0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - jak slouží 1,6 MPI?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 06:50,
Já myslel že má Octávka super měkčený plasty a ještě k tomu perfektně zpracovaný jak psali ve světě motorů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 07:45, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Já myslel že má Octávka super měkčený plasty a ještě k tomu perfektně zpracovaný jak psali ve světě motorů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 08:17,
za hodně peněz málo muziky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 08:28, RE: bez předmětu
anonym napisał:
za hodně peněz málo muziky
to bych zase neřekl
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 08:28, RE: bez předmětu
anonym napisał:
za hodně peněz málo muziky
to je koncern no
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 08:28, RE: bez předmětu
anonym napisał:
to bych zase neřekl
a to ja bych zase rek
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 08:38, Octavie I. generace
Mám Octavii první generace a na kostkách mi taky cvaká knoflík ruční brzdy, madla dveří se sice neloupou, ale poškrábaná jsou, nejvíc na straně spolujezdce kde sedí moje paní. Ty prstýnky na rukou vážně dělají hodně. Jinak pružnost motoru nemohu posoudit jelikož mám 1.8 Turbo a to už je celkem svižný motor při spotřebě 7 - 8 litrů benzinu. Můj další vůz bude zřejmě Octavie II 1.8 TSI (pokud na ni bude), koupím ji ale však ojetou, jelikož ceny nových Škodovek jsou astronomické.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 08:39, RE: Octavie I. generace
anonym napisał:
Mám Octavii první generace a na kostkách mi taky cvaká knoflík ruční brzdy, madla dveří se sice neloupou, ale poškrábaná jsou, nejvíc na straně spolujezdce kde sedí moje paní. Ty prstýnky na rukou vážně dělají hodně. Jinak pružnost motoru nemohu posoudit jelikož mám 1.8 Turbo a to už je celkem svižný motor při spotřebě 7 - 8 litrů benzinu. Můj další vůz bude zřejmě Octavie II 1.8 TSI (pokud na ni bude), koupím ji ale však ojetou, jelikož ceny nových Škodovek jsou astronomické.
oni jsou astronomicke i u ojetin v pomeru k tomu co za tu cenu dostanes
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 08:42, RE: Octavie I. generace
anonym napisał:
Mám Octavii první generace a na kostkách mi taky cvaká knoflík ruční brzdy, madla dveří se sice neloupou, ale poškrábaná jsou, nejvíc na straně spolujezdce kde sedí moje paní. Ty prstýnky na rukou vážně dělají hodně. Jinak pružnost motoru nemohu posoudit jelikož mám 1.8 Turbo a to už je celkem svižný motor při spotřebě 7 - 8 litrů benzinu. Můj další vůz bude zřejmě Octavie II 1.8 TSI (pokud na ni bude), koupím ji ale však ojetou, jelikož ceny nových Škodovek jsou astronomické.
To máte pravdu že ceny jsou astronomické. A třeba u Fabií rychle klesají. Pro porovnání: předloni jsem koupil starší Octavii za 240000,- a tchán novou Fabii I za 300000,- , dneska když zadám filtr své Octavie na tipcarsu tak má ještě cenu 200000,- , jenže to tchánova Fabie je na tom stejně. Taky 200000,-.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 08:46, RE: Octavie I. generace
anonym napisał:
oni jsou astronomicke i u ojetin v pomeru k tomu co za tu cenu dostanes
Musíš umět vybírat já před dvěmi lety koupil octavii z roku 2000 za 138000,- v plný náloži a s motorem 1.8 T. Byl to kauf mýho života. Stále jsem čekal že se něco vysere, ale zatím nic. Ještě dneska bych ji za tu cenu pořídil prodat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 08:56, RE: Octavie I. generace
anonym napisał:
To máte pravdu že ceny jsou astronomické. A třeba u Fabií rychle klesají. Pro porovnání: předloni jsem koupil starší Octavii za 240000,- a tchán novou Fabii I za 300000,- , dneska když zadám filtr své Octavie na tipcarsu tak má ještě cenu 200000,- , jenže to tchánova Fabie je na tom stejně. Taky 200000,-.
Opravdu, to je příspěvek....mohou tam hrát i jiné faktory, nap. koupil jste jí za lepší cenu atd....ale nemám na tyto blitky náladu, takže máš pravdu....pozdravuj tchána, tchýni a babičku Jarmilku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 09:00, SRAČKY!
Skutečně mě už ani nebaví, číst pořát dokola, je jek koktávia to nejlepší a nejúžasnější a nejrychlejší a nejprostornější a nejluxusnější a nej....

Je to malej předraženej šumt a do skutečnýho auto má kurva daleko! Jenom sand tou cenou. To jo. A teď se semazřejmě snese vlna kritiky.

Ondra
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 09:06, RE: SRAČKY!
anonym napisał:
Skutečně mě už ani nebaví, číst pořát dokola, je jek koktávia to nejlepší a nejúžasnější a nejrychlejší a nejprostornější a nejluxusnější a nej....

Je to malej předraženej šumt a do skutečnýho auto má kurva daleko! Jenom sand tou cenou. To jo. A teď se semazřejmě snese vlna kritiky.

Ondra
já teda octavky nemusim ani trosku ale zrovna v tomhle clanku a tyhle diskusi ty chvaly zrovna moc neni
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 09:12, schod v kufru
Schod v kufru řeší dvojitá podlaha, ne ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 09:14, RE: SRAČKY!
anonym napisał:
Skutečně mě už ani nebaví, číst pořát dokola, je jek koktávia to nejlepší a nejúžasnější a nejrychlejší a nejprostornější a nejluxusnější a nej....

Je to malej předraženej šumt a do skutečnýho auto má kurva daleko! Jenom sand tou cenou. To jo. A teď se semazřejmě snese vlna kritiky.

Ondra
Tak to prostě a jednoduše nečti.
Cos jako čekal,když sis ten článek vykliknul? Sháníš snad Octavii a chtěl ses o ní něco dozvědět? To pochybuju. Tak pročs to čet?
Jak vidno o Octavii toho sám víš víc než dost,tak proč čteš další články??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 09:35, RE: SRAČKY!
anonym napisał:
Skutečně mě už ani nebaví, číst pořát dokola, je jek koktávia to nejlepší a nejúžasnější a nejrychlejší a nejprostornější a nejluxusnější a nej....

Je to malej předraženej šumt a do skutečnýho auto má kurva daleko! Jenom sand tou cenou. To jo. A teď se semazřejmě snese vlna kritiky.

Ondra
příspěvěk ale neříká, že to je nej auto. Před pár týdny vyšla recenze ojetiny OII 1,6 MPI, po 100 tis. km, auto z ní vyšlo fakt velmi velmi pozitivně, že si člověk říkal, proč vůbec kupovat naftu, když 1,6 MPI jezdí stejně, žere a malinko víc, stojí méně a ještě není tak hlučné. Málem jsem si si ji koupil :) ...Tato recenze mi přijde objektivní, pokud to tedy jde o subjektivním pohledu říci :) ...smiřte už se s tím, že nejvíc recenzí bude na koncern, prodali u nás mraky aut, tak je tu hodně kusů k recenzování :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 09:46, 1.6 MPI býval celkem good engine
Než přišly ty nové emisní limity. Teď je díky nim motorový mrzák. Že má Octa nevyhovující paletu benzínů, je bohužel jeden z jejích největších mínusů. Kdo nemá na RS nebo 1.8 TSI, která je mj. taky nechutně drahá, ať raději uvažuje o jiném autě...
P.S Proč se v O II neobjeví 1.4 TSI, na rozdíl od S II by jí sedla mnohem líp???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 10:23,
1,8 TSI s DSG by byla moje volba pohonu Octavie..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 10:47, RE: 1.6 MPI býval celkem good engine
anonym napisał:
Než přišly ty nové emisní limity. Teď je díky nim motorový mrzák. Že má Octa nevyhovující paletu benzínů, je bohužel jeden z jejích největších mínusů. Kdo nemá na RS nebo 1.8 TSI, která je mj. taky nechutně drahá, ať raději uvažuje o jiném autě...
P.S Proč se v O II neobjeví 1.4 TSI, na rozdíl od S II by jí sedla mnohem líp???
Myslím, že 1,4TSI v Oktávce mají ještě letos být (1,6 MPI i FSi snad mají skončit).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 11:12, RE: Octavie I. generace
anonym napisał:
To máte pravdu že ceny jsou astronomické. A třeba u Fabií rychle klesají. Pro porovnání: předloni jsem koupil starší Octavii za 240000,- a tchán novou Fabii I za 300000,- , dneska když zadám filtr své Octavie na tipcarsu tak má ještě cenu 200000,- , jenže to tchánova Fabie je na tom stejně. Taky 200000,-.
jestli to nebude nahodou tim ze u ojetiny neni takovej pokles ceny jako u novyho auta.
reagować
  1 2 3 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.