0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Rapid – koupit bazarový kus s motorem 1.0 TSI?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Niedziela 23.10.2022 08:56, To nejlepší v jednom.
Ano. Thle auto mi dává fakt smysl. malý prcek, který je koncepčně urřčen do města a na příměstské ježdění. A co že tam máme? Turbo, přímý vstřik, GPF a ještě mnohdy DSG. ideální společník ro bezesné noci )) Se vším, co k tomu patří: ředění oleje neodpařeným benzínem, zakarbonovaný motor, následně pak prasklé písty... Fakt tohle chci mít v garáži.
reagować
cmk
ilość wystąpień21
data registracji24.10.2006
Wtorek 25.10.2022 09:46, RE: To nejlepší v jednom.
cytat:
reakce na: Zdeny60, 23.10.2022 08:56 (Ano. Thle auto mi dává fakt sm ...)


Já jsem sice také zastáncem větších aut, zvláště na delší cesty (Octávku beru jako "nouzové" auto pro delší cesty nad 150km). Ale pro spoustu lidí Rapid neslouží jako městké poskakovátko.
Tohle auto s tímhle motorem těch 130 i plně naložený na dálnici drží levou zadní. Pro někoho, kdo s tím 3x v týdnu sjede na nákup či do práce (100km v týdnu) a pak s tím o víkendu jede na chalupu, za prarodičema svejch dětí, na výlet - což je, řekl bych, průměrná česká rodina.
reagować
GSX1100G
ilość wystąpień121
data registracji02.12.2014
Wtorek 25.10.2022 12:21, Nájezd + předchozí majitel
Ten trivalec je znát v celém rozpětí otáček, ale není to rozhodně nic hrozného. Problém je spíš dlouhá převodovka, kdy je zejména po městě třeba velmi citlivě zacházet se spojkou. Ověřil bych si proto, jestli je již osazena spojka modifikovaná, s vyšší odolností. Pokud je vůz bez filtru, jednoznačně doporučuji začít používat olej 502.00 se speckou SN+ a měnit nejpozději po 10tkm/roce. To plus je důležité! 200tkm po slušném řidiči může být mnohem lepší kup než 50tkm po praseti. Předchozí zacházení je to nejdůležitější z hlediska následné spolehlivosti. Záleží asi i na celkovém stavu. Dodrbané ráfky, či poklice hodně napoví....
reagować
pajapaja
ilość wystąpień4
data registracji15.02.2011
Wtorek 25.10.2022 23:40, Jak je to s tím přímovstřikem u TSI na krátké trasy?
Zatím to není aktuální, ale časem asi budu vybírat auto až mi doslouží 1,6 mpi na LPG v O2 s čímž jsem neskutečně spokojen.
Jezdím krátké trasy do práce a zpět cca 2x6 km, semtam "dálka" do 50 km. V Rapidu nebo O3 už ale žádné mpi nenajdu a do Hyunday a podobných se mi nechce.
Bojím se ovšem toho vstřikování, na můj provoz to není ideální.
reagować
GSX1100G
ilość wystąpień121
data registracji02.12.2014
Wtorek 10.01.2023 19:40, RE: Jak je to s tím přímovstřikem u TSI na krátké trasy?
cytat:
reakce na: pajapaja, 25.10.2022 23:40 (Zatím to není aktuální, ale ča ...)

Dacia s nepřímovstřkem a LPG = značka ideál pro uvedené použití.
reagować
pajapaja
ilość wystąpień4
data registracji15.02.2011
Wtorek 10.01.2023 19:55, RE: RE: Jak je to s tím přímovstřikem u TSI na krátké trasy?
cytat:
reakce na: GSX1100G, 10.01.2023 19:40 (Dacia s nepřímovstřkem a LPG = ...)


Díky, Dacii také zvažuji, ale patrně skrze nějaký předsudek se mi do ní také nechce. Mezitím jsem přehodnotil (částečně) postoj k Hyunday, konkrétně bych zřejmě byl ochoten vzít i30 s 1.5 DPi...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.