Pepe napisał:
Hele, Ráďo, my, vyškolení na velkých dodávkách prostřední zrcátko nepotřebujem, couváme podle bočních a senzorů. Akorát se někdy nevejdem na vejšku
)). Takže SuperB je tak akorát pro mě, navíc s 1,4T se nemusíš ohlížet na to, co se děje za tebou.... To víš, S kláda to není
Njn couvat na špígle je super věc, když se to umí. Sám to ovládám po pravdě tak napůl. Jsem jednou po Rotterdamském přístavišti řidil Volvo FH s návěsem (papíry mám jen B). Dopředu to bylo v pohodě, zatáčky nadjetí a odhad no problem, řazení kupodivu taky pohoda. Ale zacouvat s návěsem do pravého úhlu někam k rampě, ty žádná prdel. Na popáté a půl metru sem, půl metru tam žádná míra
Tak věřím že na dlouhé dodávce v nějakém přecpaném cestu to taky bude chtít trochu grif. A senzory neberu, buď jsi pan řidič nebo ne. ...za tebou, já nemyslel koukat se dozadu za jízdy, já myslel někam zacouvat. To S-klasse (126, 140, 220, 221) má velké zadní okno a dobrý kufr, takže na +- 5 cm s tím zacouváš úplně v pohodě i kdybys to snad řídil prvě. I s Land Cruiser 80 se dá. Ale čím je modernější auto, tím se mi zdá že jeho rohy cítíš hůř. Třeba couvat s tím novým BMW X6 taky žádná prdel
...Ale jako nic proti, i když koncern nemusím, tak ten nový Superb se mi relativně líbí uznám, že se v něm nejelo (1.8) náhodou zas až tak blbě. Aspoń když smrdí novotou, čas pak ukáže.