Mersi napisał:
Sportovní auta už neexistují. Jen hloupé náhražky k smíchu. Čímž samozřejmě neútočím na majitele a jejich volbu, ale na automobilky, které ze zákazníků dělají voly. Sportovní auto je lehké, výkonné (ani moc být nemusí), má tvrdý podvozek, není pohodlné a stojí na provozních nákladech tolik, jako leasing na zánovní atrapu. Když to sportovní auto není, proč ho tak nazývají? Asi to bude trochu tím, jak se z řidičského světa vytrácí vášeň a touha mít kola plně ve své moci. Namísto toho dnes stojí vý...
"automobilky, které ze zákazníků dělají voly" - není to náhodou tím, že zákazníci fakt JSOU volové?! Kolik lidí se opravdu zajímá o technické pozadí a jiné podrobnosti? 50% lidí slyší na "výhodnou" cenu auta a většina ostatních se plácá po ramenou, jak dobře koupili auto skupiny DAS Auto... Dnes bohužel rozhoduje marketing, ne skutečná kvalita... Takže ty nálepky "sportovní" auto je další marketingový trik, na který se samozřejmě vždycky někdo nachytá. Dalo by se říct, že kvalitní auta už nejsou. Upřímně řečeno, kdybych si teď chtěl koupit nějaké auto, tak se výběr setsakra rychle smrskne a pomalu nevím, co vybrat. Výrobci mají šílené náklady díky EU, kdy se snaží auta s uspanými výfuky (všemi možnými eko-filtry) přimět k normálním jízdním výkonům, zbytek peněz pak vrazí do reklam. Komu by vůbec prospělo, aby auto vydrželo 20 roků v provozu jako před x lety? Z pohledu automobilky je nejlepší, aby člověk vyměnil auto po 3 letech, nebo snad ne?