0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia RS nově s motorem 2.0 TDI PD

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.07.2006 07:36, RS - Raly Sport
Tohle je nejlepší RS kára, jakou jsem viděl. Velké, robustní a naprosto imidživé auto. A motor 2.0 TDi je prostě pro sportovní káru SUPER!
I LOVE IT!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.07.2006 10:28, RE: RS - Raly Sport
Martin napisał:
Tohle je nejlepší RS kára, jakou jsem viděl. Velké, robustní a naprosto imidživé auto. A motor 2.0 TDi je prostě pro sportovní káru SUPER!
I LOVE IT!
Diesel ve "sportovním" autě je prostě zhovadilost... Rád bych slyšel vysvětlení, co je na dieselu spotrovního.. Ten traktoroidní zvuk? NAFTA PATŘÍ DO KAMEN ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.07.2006 10:30, RE: RS - Raly Sport
David napisał:
Diesel ve "sportovním" autě je prostě zhovadilost... Rád bych slyšel vysvětlení, co je na dieselu spotrovního.. Ten traktoroidní zvuk? NAFTA PATŘÍ DO KAMEN ))
Jen pro doplnění.. Včera jsem měl to štěstí a byl jsem svezen v BMW M3 e36 3,2 litru... Tomu říkám sportovní auto... !!! Ne tomu, když někdo namontuje motor z traktoru do rodinného sedanu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.07.2006 11:52, RE: RS - Raly Sport
David napisał:
Diesel ve "sportovním" autě je prostě zhovadilost... Rád bych slyšel vysvětlení, co je na dieselu spotrovního.. Ten traktoroidní zvuk? NAFTA PATŘÍ DO KAMEN ))
Sice sportovni auta mela vzdycky benziny, ale dneska uz technologie dieselu je tka daleko, ze si muzou odvolit dat diesel do sportovniho auto. Audi TT ma ted v nabidce 2 benziny a pribude taky nafta. Nekomu staci mensi rozsah otacek a presto paradni vkyon a prijatelna spotreba okolo 6,5
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.07.2006 15:12, RE: RS - Raly Sport
Martin napisał:
Sice sportovni auta mela vzdycky benziny, ale dneska uz technologie dieselu je tka daleko, ze si muzou odvolit dat diesel do sportovniho auto. Audi TT ma ted v nabidce 2 benziny a pribude taky nafta. Nekomu staci mensi rozsah otacek a presto paradni vkyon a prijatelna spotreba okolo 6,5
Myslím,že diesel je pro lidi,co nechtějí platit strašnou spotřebu benzínu.Jinak prosím neporovnávejte Octavii s BMW-to je jiná cenová hladina. To akorát svědčí o zaujatosti lidí,kteří sem píšou. Jinak RS je moc hezký auto...tohle by v japonsku nevyrobili,čongové....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.07.2006 17:58, RE: RS - Raly Sport
anonym napisał:
Myslím,že diesel je pro lidi,co nechtějí platit strašnou spotřebu benzínu.Jinak prosím neporovnávejte Octavii s BMW-to je jiná cenová hladina. To akorát svědčí o zaujatosti lidí,kteří sem píšou. Jinak RS je moc hezký auto...tohle by v japonsku nevyrobili,čongové....
S první částí příspěvku souhlasím,ale se druhou ne! Asi jsi nikdy nepotkal Mazdu6,nebo Toyotu Celicu.A to už nemluvím o Subaru Impreza,nebo Mitsubishi Lancer Evo VIII.Navíc se mě zdá cena u RS celkem dost vysoká.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 12:20, RE: RS - Raly Sport
anonym napisał:
Myslím,že diesel je pro lidi,co nechtějí platit strašnou spotřebu benzínu.Jinak prosím neporovnávejte Octavii s BMW-to je jiná cenová hladina. To akorát svědčí o zaujatosti lidí,kteří sem píšou. Jinak RS je moc hezký auto...tohle by v japonsku nevyrobili,čongové....
Zaspal si dobu a to poriadne tupče!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 13:29, RE: RS - Raly Sport
anonym napisał:
Myslím,že diesel je pro lidi,co nechtějí platit strašnou spotřebu benzínu.Jinak prosím neporovnávejte Octavii s BMW-to je jiná cenová hladina. To akorát svědčí o zaujatosti lidí,kteří sem píšou. Jinak RS je moc hezký auto...tohle by v japonsku nevyrobili,čongové....
Pane kolego co se neumíte podepsat, viděl jste někdy v poslední době Subaru Legacy? Tento vůz stojí podle ceníku s 2,0i 763.800 kč což je o pár tisíc méně než je zmíněné RS a navíc je to kombík za který musíte u Škody připlatit. Výbavu má už v základu slušnou - mimo jiné aut. klimu, je o třídu výše má pohon všech kol a výkon "obyčejného" základního benzínového dvoulitru je takřka srovnatelný s ropákem RS - 121 kW. Design je samozřejmě věc subjektivní mě osobně se líbí i RS, ale ruku na srdce furt je to Octávka a pokud se o auta nezajímáte tak ji od normální verze stěží odlišíte. To Legacy je jiná káva, jezdí jich málo a design je tudíž neokoukaný a nestranný člověk musí uznat nesporné vzhledové kvality tohoto vozu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 13:41, RE: RS - Raly Sport
Figo napisał:
Pane kolego co se neumíte podepsat, viděl jste někdy v poslední době Subaru Legacy? Tento vůz stojí podle ceníku s 2,0i 763.800 kč což je o pár tisíc méně než je zmíněné RS a navíc je to kombík za který musíte u Škody připlatit. Výbavu má už v základu slušnou - mimo jiné aut. klimu, je o třídu výše má pohon všech kol a výkon "obyčejného" základního benzínového dvoulitru je takřka srovnatelný s ropákem RS - 121 kW. Design je samozřejmě věc subjektivní mě osobně se líbí i RS, ale ruku na srdce fur...
Taky bych za ty peníze šel do Subaru Legacy. Ale kvalita vzhledu je věc individuální. Legycy se nemusí každému líbit. Každopádně Subaru vyhrává na celé čáře jízdníma vlastnostma. Ale spotřeba nebude 6l na 100km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 14:25, RE: RS - Raly Sport
MartinS napisał:
Taky bych za ty peníze šel do Subaru Legacy. Ale kvalita vzhledu je věc individuální. Legycy se nemusí každému líbit. Každopádně Subaru vyhrává na celé čáře jízdníma vlastnostma. Ale spotřeba nebude 6l na 100km.
Souhlasím se spotřebou i s tím že vzhled je věc individuální, jenom jsem chtěl pánovi či dámě co se neumí podepsat podotknout že jeho/její tvrzení cituji: "tohle by v japonsku nevyrobili,čongové" není tak docela pravda a že se zmíněné RS dá porovnat i s jinými vozy když mu/jí srovnání s BMW nevoní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 14:39, RE: RS -- for anonym
anonym napisał:
Myslím,že diesel je pro lidi,co nechtějí platit strašnou spotřebu benzínu.Jinak prosím neporovnávejte Octavii s BMW-to je jiná cenová hladina. To akorát svědčí o zaujatosti lidí,kteří sem píšou. Jinak RS je moc hezký auto...tohle by v japonsku nevyrobili,čongové....
A ty niesi zaujatý?!!!! Hňup! Anonym nám fakt zaspal dobu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.07.2006 21:11, tdi
Do sportovního auta diesel nepatří, stačí se projet v šestiválu benzínu např. m3 a člověk už nic jiného nechce. Není nad krásný zvuk šestiválu, osmiválu a navíc to člověk může krásně točit bez nějakých následků, což u diesela neplatí, postupem času má víc a víc trachtoroidní zvuk a není prostě uspůsoben ke sportovní jízdě, diesela prostě není dobré pořát hnat na plný výkon, v těchto parametrech nevydrží to co benzin.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.07.2006 15:06, RE: tdi
kj napisał:
Do sportovního auta diesel nepatří, stačí se projet v šestiválu benzínu např. m3 a člověk už nic jiného nechce. Není nad krásný zvuk šestiválu, osmiválu a navíc to člověk může krásně točit bez nějakých následků, což u diesela neplatí, postupem času má víc a víc trachtoroidní zvuk a není prostě uspůsoben ke sportovní jízdě, diesela prostě není dobré pořát hnat na plný výkon, v těchto parametrech nevydrží to co benzin.
Kdy o naftu va sportovně-rodinných vozech nebyl zájem, tak ji tam výrobce nikdy nebude dodávat. A to neni jenom Škoda Auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.07.2006 16:13, RE: RS - Raly Sport
Martin napisał:
Sice sportovni auta mela vzdycky benziny, ale dneska uz technologie dieselu je tka daleko, ze si muzou odvolit dat diesel do sportovniho auto. Audi TT ma ted v nabidce 2 benziny a pribude taky nafta. Nekomu staci mensi rozsah otacek a presto paradni vkyon a prijatelna spotreba okolo 6,5
To je pravda, dnes už se dá z turbonafty vypiplat stejný výkon jako z turbobenzínu před dvaceti lety. Oktávka není ani rodinná ani sportovní. Zmíněné BMW řady 3 má rozvor delší asi o 20cm, což je na zadních místech trochu poznat. Octavia je malý hatchback jako třeba Audi A3, ale s velkým batohem, čili dlouhým zadním převisem. Měkce odpružená, aby se pohodlně jezdilo na "kvalitních" cestách. Oktávka je spíše turista s batohem než sprinter na trati.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 08.08.2006 01:09, RE: RS - Raly Sport
David napisał:
Diesel ve "sportovním" autě je prostě zhovadilost... Rád bych slyšel vysvětlení, co je na dieselu spotrovního.. Ten traktoroidní zvuk? NAFTA PATŘÍ DO KAMEN ))
heh a proc teda ten traktoroidni motor od Audi vyhral 24h LeMans ?? A to o 13 kol? A na druhym miste byl opet diesel! Ja si to radeji budu sinou svizne v meste i mimo mesto a nebo po dalnici 200 a spotrebu budu mit 5-6L a uziju si to vic nez to tvoje bavo. S kterym tomu slapnu na krk jen parkrat protoze jinak bych tam musel tankovat benzin kazdou chvily. Jo a jinak pred 14 dny jsem si koupil bavo 320d 100Kw nafta pekny povezeni ale octavie diky nizsi vaze je sviznejsi a uspornejsi. Pokud budu chtit fakt sportovni vykony tak rozhodne ne bavo ale hondu nebo mitsubishi GT3000 to je kara kam se sere tvoje bavo....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 08.08.2006 01:12, RE: RS - Raly Sport
MartinS napisał:
Taky bych za ty peníze šel do Subaru Legacy. Ale kvalita vzhledu je věc individuální. Legycy se nemusí každému líbit. Každopádně Subaru vyhrává na celé čáře jízdníma vlastnostma. Ale spotřeba nebude 6l na 100km.
Subaru hmm tak ta spolehlivost a spotreba co vim nic moc. a vybava zadna slava ale srovnavam to s forestrem proti octavii I aby jste nerekli...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 08.08.2006 08:15,
Ja prito Octavii RS nic nemam,ale te nove,stara stoji za hovno!
Radsi bych bral tento noven naftovej motor nez 2.0TFSI!
A jeste bych podoknul jednu vec k IQ skodovky!
Chtel bych vysvetlit,proc ti kreteni dali do fobie RS tak debilni naftu a skurvene tezkej motor?Proc nedali 1.8T 110kw?Byla by to jizda uplne o necem jinem a prodejnost taky vyssi!
Vzdyt to auto je na predek tezke jako krava a v zatackach ani nemluvim!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.07.2007 17:28, RE: bez předmětu
Zigi napisał:
Ja prito Octavii RS nic nemam,ale te nove,stara stoji za hovno!
Radsi bych bral tento noven naftovej motor nez 2.0TFSI!
A jeste bych podoknul jednu vec k IQ skodovky!
Chtel bych vysvetlit,proc ti kreteni dali do fobie RS tak debilni naftu a skurvene tezkej motor?Proc nedali 1.8T 110kw?Byla by to jizda uplne o necem jinem a prodejnost taky vyssi!
Vzdyt to auto je na predek tezke jako krava a v zatackach ani nemluvim!!!
ORS 1, ze stoji za hovno ? Tos v ni teda asi nikdy nejel, na to ze ma jednododuchou zadni napravu je na tom mozna lip jak dvojka, u ktery i pri vyceprvkovem zavesni odskakuji 18"tky na mensich nerovnostech a to dokaze auto celkem rozhodit... a proc tedy mnoho odbornych novinaru rika, ze to bylo-je sportrovnejsi auto nez ORSII ? I optipaket byl podle me lepsi, ORSII je vic nenapadna a uhlazena...
K FRS ..proc nedali 1,8T je diskutabilni, ale treba na vahu je skoro stejny tezky jako 1,9TDi ...prodejnost byla pro skodu nad ocekavani dobra ..a treba i v anglii jde o velice oblibene sportovnejsi auto... pockej si na FII ..ta by mela mit v RS 1,4TSi 103Kw a 2,0TDi 103Kw ...ale nevim jak z takovyho vzhledu udelaj sportovni optipaket, aby to nevypadalo jak nakupni taska pro zensky....snad to bude vypadat jako S2000 a ne jak ten sport paket co nabizeji uz ted...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.