OndraVyskov napisał:
No vše co je tady napsáno od autora je pravda. Na druhou stranu ne vždy zvednutí startovací dávky pomůže. Na mojí Octavii to nepomohlo. Pokud jste pane Kantore někde z okolí Brna, můžete se zastavit a startovací dávku Vám zadarmo zvednu - otázka 1 minuty. Při špatné starovaní je třeba se zaměřit také na správně nastavený předvstřik (což se tedy projevuje převážně problému u studeného motoru). Pokud Vám zvednutí startovací dávky nepomůže, což byl i můj problém, tak doporučuji montáž tzv. relé tep...
No vše co je tady napsáno od autora je pravda. Na druhou stranu ne vždy zvednutí startovací dávky pomůže. Na mojí Octavii to nepomohlo. Pokud jste pane Kantore někde z okolí Brna, můžete se zastavit a startovací dávku Vám zadarmo zvednu - otázka 1 minuty. Při špatném startovaní je třeba se zaměřit také na správně nastavený předvstřik (což se tedy projevuje převážně problémy u studeného motoru). Pokud Vám zvednutí startovací dávky nepomůže, což byl i můj problém, tak doporučuji montáž tzv. relé teplého startu, které funguje na velmi jednoduchém principu , který pro moment startu ukazuje teplotu motoru mnohem nižší než ve skutečnosti je a tedy řídící jednotka dá více paliva na start. Po nastartování se vše automaticky vrátí do normálu. Žádný negativní vliv na spotřebu nebo motor tato jednoduchá úprava nemá. Montáž relé včetně materiálu stojí cca. 500 Kč a auto potom startuje "skoro samo.
Opravuji původní překlepy.