0
powrót
 

diskuze k tématu: Nový Superb Combi - ceny, výbavy a fotogalerie

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.09.2009 13:37, 3,0d
Nejsem fanda dýzlů, ale myslím že 3,0d by v takhle velkém autě měl opodstatnění
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.09.2009 14:34, RE: 3,0d
Valnoha napisał:
Nejsem fanda dýzlů, ale myslím že 3,0d by v takhle velkém autě měl opodstatnění
3,0d vyrábí BMW - pokud myslíš 3,0TDI, tak ten do Superba není možný, protože má podélnou zástavbu!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.09.2009 14:40, RE: 3,0d
Tomáš napisał:
3,0d vyrábí BMW - pokud myslíš 3,0TDI, tak ten do Superba není možný, protože má podélnou zástavbu!
Já se nabvím o konkretním motoru. Měl jsem namysli 6ti válcovou naftu obecně. Když už si to hraje na luxusní limuzínu tak by tam měli dávat motor s kulturním chodem a ne čtyřhrnek
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.09.2009 15:18, RE: 3,0d
Valnoha napisał:
Já se nabvím o konkretním motoru. Měl jsem namysli 6ti válcovou naftu obecně. Když už si to hraje na luxusní limuzínu tak by tam měli dávat motor s kulturním chodem a ne čtyřhrnek
Souhlasím, když už mají vrcholný 6ti válcový benzín, tak by měl dostat i 6ti válcový diesel, jenže k tomu nedojde...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.09.2009 15:19, RE: 3,0d
Valnoha napisał:
Já se nabvím o konkretním motoru. Měl jsem namysli 6ti válcovou naftu obecně. Když už si to hraje na luxusní limuzínu tak by tam měli dávat motor s kulturním chodem a ne čtyřhrnek
... na gruhou stranu se hned najdou pohotoví experti co ti rádi vysvětlí, že 3.0d dělají jen u BMW. Mám stejný názor ale kdyby dávali do Superbu 6-ti válcovou naftu tak by zřejmě moc "lezla do zelí" A6
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.09.2009 19:25, RE: 3,0d
krutibrk (originál) napisał:
... na gruhou stranu se hned najdou pohotoví experti co ti rádi vysvětlí, že 3.0d dělají jen u BMW. Mám stejný názor ale kdyby dávali do Superbu 6-ti válcovou naftu tak by zřejmě moc "lezla do zelí" A6
Tedy nezlobte se, ale superb se A6 neblíží naprosto ničím, snad základní cenou
Škoda konečně prezentuje superba jako střední třídu - A6, BMV 5, atd. jsou vyšší střední třída. Jsou dost jinde velikostí, kvalitou a prestiží. Je dobře, že si škoda konečně přestala hrát se Superbem na "luxusní" automobil. Mohla by se ještě upravit cena směrem dolů a možná bych se ke škodovce vrátil. Do té doby budu nakupovat jinde...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.09.2009 21:39, RE: 3,0d
Pavlik napisał:
Tedy nezlobte se, ale superb se A6 neblíží naprosto ničím, snad základní cenou
Škoda konečně prezentuje superba jako střední třídu - A6, BMV 5, atd. jsou vyšší střední třída. Jsou dost jinde velikostí, kvalitou a prestiží. Je dobře, že si škoda konečně přestala hrát se Superbem na "luxusní" automobil. Mohla by se ještě upravit cena směrem dolů a možná bych se ke škodovce vrátil. Do té doby budu nakupovat jinde...
Tak nemusi to byt hned nejaky 3litrovy naftak, ale neco vykonejsiho by se hodilo. Skoda, ze VW nema nejaky motor srovnatelny s 2.2 v Merdecedu, kde ma tusim oznaceni 250CDI. Ale bohate by stacila nejaka 2,5 verze nejakeho naftaku, ktery VW taky zadny uz nema, jen 2,7. A nebo vyvinout nejaky vlastni moderni naftovy motor o dnes oblienem objemu 2,2 a vykonem neco lehce pod 200 koni s kroutakem okolo 400nm. Kdyz jsem u tech motoru, proc ma superb 1,8 TSI a nema v nabidce uz 2,0 TFSI? myslim ze je tam velka dira mezi 1,8 TSI a 3,6 FSI. Ten 2,0 TFSI by tam krasne zapadnul a pro mnohe by to mohla byt idealni varianta komu nestaci 1,8 a V6 je na nej moc...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.09.2009 23:27, RE: 3,0d
krutibrk (originál) napisał:
... na gruhou stranu se hned najdou pohotoví experti co ti rádi vysvětlí, že 3.0d dělají jen u BMW. Mám stejný názor ale kdyby dávali do Superbu 6-ti válcovou naftu tak by zřejmě moc "lezla do zelí" A6
Ale no tak, neměj velký oči. Superb neni konkurence A6, ale sotva A4. A ten kdo si kupuje Audi, tak taky kouká na prestiž značky a tu tenhle traktor nemá .o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.09.2009 07:42, RE: 3,0d
Thor napisał:
Ale no tak, neměj velký oči. Superb neni konkurence A6, ale sotva A4. A ten kdo si kupuje Audi, tak taky kouká na prestiž značky a tu tenhle traktor nemá .o)
No nevím, aby jste tu A6 nepřecenili. Vzadu tam je určitě o dost míň místa než v Superbu, svezení bude v Superbu taky o dost příjemnější, A6 je tvrdá jak žebřiňák, pokud nemáte pneumatický podvozek, pak se to zas houpe jako kačena.
Možná by mohli pustit ten 2,7 TDi motor, aspoň. Dvoulitr je fakt málo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.09.2009 13:47, Díra v paletě motorů
Vozidlu citelně chybí v nabídce jednak dvloulitrový benzín - sem by se skvěle hodil 2.0 TFSI/147 kW z OII RS nebo Golfu GT, a pak v naftové nabídce nějaký šestival. A základní 1.4ka se přece vyrábí i v silnějších variantách, ne? Ale to bychom asi po škodovce chtěli opravdu, ale opravdu mnoho....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.09.2009 14:57, RE: 3,0d
Reno napisał:
No nevím, aby jste tu A6 nepřecenili. Vzadu tam je určitě o dost míň místa než v Superbu, svezení bude v Superbu taky o dost příjemnější, A6 je tvrdá jak žebřiňák, pokud nemáte pneumatický podvozek, pak se to zas houpe jako kačena.
Možná by mohli pustit ten 2,7 TDi motor, aspoň. Dvoulitr je fakt málo.
Vzadu je možná v A6 méně místa na délku, ale na šířku je mnohem větší. Kromě toho pochybuji, že se typický uživatel superbu bude vozit vzadu. Lidí majících vůz střední třídy a k němu vlastního placeného řidiče opravdu mnoho neznám. Mimochodem nevím jak vy, ale já jsem superba řídil (máme ve firmě TDI CR 125 Kw s DSG) a to srovnání s žebřiňákem je celkem trefné - A6 je výrazně pohodlnější, pravda znám pouze model 2007.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.09.2009 16:29, TDI ?
WWW.ANTIDIESEL.EU
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.09.2009 17:17, RE: 3,0d
Pavlik napisał:
Vzadu je možná v A6 méně místa na délku, ale na šířku je mnohem větší. Kromě toho pochybuji, že se typický uživatel superbu bude vozit vzadu. Lidí majících vůz střední třídy a k němu vlastního placeného řidiče opravdu mnoho neznám. Mimochodem nevím jak vy, ale já jsem superba řídil (máme ve firmě TDI CR 125 Kw s DSG) a to srovnání s žebřiňákem je celkem trefné - A6 je výrazně pohodlnější, pravda znám pouze model 2007.
Já tu A6 2006 r.v. mám, je to druhá A6, kterou mám, ta před tím byla na klasických pružinách, kvůli neš´tastnému uložení motoru musely být péra hodně tvrdá, takže to bylo jak supersport, kvůli tomu jsem si pořídil druhou A6 na vzduchu, to je o něco lepší, nicméně zase se to houpe jak offroad.
Přečtěte si srovnávací test v časopisu Autocar, nový Superb tam v kvalitě jízdy A6 rozmáznul.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.09.2009 09:57, RE: Díra v paletě motorů
jintaj napisał:
Vozidlu citelně chybí v nabídce jednak dvloulitrový benzín - sem by se skvěle hodil 2.0 TFSI/147 kW z OII RS nebo Golfu GT, a pak v naftové nabídce nějaký šestival. A základní 1.4ka se přece vyrábí i v silnějších variantách, ne? Ale to bychom asi po škodovce chtěli opravdu, ale opravdu mnoho....
tak ono tak trochu záleží, co škodovce povolí VW ty jarine, už takhle má vítr z Yetiho kvůli Tiguanu.. stačí se podívat na ceník a srovnávací testy, např ve SM.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.