sheogorath napisał:
No jo, ale treba to nejsou jen tak obycejny kone, to budou poradni hrebci
(je to zvyseni vykonu o 6%, ale zlepseni akcelerace o 13%)Zajimavy spis je, kde ty hodnoty vzali. U RS230 uvadi jinou hodnotu pro liftback, a jinou pro kombi. http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/octavia-rs-katalog.pdfTa vterina dolu ale mozna je, staci jiny zprevodovani
Jiné hodnoty pro kombi a liftback jsou dané rozdílnou hmotností a rozdílným součinitelem odporu, s tím problém nemám a navíc je to v řádu desetin, takže uvěřitelné.
Jiné zpřevodování by pomohlo jen v případě, že tam místo 2 kvaltů dostaneš 3, jinak ne.
Myslím, že oboje dosáhne stovky na vytočenou 2-ku, tedy jedničku a 2-ku, pak zpřevodování nehraje roli. Stejně si myslím, že zrychlení je spíše výpočtová hodnota a je funkcí výkonu a hmotnosti. Převody mají spíše podružný vliv a vteřinu neudělají, to by musely být extra nenaladěné. V podstatě ideální by byla CVT převodovka, která by motor udržovala na konstantním výkonu a ne při konstantním točivém momentu.