0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazdu CX-5 nebo Škodu Yeti? Vybíráme ojetinu za 300 tisíc korun

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla, japonská vozidla
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Poniedziałek 30.09.2019 11:17, dýzl?
Do japonce jedině benzín.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Wtorek 01.10.2019 15:19, Jestli diesel tak Tiguan nebo Kuga
Mazda v dieslu je dobrá až ta poslední generace, a to možná
Pozor na drahé FAP filtry, což platí nejen pro Mazdu ale i pro diesly od Hondy, které jsou spolehlivější. Za mě Honda CRV v dieslu je lepší volba, ikdyž jistota je benzín 2.0 VTEC.

Ohledně Yetiho - raději Tiguan. Je lépe zpracovaný, lepší díly atd. Motor v dieslu jedině 2.0 TDI CR. Brát raději manuál a bez 4x4

Zvážil bych i Ford Kuga 2.0 TDCi v manuálu bez 4x4, takový etalon mezi středními SUV
reagować
vavrisimo
ilość wystąpień178
data registracji03.07.2013
Wtorek 01.10.2019 22:51, RE: Jestli diesel tak Tiguan nebo Kuga
Předně mě udivuje, že někdo vybírá ze dvou dost odlišných aut, druhá věc je ta, že za tyhle peníze bude vybírat z pár Mazd vs. několik set Škodovek.

Mazdu neznám, Yetiho docela jo, protože ho mají rodiče – 2.0 TDi 81kW 4x4 a jsou s ním spokojení. Prostornost pro starší pár se psem ok, rodinné auto to fakt není, i když občasné delší přesuny ve 4 se v tom dají zvládnout. Podvozkové v pohodě - na to že to je skládačka dvojkové Octávky a Passatu B6, se v zatáčkách drží fakt statečně, na druhou stranu je díky tužšímu nastavení a krátkému rozvoru na nerovnostech celkem uskákaný. Výkonově na běžné ježdění stačí i ten nejslabší motor u kterého je bonusem lineární jízda bez turbo kopanců a taky to, že to je vždy Euro 5 verze s odolnějšími vstřikovači, na rozdíl od silnějších motorizací, kde je třeba to hlídat. Výhodou Yetiho oproti Tiguanu je, že nepoužívá modul s vyvažovacími hřídeli, takže mínus další kurvítko. A zrovna tady mi dává DSG smysl, nejen kvůli tomu, že manuál je hodně utopený v palubce. 4x4 do města je kravina, na druhou stranu ho naši pár dní v roce využijí, protože bydlí v Jeseníkách a obecně je v zimě v horách se čtyřkolkou sranda, nehledě na to, že se s tím líp prodá. V Haldexu nezapomenout měnit olej, jinak o něm člověk neví a funguje. S autem jinak skoro žádné problémy nejsou na to, že s tím jezdí lidi v předdůchodovém věku. Tím myslím ježdění na spotřebu, podtáčení, často krátké jízdy bez zahřátého motoru atd. Jediný průšvih je koroze – po 6 letech se objevily pupínky na obou zadních dveřích. To se prý týká hodně Yetin bez zástěrek a je to kvůli odlétajícímu štěrku od předních kol.

Asi takhle, pokud někdo chce SUV (což osobně nechápu, ale to je jen můj problém daný asi věkem, kdy se mi zatím nechce obětovat lepší jízdní vlastnosti, prostornost a spotřebu za lehčí nastupování do auta), tak Škodovka je ok volba a člověk je u nás může přehazovat vidlemi.
reagować
mafík
ilość wystąpień3
data registracji05.07.2017
Wtorek 08.10.2019 11:00, Mazdu CX5 nebo Škodu Yeti
Autor článku je asi velkým zastáncem koncernových vozů. V jednom má ale pravdu, diesselové motory v CX-5 do r.2014 byly opravdu poruchové, ale benzíny patří ke špičce. Yeti se s CX-5 ani zdaleka nemůže srovnávat. Mazda je úplně jiné, kvalitnější auto.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.