0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 07:18,
Oktávky jsou dneska už velmi vzácné, přitom ještě tak před 20ti lety to bylo docela běžné auto. V dnešním provozu se, ale nedá běžně používat, právě kvůli brzdám. Ještě tak na cesty po venkově, ale v Praze při špičce to je poměrně velké riziko. Dále je potřeba si uvědomit, že v době jejího vzniku byli lidé mnohem menší, než dnes, proto její ergonometrie nemusí vyhovovat každému. Např. já se svými bezmála 2 metry jsem prakticky nemohl řadit...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 07:58, Oktávka
Zmocnila se mě nostalgie, taky jsem s oktávkou jezdil.
Jen bych ještě k výhledu z auta dodal, že přední okno je tak malé, že připomíná spíš průzor tanku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 08:11, Klasika
Kamarád si před cca půl rokem koupil Spartaka (pro neznalé něco jako tato Octavie, ale v 3 dveřovém provedení, s nadsázkou takový český "sporťák "). Je dobře, že se najdou lidé, kteří mají k těmto autům respekt a nekupují je jen na 3 hodinové svezení po poli (jak se děje např. u Š 120).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 08:27, Je to opravdu Oktávka?
Oktávka měla vzadu na blatnících taková svislá křidélka. Na obrázku je podle mě Spartak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 08:44, RE: Je to opravdu Oktávka?
packaj napisał:
Oktávka měla vzadu na blatnících taková svislá křidélka. Na obrázku je podle mě Spartak.
je to Octavia, jeden z posledných typov.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 08:44, Octavia
Ne, je to skutečně Octavie. První neměly křidélka. A Spartak měl jinou přední masku, nakonec i ponekud odlišná zadní světla
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 09:15, To neni Spartak
Krasny auto...brzdy opravdu zadny zazrak, treba takova skoda 1000 brzdila mnohem lepe a ze skodou 100 uz se clovek(ne)musi bat jet v provozu....teda jinak, ja bych se bal, ale zabrzdite alespon. Neco obdobneho bych chtel sehnat, bud octavii, nebo 1000MB, popr. wartburka 1000 (kulaty model ze 60. let)....zatim neni cas a potrebuju poradne auto na jezdeni, ale proc si neudelat radost s necim vyjimecnym.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 09:19, 2000km
Za 2 roky 2000km, tomu říkám pojezd.
Na tak staré auto je to celkem dost :o))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 09:22, Blahopřeju
Blahopřeju k nákupu veterána. Pěkně si ho užijte a ošetřujte. Vypadá zachovale a jestli má originál lak a chrom, tak Vám bude stárnout do krásy. Trochu závidím .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 09:31, Promazat!
Téměř shodné auto se v Německu prodávalo pod názvem Popular (1965) a s tím jsem tehdy také pojížděl. Neříkám jezdil, to zkrátka nešlo. Přední svislé čepy byly vymlácené a převodovka se mezi jedničkou a zpátečkou zasekávala.
Jeden z mých známých Čechů si v Německu koupil ojetého VW brouka. Jako bývalý řidič Škodovky věděl, co musí udělat, zajel do dílny, vystoupil z auta a pravil: 'promazat!'
Škodovky se tehdy musely každých 1500 km promazávat, čepy, řízení atd.
Mechanik vytřeštil oči, když se přítel vrátil, měl promazané závěsy kapoty, dveří a kufru, víc tam toho k promazání nebylo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 10:00, Tak proč
Tak proč si to kupuješ ty magore, když neumíš řídit? To hodnocení je naprosto připitomělý, jak můžeš hodnotit historický auto z dnešního hlediska? Si myslíš, že tenkrát se vyráběly auta srovnatelný s dnešníma? Boha jeho, takovýhle mám nejradši...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 10:01, RE: Je to opravdu Oktávka?
mravec napisał:
je to Octavia, jeden z posledných typov.
To je právě omyl, je to jeden z prvních typů. Odhadem 59ka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 10:09, Trabant
Vic takovych ! Navrhuji recenzi trabanta, ty maji jeste min pacek
A u starsich modelu se topeni zapina sezoni vymenou hadic na motoru ! A kohoutek paliva !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 10:16, RE: Tak proč
Předseda napisał:
Tak proč si to kupuješ ty magore, když neumíš řídit? To hodnocení je naprosto připitomělý, jak můžeš hodnotit historický auto z dnešního hlediska? Si myslíš, že tenkrát se vyráběly auta srovnatelný s dnešníma? Boha jeho, takovýhle mám nejradši...
Je to psane s jemnou nadsazkou, kterou asi Ty z pate cenove kategorie nedokazes pochopit. Tvuj prispevek je tady nejvetsi slabota.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 10:27, cena
Dr.Sid napisał:
Vic takovych ! Navrhuji recenzi trabanta, ty maji jeste min pacek
A u starsich modelu se topeni zapina sezoni vymenou hadic na motoru ! A kohoutek paliva !
Velmi dobrá recence,pouze bych uvítal víc detailů ohledně výkonu motoru atd.A jaká byla cena pořízení této oktávky?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 10:28, RE: Je to opravdu Oktávka?
Předseda napisał:
To je právě omyl, je to jeden z prvních typů. Odhadem 59ka.
Obrázek v úvodu dodala redakce, nepatří k tomu konkrétnímu autu, o kterém jsem psal. K tomu patří ty obrázky interiéru a motoru na konci článku. Takže tahle didkuse je vcelku zbytečná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 10:50, RE: cena
bruno napisał:
Velmi dobrá recence,pouze bych uvítal víc detailů ohledně výkonu motoru atd.A jaká byla cena pořízení této oktávky?
První Spartak byl pouze na poukaz a stál 28.000Kčs. Běžný plat byl asi 1.200Kčs.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 10:56, RE: Tak proč
Předseda napisał:
Tak proč si to kupuješ ty magore, když neumíš řídit? To hodnocení je naprosto připitomělý, jak můžeš hodnotit historický auto z dnešního hlediska? Si myslíš, že tenkrát se vyráběly auta srovnatelný s dnešníma? Boha jeho, takovýhle mám nejradši...
Myslím, že jsem nikde nezmiňoval, že by oktávka byla krumpl, který se nedá uřídit. Ani jsem si nekladl za cíl podrobit oktávku zdrcující kritice ve srovnání se současnými auty. Předsedo, kolik nás je, kteří s těmahle autama ještě jezdíme ? Chtěl jsem ukázat ten kontrast, jak se jezdilo s autem dřív a jak se jezdí dneska, když nás v zatáčkách drží široké radiální pryže, na brzdách s posilovačem nám ještě pomáhá ABS, kotoučáky máme vpředu i vzadu, šmíra neznáme, páč nás podrží ASR + ESP, s volantem nám helfne servo, když už to do něčeho řachneme, usteleme si v Airbagu, ventily neštelujem, nápravu nemažeme, full syntetický olej měníme po 15000 km...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 11:00, RE: Je to opravdu Oktávka?
petrinza napisał:
Obrázek v úvodu dodala redakce, nepatří k tomu konkrétnímu autu, o kterém jsem psal. K tomu patří ty obrázky interiéru a motoru na konci článku. Takže tahle didkuse je vcelku zbytečná.
Dřív se možná ještě dalo jezdit za tak minimálního provozu a navíc se jezdilo pomaleji,dnes už jen tak k víkendové vyjížďce mezi vesnicemi, do města nebo na dálnici bych to raději neriskoval.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2007 11:00, Západní německo
Jaké bylo moje překvapení když jsem ji viděl v jedné vesnici u Frankfurtu. A majitel s ní jezdí pořád protože tam někdy nestojí. Neuvěřitelné!
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.