to jeho rybíz. ad třetí majitel-to bude lepší případ veškerých zmíněných vozů, a historie bude rozhodně stejná ne-li horší než u Škodovek.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 30.07.2015 18:15, RE: a
tomaskrtek napisał:
stréc od piva napisał:
jak psali kolegové výše přestože to vypadá logicky,tak bych primárně vyhodil z výběru Octavii.Nejen kvůli tomu,že jsou jich plné ulice,ale že v dané cenové kategorii už budete minimálně 3 majitel.O tom v jakém stavu taková auta bývají (první majitel většinou firma,dále pak rodina,která primárně šetří na servisu každou korunu) bych nemusel dvakrát přemýšlet.Doporučil bych Vám spolehlivé benzínové motorizace spíše jak jsem zmínil Fiat,Mazdu.Nejenže za stejné peníze zakoupíte auta,která jsou novější a lépe vybavená než koncern ale většinou si tyto auta primárně kupovali jako první majitelé soukromé osoby.A ještě k té připomínce ohledně ceny rozvodu + práce. Jestli někdo dokáže udělat kompletní rozvody včetně pumpy,odpovídajícího nastavení chodu,výměny oleje jakože výměny (vyčistit motor od starého,počkat nalít nový).udělat za 2000.-kč tak takový člověk asi neodvádí buď kvalitní práci,protože nestíhá jak má moc levných zakázek,nebo si neváží sám sebe.Kompletní výměna rozvodu,oleje,sežízení,je práce i na Octavii normočasu 8-12 hodin a jestli to někdo dělá za 120kč/hodinu...tak ehm.....
já netvrdil že je to běžná cena, ale každý má nějaké známé, někoho kdo je mu zavázaný a potom cena zajímavá pro obě strany může vypadat i takhle. když je někdo ovce a za to samé nechá v Das Auto 30k je to jeho rybíz. ad třetí majitel-to bude lepší případ veškerých zmíněných vozů, a historie bude rozhodně stejná ne-li horší než u Škodovek.


Pokud máš nějakého známého který je ti "zavázaný" a je proto ochoten pracovat za pár korun, je to tvůj bonus. Já napsal běžnou cenu v běžném noname servise, ve značkovém to bude ještě o cca 1/3 více.
Třetí majitel nemusí být pravda, u Focusů i Meganů se v inzerci najdou i "rodinná" auta po prvním majiteli. U koncernu je to větší výjimka, jejich vyšší ceny spíše akceptovaly firmy než soukromí majitelé. Nicméně pořád opakuji, že nejdůležitější je technický stav konkrétního auta - prověřit mechanikem, případně ověřit servisní historii a podle stavu se rozhodovat. Investice do servisu bude potřeba u každého cca 10 letého auta, záleží na stavu, jak bude nakonec vysoká.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.