0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - může filtr pevných částic způsobit škubání vozu?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.10.2009 18:36, Turbo
Nemohla by být taky závada někde na turbu? Podle toho co autor píše, by se třeba mohlo jednat o nesprávné plnění turba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.10.2009 22:05, Filtr DPF
Na základě svých zkušeností technika v servisu bych si dovolil polemizovat s odpovědí na tento dotaz. Problémy ze setrvačníkem se projeví poněkud jinak, nejčastěji lehkým chvěním při akceleraci z nižších otáček. Motor 2.0 TDI 125 kW je však nechvalně známý svými problémy s regenerací filtru a vůbec s řízením vstřikování, takže bych s vyjádřením technika Škodovky souhlasil. Uvedený problém má v podstatě dvě řešení - přeflashování řj motoru novou verzí sw, která ovšem motor značně uškrtí nebo "vykuchání" filtru a jnstalaci emulátoru (krabička, která simuluje signály z čidel tlaku spalin před a za filtrem - oblbne řj motoru).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 24.03.2012 19:39, RE: Filtr DPF
minimax75 napisał:
Na základě svých zkušeností technika v servisu bych si dovolil polemizovat s odpovědí na tento dotaz. Problémy ze setrvačníkem se projeví poněkud jinak, nejčastěji lehkým chvěním při akceleraci z nižších otáček. Motor 2.0 TDI 125 kW je však nechvalně známý svými problémy s regenerací filtru a vůbec s řízením vstřikování, takže bych s vyjádřením technika Škodovky souhlasil. Uvedený problém má v podstatě dvě řešení - přeflashování řj motoru novou verzí sw, která ovšem motor značně uškrtí nebo "vyk...
Měl jsem stejné problémy. Filtr jsem si nechal odstranit v Lahovicích a mám od té doby klid. adresa webu je odstranenidpf.cz
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.