0
powrót
 

diskuze k tématu: Roomster, Kangoo, Qubo-co vybrat

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
mari1300
ilość wystąpień31
data registracji09.10.2011
Piątek 29.03.2013 15:39, Roomster, Kangoo, Qubo-co vybrat
Dobrý den,
rozhoduji se, jaký z těchto aut jako mladší ojetinu koupit a v jaké motorizaci.
Rozhodující faktory jsou ekonomičnost provozu ,celková spolehlivost a rozumná servisní náročnost.

Větší auto chci kvůli tomu, abych do něj dostal 2 jízdní kola pokud možno bez rozložení a taky rybaření ,s eventuální možností občasného přespaní v autě.

Auto bude nejvíce jezdit krátké popojížďky po městě a tak se chci zaměřit především na benzínové motory, eventuálně jejich následnou přestavbu na LPG.

Pokud by ovšem v některých z těchto aut spolehlivě fungoval, vzhledem ke stylu používání i v dieselu, nechám si rád něco doporučit.

Děkuji Marek.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 29.03.2013 19:12, RE: Roomster, Kangoo, Qubo-co vybrat
mari1300 napisał:
Dobrý den, rozhoduji se, jaký z těchto aut jako mladší ojetinu koupit a v jaké motorizaci. Rozhodující faktory jsou ekonomičnost provozu ,celková spolehlivost a rozumná servisní náročnost. Větší auto chci kvůli tomu, abych do něj dostal 2 jízdní kola pokud možno bez rozložení a taky rybaření ,s eventuální možností občasného přespaní v autě. Auto bude nejvíce jezdit krátké popojížďky po městě a tak se chci zaměřit především na benzínové motory, eventuálně jejich následnou přestavbu na LPG. Pokud by ovšem v některých z těchto aut spolehlivě fungoval, vzhledem ke stylu používání i v dieselu, nechám si rád něco doporučit. Děkuji Marek.


Kupte Berlingo s atmosférickým dieselem 1,9. Výkon to má mizerný, ale klidně s tím můžete skákat po městě za šest litrů. Než cpát tisíce do přestavby na problémové LPG, následně furt jezdit na nějaké kontroly... na atmo dieselu se nemá co pokazit.

reagować
mari1300
ilość wystąpień31
data registracji09.10.2011
Piątek 29.03.2013 21:00, Roomster, Kangoo, Qubo-co vybrat
To ale máte zřejmě na mysli Kangoo I. , a já uvažuji o Kangoo II.

LPG jsem měl ve svém předchozím autě cca 8 let a dalo se s tim žít, s motorem nebyl za celou dobu sebemenší problém...
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Sobota 30.03.2013 06:51, RE: Roomster, Kangoo, Qubo-co vybrat
mari1300 napisał:
To ale máte zřejmě na mysli Kangoo I. , a já uvažuji o Kangoo II.LPG jsem měl ve svém předchozím autě cca 8 let a dalo se s tim žít, s motorem nebyl za celou dobu sebemenší problém...


ale musí se s tím jezdit na pravidelné prohlídky, ne?
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 30.03.2013 09:47, RE: Roomster, Kangoo, Qubo-co vybrat
Reno napisał:
mari1300 napisał:
To ale máte zřejmě na mysli Kangoo I. , a já uvažuji o Kangoo II.LPG jsem měl ve svém předchozím autě cca 8 let a dalo se s tim žít, s motorem nebyl za celou dobu sebemenší problém...
ale musí se s tím jezdit na pravidelné prohlídky, ne?


Podle zákona musíš na prohlídku 1x ročně nebo každých 10 000km. Rád bych alespoň jednou potkal někoho kdo to dodržuje - realita je taková, že na prohlídku se jede 1x za dva roky před "technickou". Zatím jsem nikdy neviděl jakýkoli problém při této "vysoce nebezpečné podvratné praxi".
PS: ta pravidelná prohlídka vypadá tak, že ti "mechanik" mýdlovou vodou opatlá vyústění trubek z nádrže a okolo směšovače (aby zviditelnil případný únik) a podívá se na platnost revize nádrže. Práce na cca 10 minut, zinkasuje cca 500,- , dá razítko a jedeš.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 30.03.2013 09:50, RE: Roomster, Kangoo, Qubo-co vybrat
mari1300 napisał:
Dobrý den, rozhoduji se, jaký z těchto aut jako mladší ojetinu koupit a v jaké motorizaci. Rozhodující faktory jsou ekonomičnost provozu ,celková spolehlivost a rozumná servisní náročnost. Větší auto chci kvůli tomu, abych do něj dostal 2 jízdní kola pokud možno bez rozložení a taky rybaření ,s eventuální možností občasného přespaní v autě. Auto bude nejvíce jezdit krátké popojížďky po městě a tak se chci zaměřit především na benzínové motory, eventuálně jejich následnou přestavbu na LPG. Pokud by ovšem v některých z těchto aut spolehlivě fungoval, vzhledem ke stylu používání i v dieselu, nechám si rád něco doporučit. Děkuji Marek.


Qubo se dá vyloučit rovnou (pokud to nebude 2 místná užitková verze), protože do toho se kolo nevejde ani jedno.
Kangoo II se dá doporučit, ale diesel 1,5 je slabý (a 78kw varianta se k nám oficiálně nedovážela). S motorem 1,6 benzín se dá jezdit o něco lépe a je vhodný na použití LPG.
reagować
kamil321
ilość wystąpień70
data registracji19.01.2012
Sobota 30.03.2013 21:01, Jednoznačně a nic jiného!
Za mne jednoznačně VW Caddy 2.generace. To auto je perfektně prakticky udělané s všemožnými odkládacími prostory a pozinkovanou karoserií a nyní za vícenež přijatelné ceny. Mám rok výroby 2004 a dodnes žádná větší investice (300tisíc najeto). Já si vybral nezmar 2,0 SDI a kromě jednoho vstřiku vůbec nic, spotřeba 5,6l nafty. Neskutečně dobré auto. Používám ho i na dovolenou. Kamarád je rybář takže veškerá výbava a spaní naprosto v pohodě, dal jsem dozadu koberec a v případě potřeby uveze 2 kola jak nic. Narozdíl od Kangoo a spol. má téměř 1,8m do zadu a 1,3 na výšku nakládací prostor. Vše včetně elektriky funfguje dodnes. Zas narozdíl od Kangoo má verze má listová pera včetně tlumičů a ne nápravy s torzní příčkou jako Kangoo a Berlingo, to auto náklad ani necítí a o elektrice v Renaultu, kdy mi oxidovaly všemožné kontakty ani nemluvím. Už bych se do současných Kangoo a Berling nevrátil. Měl jsem a nebýt toho, že jsem elektikář, byl bych pořád v servisu. Navíc Kangoo je velice krátké na délku, ikdyž nepatrně širší. Není nic, čím by ho ti dva převýšily. Fakt mne speciálně německá jednoduchost a preciznost u toho auta s tímto motorem fascinuje dodnes. Narozdíl zas od velkého Craftra, to je propadák a Master je skvělý, tam je to naopak, ale u pikapu je to jednoznačné pro VW. Verze na výběr mezi skříň, Kombi a Life (2 dveře na boku a tapec jak v osobáku), a z benzínů 1,4 nebo 1,6l i na LPG ale oproti SDI víc žerou a zrychlení o nic moc lepší, protože caddy má vyšší hmotnost, je vestovně udělaný s přední nápravou VW golf 5.
reagować
mari1300
ilość wystąpień31
data registracji09.10.2011
Sobota 30.03.2013 22:03, RE: Jednoznačně a nic jiného!
kamil321 napisał:
Za mne jednoznačně VW Caddy 2.generace. To auto je perfektně prakticky udělané s všemožnými odkládacími prostory a pozinkovanou karoserií a nyní za vícenež přijatelné ceny. Mám rok výroby 2004 a dodnes žádná větší investice (300tisíc najeto). Já si vybral nezmar 2,0 SDI a kromě jednoho vstřiku vůbec nic, spotřeba 5,6l nafty. Neskutečně dobré auto. Používám ho i na dovolenou. Kamarád je rybář takže veškerá výbava a spaní naprosto v pohodě, dal jsem dozadu koberec a v případě potřeby uveze 2 kola jak nic. Narozdíl od Kangoo a spol. má téměř 1,8m do zadu a 1,3 na výšku nakládací prostor. Vše včetně elektriky funfguje dodnes. Zas narozdíl od Kangoo má verze má listová pera včetně tlumičů a ne nápravy s torzní příčkou jako Kangoo a Berlingo, to auto náklad ani necítí a o elektrice v Renaultu, kdy mi oxidovaly všemožné kontakty ani nemluvím. Už bych se do současných Kangoo a Berling nevrátil. Měl jsem a nebýt toho, že jsem elektikář, byl bych pořád v servisu. Navíc Kangoo je velice krátké na délku, ikdyž nepatrně širší. Není nic, čím by ho ti dva převýšily. Fakt mne speciálně německá jednoduchost a preciznost u toho auta s tímto motorem fascinuje dodnes. Narozdíl zas od velkého Craftra, to je propadák a Master je skvělý, tam je to naopak, ale u pikapu je to jednoznačné pro VW. Verze na výběr mezi skříň, Kombi a Life (2 dveře na boku a tapec jak v osobáku), a z benzínů 1,4 nebo 1,6l i na LPG ale oproti SDI víc žerou a zrychlení o nic moc lepší, protože caddy má vyšší hmotnost, je vestovně udělaný s přední nápravou VW golf 5.



Kangoo má sklopné z. sedadla která vytvoří ideální rovnou plochu tím, že se sklopí do podlahy, narozdíl třeba od Dobla!
Tato ložná plocha dělá cca 1.7 m, což mi přijde dotačující, navíc lze pořídit sklopné př. sedadlo spolujezdce, které rovnou! ložnou plochu navýší na hodnotu 2,5m!

Jak je to u Caddy?

Taky jsme o něm uvažoval, ale v neprospěch hraje to, že diasely jsou pro styl používání ne příliš vhodné a jejich objem o něco prodražuje pojistku, což ale pro mě není zas tak rozhodující...

A s těmi benzín. motory je to údajně brutálně žravý a líný...

Kdybych měl v dosahu CNG, vzal bych bez váhání verzi 2.0 CNG, ale nejbližší stanici mám 50Km, takže je to pasé...
reagować
mari1300
ilość wystąpień31
data registracji09.10.2011
Sobota 30.03.2013 22:08, RE: Roomster, Kangoo, Qubo-co vybrat
Pavlik napisał:
mari1300 napisał:
Dobrý den, rozhoduji se, jaký z těchto aut jako mladší ojetinu koupit a v jaké motorizaci. Rozhodující faktory jsou ekonomičnost provozu ,celková spolehlivost a rozumná servisní náročnost. Větší auto chci kvůli tomu, abych do něj dostal 2 jízdní kola pokud možno bez rozložení a taky rybaření ,s eventuální možností občasného přespaní v autě. Auto bude nejvíce jezdit krátké popojížďky po městě a tak se chci zaměřit především na benzínové motory, eventuálně jejich následnou přestavbu na LPG. Pokud by ovšem v některých z těchto aut spolehlivě fungoval, vzhledem ke stylu používání i v dieselu, nechám si rád něco doporučit. Děkuji Marek.
Qubo se dá vyloučit rovnou (pokud to nebude 2 místná užitková verze), protože do toho se kolo nevejde ani jedno. Kangoo II se dá doporučit, ale diesel 1,5 je slabý (a 78kw varianta se k nám oficiálně nedovážela). S motorem 1,6 benzín se dá jezdit o něco lépe a je vhodný na použití LPG.



S tím Qubem je to osobní zkušenost, nebo si to jen myslíte?
Někde jsem četl, že se tam ty kola vejdou...myslím, že to bylo zde: http://moje.auto.cz/cevaro/kubik.html

Otázkou je, zda bych naftový motor 1.3 Multijet, který údajně jezdí pod 5 na 100 stylem provozu brzy neodrovnal...
reagować
kamil321
ilość wystąpień70
data registracji19.01.2012
Poniedziałek 01.04.2013 01:43, RE: Jednoznačně a nic jiného!
mari1300 napisał:
kamil321 napisał:
Za mne jednoznačně VW Caddy 2.generace. To auto je perfektně prakticky udělané s všemožnými odkládacími prostory a pozinkovanou karoserií a nyní za vícenež přijatelné ceny. Mám rok výroby 2004 a dodnes žádná větší investice (300tisíc najeto). Já si vybral nezmar 2,0 SDI a kromě jednoho vstřiku vůbec nic, spotřeba 5,6l nafty. Neskutečně dobré auto. Používám ho i na dovolenou. Kamarád je rybář takže veškerá výbava a spaní naprosto v pohodě, dal jsem dozadu koberec a v případě potřeby uveze 2 kola jak nic. Narozdíl od Kangoo a spol. má téměř 1,8m do zadu a 1,3 na výšku nakládací prostor. Vše včetně elektriky funfguje dodnes. Zas narozdíl od Kangoo má verze má listová pera včetně tlumičů a ne nápravy s torzní příčkou jako Kangoo a Berlingo, to auto náklad ani necítí a o elektrice v Renaultu, kdy mi oxidovaly všemožné kontakty ani nemluvím. Už bych se do současných Kangoo a Berling nevrátil. Měl jsem a nebýt toho, že jsem elektikář, byl bych pořád v servisu. Navíc Kangoo je velice krátké na délku, ikdyž nepatrně širší. Není nic, čím by ho ti dva převýšily. Fakt mne speciálně německá jednoduchost a preciznost u toho auta s tímto motorem fascinuje dodnes. Narozdíl zas od velkého Craftra, to je propadák a Master je skvělý, tam je to naopak, ale u pikapu je to jednoznačné pro VW. Verze na výběr mezi skříň, Kombi a Life (2 dveře na boku a tapec jak v osobáku), a z benzínů 1,4 nebo 1,6l i na LPG ale oproti SDI víc žerou a zrychlení o nic moc lepší, protože caddy má vyšší hmotnost, je vestovně udělaný s přední nápravou VW golf 5.
Kangoo má sklopné z. sedadla která vytvoří ideální rovnou plochu tím, že se sklopí do podlahy, narozdíl třeba od Dobla!Tato ložná plocha dělá cca 1.7 m, což mi přijde dotačující, navíc lze pořídit sklopné př. sedadlo spolujezdce, které rovnou! ložnou plochu navýší na hodnotu 2,5m!Jak je to u Caddy?Taky jsme o něm uvažoval, ale v neprospěch hraje to, že diasely jsou pro styl používání ne příliš vhodné a jejich objem o něco prodražuje pojistku, což ale pro mě není zas tak rozhodující...A s těmi benzín. motory je to údajně brutálně žravý a líný...Kdybych měl v dosahu CNG, vzal bych bez váhání verzi 2.0 CNG, ale nejbližší stanici mám 50Km, takže je to pasé...


1,4 je líná a žere, 1,6 75kw je dobrá i na přestavbu. Já si vybral verzi skříň pro podnikání, až doslouží kdoví kdy, protože ani nerezne, koupím tu samou do roku výroby 2010 s 2,0sdi nebo 1,9tdi 77kw, mám je osvědčené. 1,6tdi zkušenosti nemám. Jako druhé auto nebo na vašem místě, bych koupil ojetou tu samou motorizaci a prosklenou verzi Life. Někde jsem viděl že se dají sedadla překlopit a snad i celé vytáhnout tak jak ve větším Transporteru, ale nechci klamat. Každopádně se dělá ještě verze Maxi o dalších 40-50cm delší, já mám 1,78 na délku, ale nedám EUR paletu na šířku. Mám někde fotku, kde do toho naskládali 9 kol na cestu:o) Pro mne je ale po zkušenostech s Renaultem nejdůležitější, že tahle caddy je vypracovaná do detailů pro mne, ne jak trojlístek tehdy francouzských novinek a nic zásadního fatálního jsem s autem neřešil. Tlumiče ve předu snad ještě původní, ve 240 tisících servis brzd, zadní tlumiče a zadní výfuk, toť vše. SDI nevadí krátké tratě i tak je spotřeba velmi malá, ale cestovní rychlost je na dálnici pomalá, chybí šestka a moc pak zbytečně točí. Někde jsem četl, že se proto snad víc hodí oproti TDI i na tahání přívěsu. Mně osobně ty KW nechybí (51kw) a jezdí velice pěkně, ale s devadesátkou už pak rostou otáčky. Potřebuji bytelné dobře udělané auto a ne řešit, co kdo špatně kde vymyslel. U caddy mi nikdy nepraskla ani žárovka v palubní desce, což u Renaultu jsem rozdělával palubku pořád. Elektrika u caddy jedna velká logika. Je na tom autě celkově vidět, že si dali v té době ještě záležet. Maximální spokojenost, a pojistka u mé motorizace směšná. AXA 1700,- na rok, kategorie do 66kw, mám započteny bonusy za jízdu bez nehod do plusu a pro ty co nebydlí ve městě nad 50 tisíc obyvatel a nemají to na Ič jako já, je pojistka ještě levnější. To je u dvoulitru pěkná cena. Mám ji v plné výbavě a jedinné co mne u těchto motorů štve, že když klesne tak na -5 dloouho trvá než začne topit. Za celou dobu se však nic neulomilo, neupadlo jak u Renaultu, a i klima jede jak má s původní náplní. Ze subjektivního pohledu se mi navíc i líbí, což žádná generace Kangoo ne. U mne je důležitá spolehlivost a praktičnost, a to má za 1.
reagować
kamil321
ilość wystąpień70
data registracji19.01.2012
Poniedziałek 01.04.2013 01:53, RE: Jednoznačně a nic jiného!
kamil321 napisał:
mari1300 napisał:
kamil321 napisał:
Za mne jednoznačně VW Caddy 2.generace. To auto je perfektně prakticky udělané s všemožnými odkládacími prostory a pozinkovanou karoserií a nyní za vícenež přijatelné ceny. Mám rok výroby 2004 a dodnes žádná větší investice (300tisíc najeto). Já si vybral nezmar 2,0 SDI a kromě jednoho vstřiku vůbec nic, spotřeba 5,6l nafty. Neskutečně dobré auto. Používám ho i na dovolenou. Kamarád je rybář takže veškerá výbava a spaní naprosto v pohodě, dal jsem dozadu koberec a v případě potřeby uveze 2 kola jak nic. Narozdíl od Kangoo a spol. má téměř 1,8m do zadu a 1,3 na výšku nakládací prostor. Vše včetně elektriky funfguje dodnes. Zas narozdíl od Kangoo má verze má listová pera včetně tlumičů a ne nápravy s torzní příčkou jako Kangoo a Berlingo, to auto náklad ani necítí a o elektrice v Renaultu, kdy mi oxidovaly všemožné kontakty ani nemluvím. Už bych se do současných Kangoo a Berling nevrátil. Měl jsem a nebýt toho, že jsem elektikář, byl bych pořád v servisu. Navíc Kangoo je velice krátké na délku, ikdyž nepatrně širší. Není nic, čím by ho ti dva převýšily. Fakt mne speciálně německá jednoduchost a preciznost u toho auta s tímto motorem fascinuje dodnes. Narozdíl zas od velkého Craftra, to je propadák a Master je skvělý, tam je to naopak, ale u pikapu je to jednoznačné pro VW. Verze na výběr mezi skříň, Kombi a Life (2 dveře na boku a tapec jak v osobáku), a z benzínů 1,4 nebo 1,6l i na LPG ale oproti SDI víc žerou a zrychlení o nic moc lepší, protože caddy má vyšší hmotnost, je vestovně udělaný s přední nápravou VW golf 5.
Kangoo má sklopné z. sedadla která vytvoří ideální rovnou plochu tím, že se sklopí do podlahy, narozdíl třeba od Dobla!Tato ložná plocha dělá cca 1.7 m, což mi přijde dotačující, navíc lze pořídit sklopné př. sedadlo spolujezdce, které rovnou! ložnou plochu navýší na hodnotu 2,5m!Jak je to u Caddy?Taky jsme o něm uvažoval, ale v neprospěch hraje to, že diasely jsou pro styl používání ne příliš vhodné a jejich objem o něco prodražuje pojistku, což ale pro mě není zas tak rozhodující...A s těmi benzín. motory je to údajně brutálně žravý a líný...Kdybych měl v dosahu CNG, vzal bych bez váhání verzi 2.0 CNG, ale nejbližší stanici mám 50Km, takže je to pasé...
1,4 je líná a žere, 1,6 75kw je dobrá i na přestavbu. Já si vybral verzi skříň pro podnikání, až doslouží kdoví kdy, protože ani nerezne, koupím tu samou do roku výroby 2010 s 2,0sdi nebo 1,9tdi 77kw, mám je osvědčené. 1,6tdi zkušenosti nemám. Jako druhé auto nebo na vašem místě, bych koupil ojetou tu samou motorizaci a prosklenou verzi Life. Někde jsem viděl že se dají sedadla překlopit a snad i celé vytáhnout tak jak ve větším Transporteru, ale nechci klamat. Každopádně se dělá ještě verze Maxi o dalších 40-50cm delší, já mám 1,78 na délku, ale nedám EUR paletu na šířku. Mám někde fotku, kde do toho naskládali 9 kol na cestu:o) Pro mne je ale po zkušenostech s Renaultem nejdůležitější, že tahle caddy je vypracovaná do detailů pro mne, ne jak trojlístek tehdy francouzských novinek a nic zásadního fatálního jsem s autem neřešil. Tlumiče ve předu snad ještě původní, ve 240 tisících servis brzd, zadní tlumiče a zadní výfuk, toť vše. SDI nevadí krátké tratě i tak je spotřeba velmi malá, ale cestovní rychlost je na dálnici pomalá, chybí šestka a moc pak zbytečně točí. Někde jsem četl, že se proto snad víc hodí oproti TDI i na tahání přívěsu. Mně osobně ty KW nechybí (51kw) a jezdí velice pěkně, ale s devadesátkou už pak rostou otáčky. Potřebuji bytelné dobře udělané auto a ne řešit, co kdo špatně kde vymyslel. U caddy mi nikdy nepraskla ani žárovka v palubní desce, což u Renaultu jsem rozdělával palubku pořád. Elektrika u caddy jedna velká logika. Je na tom autě celkově vidět, že si dali v té době ještě záležet. Maximální spokojenost, a pojistka u mé motorizace směšná. AXA 1700,- na rok, kategorie do 66kw, mám započteny bonusy za jízdu bez nehod do plusu a pro ty co nebydlí ve městě nad 50 tisíc obyvatel a nemají to na Ič jako já, je pojistka ještě levnější. To je u dvoulitru pěkná cena. Mám ji v plné výbavě a jedinné co mne u těchto motorů štve, že když klesne tak na -5 dloouho trvá než začne topit. Za celou dobu se však nic neulomilo, neupadlo jak u Renaultu, a i klima jede jak má s původní náplní. Ze subjektivního pohledu se mi navíc i líbí, což žádná generace Kangoo ne. U mne je důležitá spolehlivost a praktičnost, a to má za 1.


Jo e ještě to Qubo, nemo a spol. bych vyloučil hned, protože úspora paliva nebude úměrná chybějícím 20-30 číslům, proto nevěřím, že se ty kola do něj dají bez omlácení. Já si dám do caddy horské i silniční krásně na ležato napříč na podlahu a je to ideál od kraje do kraje.
reagować
mari1300
ilość wystąpień31
data registracji09.10.2011
Poniedziałek 01.04.2013 13:43, RE: Jednoznačně a nic jiného!
kamil321 napisał:
mari1300 napisał:
kamil321 napisał:
Za mne jednoznačně VW Caddy 2.generace. To auto je perfektně prakticky udělané s všemožnými odkládacími prostory a pozinkovanou karoserií a nyní za vícenež přijatelné ceny. Mám rok výroby 2004 a dodnes žádná větší investice (300tisíc najeto). Já si vybral nezmar 2,0 SDI a kromě jednoho vstřiku vůbec nic, spotřeba 5,6l nafty. Neskutečně dobré auto. Používám ho i na dovolenou. Kamarád je rybář takže veškerá výbava a spaní naprosto v pohodě, dal jsem dozadu koberec a v případě potřeby uveze 2 kola jak nic. Narozdíl od Kangoo a spol. má téměř 1,8m do zadu a 1,3 na výšku nakládací prostor. Vše včetně elektriky funfguje dodnes. Zas narozdíl od Kangoo má verze má listová pera včetně tlumičů a ne nápravy s torzní příčkou jako Kangoo a Berlingo, to auto náklad ani necítí a o elektrice v Renaultu, kdy mi oxidovaly všemožné kontakty ani nemluvím. Už bych se do současných Kangoo a Berling nevrátil. Měl jsem a nebýt toho, že jsem elektikář, byl bych pořád v servisu. Navíc Kangoo je velice krátké na délku, ikdyž nepatrně širší. Není nic, čím by ho ti dva převýšily. Fakt mne speciálně německá jednoduchost a preciznost u toho auta s tímto motorem fascinuje dodnes. Narozdíl zas od velkého Craftra, to je propadák a Master je skvělý, tam je to naopak, ale u pikapu je to jednoznačné pro VW. Verze na výběr mezi skříň, Kombi a Life (2 dveře na boku a tapec jak v osobáku), a z benzínů 1,4 nebo 1,6l i na LPG ale oproti SDI víc žerou a zrychlení o nic moc lepší, protože caddy má vyšší hmotnost, je vestovně udělaný s přední nápravou VW golf 5.
Kangoo má sklopné z. sedadla která vytvoří ideální rovnou plochu tím, že se sklopí do podlahy, narozdíl třeba od Dobla!Tato ložná plocha dělá cca 1.7 m, což mi přijde dotačující, navíc lze pořídit sklopné př. sedadlo spolujezdce, které rovnou! ložnou plochu navýší na hodnotu 2,5m!Jak je to u Caddy?Taky jsme o něm uvažoval, ale v neprospěch hraje to, že diasely jsou pro styl používání ne příliš vhodné a jejich objem o něco prodražuje pojistku, což ale pro mě není zas tak rozhodující...A s těmi benzín. motory je to údajně brutálně žravý a líný...Kdybych měl v dosahu CNG, vzal bych bez váhání verzi 2.0 CNG, ale nejbližší stanici mám 50Km, takže je to pasé...
1,4 je líná a žere, 1,6 75kw je dobrá i na přestavbu. Já si vybral verzi skříň pro podnikání, až doslouží kdoví kdy, protože ani nerezne, koupím tu samou do roku výroby 2010 s 2,0sdi nebo 1,9tdi 77kw, mám je osvědčené. 1,6tdi zkušenosti nemám. Jako druhé auto nebo na vašem místě, bych koupil ojetou tu samou motorizaci a prosklenou verzi Life. Někde jsem viděl že se dají sedadla překlopit a snad i celé vytáhnout tak jak ve větším Transporteru, ale nechci klamat. Každopádně se dělá ještě verze Maxi o dalších 40-50cm delší, já mám 1,78 na délku, ale nedám EUR paletu na šířku. Mám někde fotku, kde do toho naskládali 9 kol na cestu:o) Pro mne je ale po zkušenostech s Renaultem nejdůležitější, že tahle caddy je vypracovaná do detailů pro mne, ne jak trojlístek tehdy francouzských novinek a nic zásadního fatálního jsem s autem neřešil. Tlumiče ve předu snad ještě původní, ve 240 tisících servis brzd, zadní tlumiče a zadní výfuk, toť vše. SDI nevadí krátké tratě i tak je spotřeba velmi malá, ale cestovní rychlost je na dálnici pomalá, chybí šestka a moc pak zbytečně točí. Někde jsem četl, že se proto snad víc hodí oproti TDI i na tahání přívěsu. Mně osobně ty KW nechybí (51kw) a jezdí velice pěkně, ale s devadesátkou už pak rostou otáčky. Potřebuji bytelné dobře udělané auto a ne řešit, co kdo špatně kde vymyslel. U caddy mi nikdy nepraskla ani žárovka v palubní desce, což u Renaultu jsem rozdělával palubku pořád. Elektrika u caddy jedna velká logika. Je na tom autě celkově vidět, že si dali v té době ještě záležet. Maximální spokojenost, a pojistka u mé motorizace směšná. AXA 1700,- na rok, kategorie do 66kw, mám započteny bonusy za jízdu bez nehod do plusu a pro ty co nebydlí ve městě nad 50 tisíc obyvatel a nemají to na Ič jako já, je pojistka ještě levnější. To je u dvoulitru pěkná cena. Mám ji v plné výbavě a jedinné co mne u těchto motorů štve, že když klesne tak na -5 dloouho trvá než začne topit. Za celou dobu se však nic neulomilo, neupadlo jak u Renaultu, a i klima jede jak má s původní náplní. Ze subjektivního pohledu se mi navíc i líbí, což žádná generace Kangoo ne. U mne je důležitá spolehlivost a praktičnost, a to má za 1.



Jak je na tom Caddy s variabilitou z. sedaček(5-ti místná verze life), jsou sklopná do podlahy a vznikne tím rovná ložná plocha, nebo se pouze sklopí a zůstanou překážet v prostoru, podobně jako u Dobla(nový model) a pokud ano, jsou alespoň vyjímatelné?

Jaká vznikne cca délka ložné plochy po složení z. sedadel a je u Caddyny možnost sklopení př. sedadla spolujezdce a prodloužit tak ložnou plochu(podobně jako to má Kangoo II.)???
reagować
kamil321
ilość wystąpień70
data registracji19.01.2012
Poniedziałek 01.04.2013 15:55, RE: Jednoznačně a nic jiného!
mari1300 napisał:
kamil321 napisał:
mari1300 napisał:
kamil321 napisał:
Za mne jednoznačně VW Caddy 2.generace. To auto je perfektně prakticky udělané s všemožnými odkládacími prostory a pozinkovanou karoserií a nyní za vícenež přijatelné ceny. Mám rok výroby 2004 a dodnes žádná větší investice (300tisíc najeto). Já si vybral nezmar 2,0 SDI a kromě jednoho vstřiku vůbec nic, spotřeba 5,6l nafty. Neskutečně dobré auto. Používám ho i na dovolenou. Kamarád je rybář takže veškerá výbava a spaní naprosto v pohodě, dal jsem dozadu koberec a v případě potřeby uveze 2 kola jak nic. Narozdíl od Kangoo a spol. má téměř 1,8m do zadu a 1,3 na výšku nakládací prostor. Vše včetně elektriky funfguje dodnes. Zas narozdíl od Kangoo má verze má listová pera včetně tlumičů a ne nápravy s torzní příčkou jako Kangoo a Berlingo, to auto náklad ani necítí a o elektrice v Renaultu, kdy mi oxidovaly všemožné kontakty ani nemluvím. Už bych se do současných Kangoo a Berling nevrátil. Měl jsem a nebýt toho, že jsem elektikář, byl bych pořád v servisu. Navíc Kangoo je velice krátké na délku, ikdyž nepatrně širší. Není nic, čím by ho ti dva převýšily. Fakt mne speciálně německá jednoduchost a preciznost u toho auta s tímto motorem fascinuje dodnes. Narozdíl zas od velkého Craftra, to je propadák a Master je skvělý, tam je to naopak, ale u pikapu je to jednoznačné pro VW. Verze na výběr mezi skříň, Kombi a Life (2 dveře na boku a tapec jak v osobáku), a z benzínů 1,4 nebo 1,6l i na LPG ale oproti SDI víc žerou a zrychlení o nic moc lepší, protože caddy má vyšší hmotnost, je vestovně udělaný s přední nápravou VW golf 5.
Kangoo má sklopné z. sedadla která vytvoří ideální rovnou plochu tím, že se sklopí do podlahy, narozdíl třeba od Dobla!Tato ložná plocha dělá cca 1.7 m, což mi přijde dotačující, navíc lze pořídit sklopné př. sedadlo spolujezdce, které rovnou! ložnou plochu navýší na hodnotu 2,5m!Jak je to u Caddy?Taky jsme o něm uvažoval, ale v neprospěch hraje to, že diasely jsou pro styl používání ne příliš vhodné a jejich objem o něco prodražuje pojistku, což ale pro mě není zas tak rozhodující...A s těmi benzín. motory je to údajně brutálně žravý a líný...Kdybych měl v dosahu CNG, vzal bych bez váhání verzi 2.0 CNG, ale nejbližší stanici mám 50Km, takže je to pasé...
1,4 je líná a žere, 1,6 75kw je dobrá i na přestavbu. Já si vybral verzi skříň pro podnikání, až doslouží kdoví kdy, protože ani nerezne, koupím tu samou do roku výroby 2010 s 2,0sdi nebo 1,9tdi 77kw, mám je osvědčené. 1,6tdi zkušenosti nemám. Jako druhé auto nebo na vašem místě, bych koupil ojetou tu samou motorizaci a prosklenou verzi Life. Někde jsem viděl že se dají sedadla překlopit a snad i celé vytáhnout tak jak ve větším Transporteru, ale nechci klamat. Každopádně se dělá ještě verze Maxi o dalších 40-50cm delší, já mám 1,78 na délku, ale nedám EUR paletu na šířku. Mám někde fotku, kde do toho naskládali 9 kol na cestu:o) Pro mne je ale po zkušenostech s Renaultem nejdůležitější, že tahle caddy je vypracovaná do detailů pro mne, ne jak trojlístek tehdy francouzských novinek a nic zásadního fatálního jsem s autem neřešil. Tlumiče ve předu snad ještě původní, ve 240 tisících servis brzd, zadní tlumiče a zadní výfuk, toť vše. SDI nevadí krátké tratě i tak je spotřeba velmi malá, ale cestovní rychlost je na dálnici pomalá, chybí šestka a moc pak zbytečně točí. Někde jsem četl, že se proto snad víc hodí oproti TDI i na tahání přívěsu. Mně osobně ty KW nechybí (51kw) a jezdí velice pěkně, ale s devadesátkou už pak rostou otáčky. Potřebuji bytelné dobře udělané auto a ne řešit, co kdo špatně kde vymyslel. U caddy mi nikdy nepraskla ani žárovka v palubní desce, což u Renaultu jsem rozdělával palubku pořád. Elektrika u caddy jedna velká logika. Je na tom autě celkově vidět, že si dali v té době ještě záležet. Maximální spokojenost, a pojistka u mé motorizace směšná. AXA 1700,- na rok, kategorie do 66kw, mám započteny bonusy za jízdu bez nehod do plusu a pro ty co nebydlí ve městě nad 50 tisíc obyvatel a nemají to na Ič jako já, je pojistka ještě levnější. To je u dvoulitru pěkná cena. Mám ji v plné výbavě a jedinné co mne u těchto motorů štve, že když klesne tak na -5 dloouho trvá než začne topit. Za celou dobu se však nic neulomilo, neupadlo jak u Renaultu, a i klima jede jak má s původní náplní. Ze subjektivního pohledu se mi navíc i líbí, což žádná generace Kangoo ne. U mne je důležitá spolehlivost a praktičnost, a to má za 1.
Jak je na tom Caddy s variabilitou z. sedaček(5-ti místná verze life), jsou sklopná do podlahy a vznikne tím rovná ložná plocha, nebo se pouze sklopí a zůstanou překážet v prostoru, podobně jako u Dobla(nový model) a pokud ano, jsou alespoň vyjímatelné?Jaká vznikne cca délka ložné plochy po složení z. sedadel a je u Caddyny možnost sklopení př. sedadla spolujezdce a prodloužit tak ložnou plochu(podobně jako to má Kangoo II.)???


To bohužel nevím, já mohu mluvit jen za skříňovou verzi a auto jako celek jako takové. Transporter má celou lavici vytahatelnou, s rovnou podlahou, tak jsem předpokládal, že caddy taky, případně opěrky přetočí do podlahy prostoru pro nohy, a lavice by si vzala tak 50 čísel. Ale fakt nechci lhát, já můžu mluvit za auto jako základ, a to je dobře postavené, ale co caddy to prostě jiná výbava na přání, tehdy za tučný příplatek. Dokonce jsem viděl 7 místnou verzi Life, ale se sedačkami jsem si nehrál. Verze MAXI už je na dobré ceně, a raději bych případně oželel sklápěcí sedadlo spolujezdce a šel do něj, než řešit problémy s Kangem či Berlingem. Mně v interieru ani po letech nic nevrže. Ceny ojetin hodně klesly a oproti Kangoo se bude dál dobře prodávat. Akorát ta verze Maxi mi přijde už moc dlouhá, na délku skoro 5m jako Transporter, a mi osobně připadá divně, asi jako Kangoo maxi. To auto za to ale stojí, takže bych se zašel na tu verzi Life do autobazaru podívat. Nebo do autosalonu, protože úplně nový Caddy je jen facelift a víc se mi líbí ty starší světla:o) Hlavně ta starší nemá EURO 4 s Fap jako 1,6Tdi a benzínová 1,6 75kw bude spolehlivá. Spojka nemá dvouhmotu u SDI a převodovka se mi začala ozývat asi až kolem 270tkm, což je taky super. Případná repase ložisek, kol v ní cca 10 tisíc, což je po tolika km super. Motor vydrží s dobrým předešlým majitelem všechno. Prostě když si vezmu, že ceny ojetých caddy konečně klesly na polovinu, s případnými náklady na budoucí údržbu, neznám pikap jako i osobní auto současně. To sedadlo jsem viděl snad ještě u Opel Combo, ale ikdyby ho caddy neměla, tak bych přesto do jiného auta nešel a pokud by to pro mne bylo tak moc důležité, vzal bych raději Caddy Maxi Life prodlouženou, která i bez vyjmutí sedadel nabízí prostor za sedačkami jako krátká verze. Je to dobré auto.
reagować
mari1300
ilość wystąpień31
data registracji09.10.2011
Poniedziałek 01.04.2013 19:04, RE: Jednoznačně a nic jiného!
kamil321 napisał:
To bohužel nevím, já mohu mluvit jen za skříňovou verzi a auto jako celek jako takové. Transporter má celou lavici vytahatelnou, s rovnou podlahou, tak jsem předpokládal, že caddy taky, případně opěrky přetočí do podlahy prostoru pro nohy, a lavice by si vzala tak 50 čísel. Ale fakt nechci lhát, já můžu mluvit za auto jako základ, a to je dobře postavené, ale co caddy to prostě jiná výbava na přání, tehdy za tučný příplatek. Dokonce jsem viděl 7 místnou verzi Life, ale se sedačkami jsem si nehrál. Verze MAXI už je na dobré ceně, a raději bych případně oželel sklápěcí sedadlo spolujezdce a šel do něj, než řešit problémy s Kangem či Berlingem. Mně v interieru ani po letech nic nevrže. Ceny ojetin hodně klesly a oproti Kangoo se bude dál dobře prodávat. Akorát ta verze Maxi mi přijde už moc dlouhá, na délku skoro 5m jako Transporter, a mi osobně připadá divně, asi jako Kangoo maxi. To auto za to ale stojí, takže bych se zašel na tu verzi Life do autobazaru podívat. Nebo do autosalonu, protože úplně nový Caddy je jen facelift a víc se mi líbí ty starší světla:o) Hlavně ta starší nemá EURO 4 s Fap jako 1,6Tdi a benzínová 1,6 75kw bude spolehlivá. Spojka nemá dvouhmotu u SDI a převodovka se mi začala ozývat asi až kolem 270tkm, což je taky super. Případná repase ložisek, kol v ní cca 10 tisíc, což je po tolika km super. Motor vydrží s dobrým předešlým majitelem všechno. Prostě když si vezmu, že ceny ojetých caddy konečně klesly na polovinu, s případnými náklady na budoucí údržbu, neznám pikap jako i osobní auto současně. To sedadlo jsem viděl snad ještě u Opel Combo, ale ikdyby ho caddy neměla, tak bych přesto do jiného auta nešel a pokud by to pro mne bylo tak moc důležité, vzal bych raději Caddy Maxi Life prodlouženou, která i bez vyjmutí sedadel nabízí prostor za sedačkami jako krátká verze. Je to dobré auto.


Já ale auto budu ponejvíc využívat v jízdě sám a na dojíždění do práce +do města, takže ta Caddyna bude dost drncavá na nerovnostech s prázdným autem, Kangoo na tom bude v tomto směru mnohem lépe.

Co se podle váz na Renaultu tolik kazí???
Zdá se mi, že to porovnáváte z úplně jiného uživatelského hlediska...

děkuji
reagować
mari1300
ilość wystąpień31
data registracji09.10.2011
Cztwartek 04.04.2013 08:59, Roomster-dotaz
Má někdo zkušenost, zda se do Roomstera bez nějakhop velkého úsilí a za cenu poškrábaného interiéíru ,vejdou 2 nerozložená jízdní kola běžné velikosti?
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.