0
powrót
 

diskuze k tématu: Tříválcová Octavia 1.0 TSI v prodeji

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla, česká vozidla, česká vozidla, česká vozidla
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Sobota 23.04.2016 07:17, k
to je šílené co sté octávie udělali už jsem to tu psal ošulená plechařina
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Sobota 23.04.2016 14:35, Jestli
použili z tédéíček nabyté dovednosti se snižováním emisí,klidně tam mohli dát starej dobrej nepřeplňovanej motor.EU komisař jim to promine-je to přece VW|
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Niedziela 24.04.2016 02:20, Čekám na 2 válec 0.66L turbo
Počkám si na úsporný turbo 2 válec o objemu max. 0.66L. Až takové auto někdo vyrobí, tak do toho jdu
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Niedziela 24.04.2016 08:08, Stalo se
Tak to jsem zvědav, jestli dodržíte svůj slib. VW totiž už toto auto dávno vyrobil, jmenuje se XL1. Má dvouválec TDi 0,8 litru o výkonu 35 kW. A stojí pouhé 2 miliony.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 25.04.2016 09:50, RE: Stalo se
brin napisał:
Tak to jsem zvědav, jestli dodržíte svůj slib. VW totiž už toto auto dávno vyrobil, jmenuje se XL1. Má dvouválec TDi 0,8 litru o výkonu 35 kW. A stojí pouhé 2 miliony.



Dobře ty:)


reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 25.04.2016 10:21, RE: Stalo se
brin napisał:
Tak to jsem zvědav, jestli dodržíte svůj slib. VW totiž už toto auto dávno vyrobil, jmenuje se XL1. Má dvouválec TDi 0,8 litru o výkonu 35 kW. A stojí pouhé 2 miliony.


No ale ty současný pidi motory 1.0L mají klidně 90 kW (ecoboost). Toto má objem a výkon srovnatelný se starým Wartburgem. Ten dvouválec musí mít taky cca 90 kW
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Poniedziałek 25.04.2016 11:42, XL1
XL1 je celkom pekne auto pre dvoch, s nizkym odporom vzduchu a nizkou karoseriou. Mohlo by to naozaj byt auto buducnosti, keby nestalo tolko, kolko stoji, a keby do neho nedali polovicu motora z maleho traktora, ktory ma naozaj sialeny zvuk. Auto ma 35kw, co je za tie prachy tiez zabavne. Keby som videl niekoho v tom aute, asi by som sa mu iba zasmial. Takto sa nechat nachytat dokaze len clovek, co nepremysla. Jasne, ma to nizku spotrebu, ale za tie peniaze budem jazdit aj na V8 mustangu cely zivot naplno brzda plyn. Keby dali do tak maleho aerodynamickeho auta aj benzinovy turbomotor (napr ten 1.0TSI), spotreba by nebola o moc vyssia. A podvodny softver na nizke emisie sa predsa urcite da dat aj na benzin, potom to bude na pase vyrabat 1l benzinu na 100 km :)
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 25.04.2016 13:47, RE: XL1
Citroenak napisał:
XL1 je celkom pekne auto pre dvoch, s nizkym odporom vzduchu a nizkou karoseriou. Mohlo by to naozaj byt auto buducnosti, keby nestalo tolko, kolko stoji, a keby do neho nedali polovicu motora z maleho traktora, ktory ma naozaj sialeny zvuk. Auto ma 35kw, co je za tie prachy tiez zabavne. Keby som videl niekoho v tom aute, asi by som sa mu iba zasmial. Takto sa nechat nachytat dokaze len clovek, co nepremysla. Jasne, ma to nizku spotrebu, ale za tie peniaze budem jazdit aj na V8 mustangu cely zivot naplno brzda plyn. Keby dali do tak maleho aerodynamickeho auta aj benzinovy turbomotor (napr ten 1.0TSI), spotreba by nebola o moc vyssia. A podvodny softver na nizke emisie sa predsa urcite da dat aj na benzin, potom to bude na pase vyrabat 1l benzinu na 100 km :)


Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.
reagować
AnderN
ilość wystąpień53
data registracji09.05.2007
Wtorek 26.04.2016 14:58, RE: XL1
Petr S napisał:
Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.

To mi zní jako uvažování komisaře z brusele
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 26.04.2016 23:02, RE: XL1
AnderN napisał:
Petr S napisał:
Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.
To mi zní jako uvažování komisaře z brusele


Myslím, že s tím dřív či později nějaká automobilka přijde sama od sebe. Ten rozpůlený 1.6 TDi je toho důkazem. 4 kompressory a 3 turba se můžou zdát jako nesmysl, ale pak někdo přijde a udělá to

Nejsem doufám gramatický fašista, ale koukám, že taky skloňujete Brusel podle vzoru pr*el. Správně je to tuším podle vzoru Hrad
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Środa 27.04.2016 12:39, RE: XL1
Petr S napisał:
Citroenak napisał:
XL1 je celkom pekne auto pre dvoch, s nizkym odporom vzduchu a nizkou karoseriou. Mohlo by to naozaj byt auto buducnosti, keby nestalo tolko, kolko stoji, a keby do neho nedali polovicu motora z maleho traktora, ktory ma naozaj sialeny zvuk. Auto ma 35kw, co je za tie prachy tiez zabavne. Keby som videl niekoho v tom aute, asi by som sa mu iba zasmial. Takto sa nechat nachytat dokaze len clovek, co nepremysla. Jasne, ma to nizku spotrebu, ale za tie peniaze budem jazdit aj na V8 mustangu cely zivot naplno brzda plyn. Keby dali do tak maleho aerodynamickeho auta aj benzinovy turbomotor (napr ten 1.0TSI), spotreba by nebola o moc vyssia. A podvodny softver na nizke emisie sa predsa urcite da dat aj na benzin, potom to bude na pase vyrabat 1l benzinu na 100 km :)
Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.


Osobne si myslim, ze casom sa bude ako pohon auta vyrabat turbo, a na nom bude maly spalovaci motor a kompresor :)
reagować
AnderN
ilość wystąpień53
data registracji09.05.2007
Cztwartek 28.04.2016 12:09, RE: XL1
Petr S napisał:
Nejsem doufám gramatický fašista, ale koukám, že taky skloňujete Brusel podle vzoru pr*el. Správně je to tuším podle vzoru Hrad

Ponechávám na fantazii laskavého čtenáře
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.