cytat:
reakce na: Motorbike, 21.07.2019 23:49 (Hmm, pán je znalec.. 1,4 bere ...)
Naprostý souhlas s Motorbike, převodovka M32 je v Oplu a to jen pro některé motorizace! Např. parádní motor 1.8i od GM je nezničitelný a motor 1.0 TSI 70kw ji neujede
Navíc nevím jak to dělali, ale i v Zafiře I dovede jet Chorvatsko a zpět za 7,1l s klimatizací :-O
A pak Fiatí motor 1.4 T-JET - doporučuji video od pana Vaculíka, jeden z nejspolehlivějích malých turbo motorů, který nemá žádné zrady -
https://www.youtube.com/watch?v=vjnpubKQk98A teď interiér - Rapid je typický plasťák, není škaredý, ale Tipo má pěknější palubku a to včetně volantu. Doporučuji si sednout. Pak motor 1.4 T-JET je jistější při rozjezdech - asi největší slabina mého Rapidu 1.2 TSI, kde nejde jen o "hoblování spojky", ale i velké prodlevy od plynu, kdy potřebuji najet na hlavní silnici ve velkém provozu.
Teď možná někdo zařve, že Rapid už nění, je Scala! Jenže:
1. STOJÍ STRAŠNÉ PENÍZE - prakticky pokud chce člověk aut. klimu, park. senzory atd, blíží se nejvyšší výbavě Tipa kombi 1.4 T-JET. ale u Scaly pořád s motorem 1.0 TSI
2. Scala je vzadu stejně úzká jako Rapid(změřte si šíři interiéru vzadu a kufru)
3. Motor 1.0/1.5 TSI je přímý vstřik a k tomu stačí jen dodat, i dlouhé trasy jej karbonují,ne tolik, ale karbonují