anonym napisał:
Nevím jestli bych do Loganu šel. Zpočátku to byl velký hit, ale postupem času tyto vozy nějak vymizely z cesty. Zaregistroval jsem nesvítící brzdová světla atp., i když je možné že teď už se kvalita výroby zvedla. Taky je otázka, za jak dlouho se pokroutí plechy atp. Dracula edition - auto co vám bude pít krev? Se "spolehlivými" komponenty od Renaultu? Milý oslíku, je otázka, jestli ti kdo to takhle vynášejí do nebe to opravdu mají a jestli to budou takhle vynášet do nebe i za pár let ...
Pochopil. Protože Roomster je o chlopuek horší než Dacia, bude časem svému majiteli pít i víc krev... .
U Drákuly bych měl největší obavu z koroze. Všechny ostatní závady a "závady" nijak nevybočují ze standardu škody wagen a ostatních no name značek. Vnitřek žádnej luxus, ale neurazí. Motor 1,5 DCi s 62 kW je mnohem lepší než 1,4TDi ve Fábii. Tižší, téměř bez turboefektu a je obstojně odhlučněnej (na rozdíl od obou benzínů) a zatahuje téměř v celém spektru otáček. Za cenu stejně vybaveného Roomstra je větší auto než Octávie, nota bene pro sedm statečnejch!
Nicméně dvě nevýhody Dacia má: Loganova máti má kosočtverec na kapotě, což je zcela zásadní nedostatek a antikorozní ochrana Drákuly není nic moc. Podobně jako nemám absolutně žádný problémy se škodovkama, tak nemám problémy s
renaultem a jeho klony. A toho se držím a je mi dobře!