0
powrót
 

diskuze k tématu: 1,2 TSI nebo 1,4 16V? Vybíráme motor pro ojetý Roomster

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
duch
ilość wystąpień57
data registracji16.12.2008
Poniedziałek 06.02.2017 15:29, Hlučnost
Roomsterem s motorizací 1.4 16V jsem najel cca 100tis km - kupován jako nový. Dokázal jet poměrně svižně a úsporně. Vyšší byla citlivost na boční vítr. Co nemile překvapilo byla vyšší hlučnost, kterou ale vykazovala i nová Fabia s tím samým motorem. Proto doporučuji do obou sednout a projet se, aby vás potom něco nepříjemně nepřekvapilo.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Poniedziałek 06.02.2017 19:30, výběr
Vybíral bych podle toho zdali budete vůz používat na kratší či delší cesty.Motor 1.2 tsi je jízdně příjemnější,ale není vhodný ,pokud převažují krátké jízdy.Jinak spotřeby bych se u 1.2 tsi vůbec nebál,mě tento motor spotřebou příjemně překvapil.
reagować
GSX1100G
ilość wystąpień121
data registracji02.12.2014
Wtorek 07.02.2017 08:26, Roomster motor
S 1,2TSI (77kW, 8V) mám převážně velmi dobrou zkušenost (až na řetěz v počátku). Najeto v octavii 215.000km s dlouhodobě měřenou spotřebou 5,79L/100km. Je nutno měnit olej nejpozději po 20.000km a přidávat do benzinu každých 5000km nějaký čistič vstřiků, nebo pravidelně přilévat aditivum VIF, což vyjde mnohem levněji a moc se mi to osvědčilo. Motor netrápit studený, teplý vždy dochlazovat pár sekund po dojetí na volnoběh, občas zahřátý krátce prohnat. Jízdní projev motoru je velmi dobrý, zátah z nízkých otáček velmi příjemný. !! Neřadit podle šipky ukazatele, ale podle uší !!

K té 1,4 - měl jsem z Auto Jarov půjčeného Seata 1,4 74kW a po 300m jsem vytáhl TP, abych si ověřil, že je to skutečně ten motor. Auto vůbec nejelo, řvalo jako tygr a chlastalo jako slon. Možná nebylo v pořádku, ale 500km jsem s ním najezdil a rád jej vrátil. Tím však nechci napsat, že 1,4 za nic nestojí !
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Wtorek 07.02.2017 09:51, Motor 1.4 MPI je spolehlivý
Ahoj, měli jsme Roomster 1.4 MPI 63kw několik let a motor jezdil moc pěkně, celková spotřeba tak 6,2l. Auto ožilo ve vyšších otáčkách na celkem slušnou dynamiku, v dolních trochu lenoch, ale co čekat od obsahu 1.4, když převody jsou dlouhé.
Hlučnost do těch 120km/h byla v průměru. Hlavní devízou motoru je celková spolehlivost.
Pravdou je, že 100x lepší volbou než Roomster je obyčejný Ford C-MAX 1.6 Duratec 74kw. Odlučnění, komfort, bezpečnost a výbava je úplně jinde. Roomster není špatný, ale na C-MAX nestačí ani motorem ani komfortem, ani podvozkem, ani zpracováním ani bezpečností ani spolehlivostí
Prakticky u všech Roomů odchází časem hadička i kabel do pátých dveří, oprava není příjemná, protože se "urve" ne vždy na dostupném místě. Pak je to lámání kabelů vedoucí do předních dveří a velmi poddimenzovaný přední podvozek z Fábie II.
Pokud jezdíte vzimě, bude hodně chybět u motoru 1.4 MPI systém EDS(sepnutí náhonu obou kol, když je moc zle , TSI , 1.6 MPI ale i Fordí motory EDS mají.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 07.02.2017 10:34, RE: Motor 1.4 MPI je spolehlivý
BobanHTP napisał:
Ahoj, měli jsme Roomster 1.4 MPI 63kw několik let a motor jezdil moc pěkně, celková spotřeba tak 6,2l. Auto ožilo ve vyšších otáčkách na celkem slušnou dynamiku, v dolních trochu lenoch, ale co čekat od obsahu 1.4, když převody jsou dlouhé.Hlučnost do těch 120km/h byla v průměru. Hlavní devízou motoru je celková spolehlivost.Pravdou je, že 100x lepší volbou než Roomster je obyčejný Ford C-MAX 1.6 Duratec 74kw. Odlučnění, komfort, bezpečnost a výbava je úplně jinde. Roomster není špatný, ale na C-MAX nestačí ani motorem ani komfortem, ani podvozkem, ani zpracováním ani bezpečností ani spolehlivostí Prakticky u všech Roomů odchází časem hadička i kabel do pátých dveří, oprava není příjemná, protože se "urve" ne vždy na dostupném místě. Pak je to lámání kabelů vedoucí do předních dveří a velmi poddimenzovaný přední podvozek z Fábie II.Pokud jezdíte vzimě, bude hodně chybět u motoru 1.4 MPI systém EDS(sepnutí náhonu obou kol, když je moc zle , TSI , 1.6 MPI ale i Fordí motory EDS mají.


Máme u fabie z roku 2007 ještě ten velmi poddimenzovaný podvozek.Přibližně ve 110 000 km vyměněny dva silentbloky,jinak zatím vše v pohodě.V současnosti najeto 160 000 km.Nicméně od roku 2008 dostala fabie a nejspíš i roomster odolnější podvozek jako má Polo.Kabel do pátých dveří také odešel,ale oprava stála doslova pár korun.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Wtorek 07.02.2017 11:09, RE: Hlučnost
duch napisał:
Roomsterem s motorizací 1.4 16V jsem najel cca 100tis km - kupován jako nový. Dokázal jet poměrně svižně a úsporně. Vyšší byla citlivost na boční vítr. Co nemile překvapilo byla vyšší hlučnost, kterou ale vykazovala i nová Fabia s tím samým motorem. Proto doporučuji do obou sednout a projet se, aby vás potom něco nepříjemně nepřekvapilo.


Dobrý den, rozepište se o svých zkušenostech s Vaším vozem a napište recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Wtorek 07.02.2017 11:10, RE: Motor 1.4 MPI je spolehlivý
BobanHTP napisał:
Ahoj, měli jsme Roomster 1.4 MPI 63kw několik let a motor jezdil moc pěkně, celková spotřeba tak 6,2l. Auto ožilo ve vyšších otáčkách na celkem slušnou dynamiku, v dolních trochu lenoch, ale co čekat od obsahu 1.4, když převody jsou dlouhé.Hlučnost do těch 120km/h byla v průměru. Hlavní devízou motoru je celková spolehlivost.Pravdou je, že 100x lepší volbou než Roomster je obyčejný Ford C-MAX 1.6 Duratec 74kw. Odlučnění, komfort, bezpečnost a výbava je úplně jinde. Roomster není špatný, ale na C-MAX nestačí ani motorem ani komfortem, ani podvozkem, ani zpracováním ani bezpečností ani spolehlivostí Prakticky u všech Roomů odchází časem hadička i kabel do pátých dveří, oprava není příjemná, protože se "urve" ne vždy na dostupném místě. Pak je to lámání kabelů vedoucí do předních dveří a velmi poddimenzovaný přední podvozek z Fábie II.Pokud jezdíte vzimě, bude hodně chybět u motoru 1.4 MPI systém EDS(sepnutí náhonu obou kol, když je moc zle , TSI , 1.6 MPI ale i Fordí motory EDS mají.


Dobrý den, napište prosím o svém Roomsteru recenzi http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Środa 08.02.2017 10:40, RE: Motor 1.4 MPI je spolehlivý
Fanda napisał:
BobanHTP napisał:
Ahoj, měli jsme Roomster 1.4 MPI 63kw několik let a motor jezdil moc pěkně, celková spotřeba tak 6,2l. Auto ožilo ve vyšších otáčkách na celkem slušnou dynamiku, v dolních trochu lenoch, ale co čekat od obsahu 1.4, když převody jsou dlouhé.Hlučnost do těch 120km/h byla v průměru. Hlavní devízou motoru je celková spolehlivost.Pravdou je, že 100x lepší volbou než Roomster je obyčejný Ford C-MAX 1.6 Duratec 74kw. Odlučnění, komfort, bezpečnost a výbava je úplně jinde. Roomster není špatný, ale na C-MAX nestačí ani motorem ani komfortem, ani podvozkem, ani zpracováním ani bezpečností ani spolehlivostí Prakticky u všech Roomů odchází časem hadička i kabel do pátých dveří, oprava není příjemná, protože se "urve" ne vždy na dostupném místě. Pak je to lámání kabelů vedoucí do předních dveří a velmi poddimenzovaný přední podvozek z Fábie II.Pokud jezdíte vzimě, bude hodně chybět u motoru 1.4 MPI systém EDS(sepnutí náhonu obou kol, když je moc zle , TSI , 1.6 MPI ale i Fordí motory EDS mají.
Máme u fabie z roku 2007 ještě ten velmi poddimenzovaný podvozek.Přibližně ve 110 000 km vyměněny dva silentbloky,jinak zatím vše v pohodě.V současnosti najeto 160 000 km.Nicméně od roku 2008 dostala fabie a nejspíš i roomster odolnější podvozek jako má Polo.Kabel do pátých dveří také odešel,ale oprava stála doslova pár korun.


Fábie je lehčí než Roomster, podvozek může vydržet více, ano časem se v Roomovi vychytávaly chybky, ale stále platí Ford C-MAX je úplně jinde, jak motoricky tak bezpečností, odhlučněním i komfortem
Rooomster jde nejčastěji sehnat s 4xairbag, ABS, ASR a mech. klimatizací. Za podobnou cenu lze koupit Ford C-MAX 1.6, s 6xairbag, ABS, ASR. ESP a EDS, klidně i autom. klimatizaci a vyhříváním předního skla atd. To je pro mě pádný argument! , obzvláště když 1.6 Duratec patří mezi nejlepší motory staré gardy
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.