Paul napisał:
Superbem 2 jsem se už něco najezdil, vyzkoušel jsem i automat. 2,0 TDI CR vydrží dost, hlavně pokud se v něm pravidelně mění olej, doporučuji co 15 000/ rok, vstřikování je repasovatelné, ale když se používá kvalitní aditivum nebo prémiová nafta, tak se to řeší až při vysokém nájezdu. Základní varianta sama o sobě jede výborně a výkonově stačí, 125 kW verze už táhne jako kráva. Automat DSG řadí dobře a při pravidelné výměně oleje (co 60 000 km) taky vydrží. Jen kombinace TDI + DSG mi vadí jednou zásadní věcí, a to, že automat drží motor v šíleně nízkých otáčkách, hlavně ve městě a motor pořád duní, až mě z toho kolikrát bolí hlava. Proto ho přepnu to nelogického manuálního módu a popřu tím smysl automatu. Naopak výborná je kombinace 1,8 TSI, nebo 2,0 TSI + DSG. Motor si jen ševelí a jízda je velmi příjemná. Takže pokud se smíříte, že nebudete jezdit za 6 litrů na 100, je to výborná volba. P.S. za tu vyčleněnou sumu bych popřemýšlel o úplně novém autě (z ceníkovky jistě dá dealer slušnou slevičku), nebo max. ročním s prodlouženou zárukou. I u benzínu doporučuji přidávat benzínová aditiva, je to přímý vstřik a je to prevence proti zakarbonování, zvlášť u automatu, který drží motor v maximálně nízkých otáčkách.
Díky. Právě jako alternativu k Superbu beru Mondeo 2.2 tdci - http://www.tipcars.com/ford-mondeo/22tdci-automat-kuze-navi-xeno-36857142.html. Co jsem četl, tak by to mohla být moc příjemná záležitost. Kufr sice trochu menší, ale pohodlí a výbava budou možná trochu výše. U Superbů bude z čeho vybírat, ale těch Mondeí tolik není...jinak budu samozřejmě rád za cenu kolem 400 více než za 700k - tam je varianta BMW 3 GT, ale cenově chci být spíše do půl mega