dpwagen napisał:
Tak ono je to s tou bezpecnosti tak, ze u simulovaneho narazu, pokud mate 4 a více hvězdové auto vyváznete teoreticky bez zranění a odpelášíte náhradním vozidlem domů. (jestli máte pásy, atd..) Když to placnete s fackem v 60 do zdi...taky by jste neměl umřít...já to hodil v 90km/h - s formanem- přez strouhu do stromu středem auta a jsem tady? jsem a taky jsem odpelášil (akorát že po svejch pro druhé auto na odtah).....samozřejmě jsem brzdil, pangejt to hodně spomalil..a náraz mohl být tak v té ...
ale co jsem chtěl hlavně říci...ono dříve, když tu brblal warťas, škodovka 105/120 a později ty majetnější sehnali fáčko nebo sierru, jezdilo se pomaleji. Pamatuju, když jsme měli ještě užovku 120GLS, na to, jak to jelo nestačil podvozek....warťas to samé, ještě horší, nešlo to prostě švihat, jako se to mezi esíčkama švihá dneska (s fávem to třeba už trochu šlo...ale to je jedno) Při eventuální nehodě se srazila dvě "papírová" a tudíž lehká auta, jelo se okolo 70 max..(dneska to je 90-100- stále myslím okresky)....takže co naplat, že jsou auta bezpečnější, když se jezdí rychleji, člověk ani nepozná, že jede rychle...ve stodváce při 80 to byl fofr, když jedu v C4 nebo jenom ve Fabii 80km/h, nudí mě to a usínám....Auta jsou těžší, jezdí rychleji, mají tužší konstrukci a všechno, airbagy, fajn, ale mrtvých je víc. Nedávno mě nasral kámoš, jeli jsme večer, nevím, jestli měl upito - snad ne, ale přišlo mi, že se tak chová. Měl téměř funglovku BMW 3....letěl městem jak doby*ek a když jsem se ozval, usmál se a že to prej má 10 airbagů...:)
co dodat.....pak když to s tímhle autem plácne do Fáčka, tak pos*er hodiny..co dodat...