0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0i a kladné hodnocení majitele

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.07.2012 14:50, Něco na téma Octavia
Sice nejsem vlastníkem Octavie, ale rozhodně bych, alespoň částečně nesouhlasil s prostorností. Zavazadelník bezsporu opravdu prostorný je, ale uvnitř už to žádná velká sláva není. Hlavně tedy na zadních sedačkách, kde se já se 180 cm, když si nastavím sedadlo, aby se mi dobře řídilo, tak se mi vzadu moc pohodlně nesedí. Tolik můj názor k prostornosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.07.2012 16:55, RE: Něco na téma Octavia
Michal Šrot napisał:
Sice nejsem vlastníkem Octavie, ale rozhodně bych, alespoň částečně nesouhlasil s prostorností. Zavazadelník bezsporu opravdu prostorný je, ale uvnitř už to žádná velká sláva není. Hlavně tedy na zadních sedačkách, kde se já se 180 cm, když si nastavím sedadlo, aby se mi dobře řídilo, tak se mi vzadu moc pohodlně nesedí. Tolik můj názor k prostornosti.
Co se prostornosti týká, tak je poměrně citelný rozdíl mezi původním modelem z 96, pak vybrání ze zadní strany předních opěradel, no a nakonec zmenšení tloušťky a větší vybrání i zadních opěradel... Dá se říct, že od FL s novou tváří je prostornost pro průměrně vzrostlého muže dostatečná i pro 4 osoby. Tím dostatečná tedy myslím známku 4, konkurence to prostě zvládla lépe.
Tím konkurence ovšem myslím tu nekoncernovou. Naopak ve srovnání s Golfem, Toledem či Leonem na tom podle mě byla Octavia nejlíp.

K pohodlí - záleží s čím se srovnává. Golf byl pohodlnější, Focus pohodlnější a jistější... Navíc za cenu ojetých Octavií dnes může člověk směřovat svůj zájem k Avensisu, Mondeu atp. A tam slovo pohodlí dostává zcela jiný rozměr.

Prostě zrovna hodnoty jako pohodlí a prostornost bych s Octavií nespojoval. Velký kufr? Levný provoz? Bytelnost podvozku? Antikorozní ochrana? Ano, tady Octavia exceluje...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.07.2012 19:11, olej
Dobrý den,
Já sám jsem vlastnil Octavii s touhle motorizací zhruba 2 roky. U mého modelu z roku 2002 byla spotřeba neúnosná. Nejdříve jsem používal plnou a poté polosyntetiku.
Je to ale otázka, známy měl Alfu Romeo 159 2.0 a také doléval olej dost často.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.07.2012 21:21, RE: Něco na téma Octavia
rohYpnol napisał:
Co se prostornosti týká, tak je poměrně citelný rozdíl mezi původním modelem z 96, pak vybrání ze zadní strany předních opěradel, no a nakonec zmenšení tloušťky a větší vybrání i zadních opěradel... Dá se říct, že od FL s novou tváří je prostornost pro průměrně vzrostlého muže dostatečná i pro 4 osoby. Tím dostatečná tedy myslím známku 4, konkurence to prostě zvládla lépe.
Tím konkurence ovšem myslím tu nekoncernovou. Naopak ve srovnání s Golfem, Toledem či Leonem na tom podle mě byla Octavia n...
Souhlasím s Vámi. Sám jsem vlastnil O1 r.v. 2000 (před FL) a mohu jen potvrdit věci týkající se prostornosti. Nicméně "pán" zřejmě neuměl zacházet s turbodmychadlem jak je z článku patrno. Jinak tdi 66/81kw bylo asi to z nej dieselů co vw kdy mělo - s tím musejí i odpůrci souhlasit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.07.2012 10:04, k motoru
Měl jsem tento motor v passatu combi. V prázdném autě se neprojevuje nijak špatně - tichý a spotřeba šla při jízdě ustálenou rychlostí snížit až k šesti litrům. Stačilo ovšem naložit pár osob a bagáže, nedejbože zapnout klimatizaci a z auta se stala líná mrcha, spotřeba byla i přes 10 litrů (žádná divoká jízda). Spotřeba oleje při 220 tkm byla cca téměř 2 litry na 10 tisíc. Navíc díky elektronickému plynu byla reakce motoru na sešlápnutí pedálu mírně opožděná. Existuje celá řada mnohem lepších benzinových motorů, než byl tento.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.07.2012 10:25, RE: Něco na téma Octavia
kutcher8 napisał:
Souhlasím s Vámi. Sám jsem vlastnil O1 r.v. 2000 (před FL) a mohu jen potvrdit věci týkající se prostornosti. Nicméně "pán" zřejmě neuměl zacházet s turbodmychadlem jak je z článku patrno. Jinak tdi 66/81kw bylo asi to z nej dieselů co vw kdy mělo - s tím musejí i odpůrci souhlasit
Taky mi to z toho vyznělo. No, nebo má špatnou zkušenost z již načatého turba. Při správném zacházení opravdu není problém najet s turbem (s VGT) 250 000 km. U běžného turba i 300 000. Navíc ani cena orig. nového turba není nijak hrozná, takže bych v tom neviděl problém. Ještě bych dodal, že 1,9 TDI 66/81 kW patří k best of mezi diesely napříč značkami, nejen u VW. Jinak recenze 2,0 potvrdila to co vím z pár jízd s touto motorizací. Pro někoho, kdo moc nenajezdí a chce O1 je to asi nejlepší motorizace. Podle mě daleko vhodnější než 1,6, která žere v podstatě stejně, ale moc nejede. 2,0 si poradí i naloženým autem. Ta spotřeba oleje, co vím, se liší kus od kusu, takže bych řekl, že jde o způsob provozování, možná krátké jízdy se studeným motorem, nebo rychlé dálniční přesuny (na ty třeba trpí některé 2,0 TDI). 0,4 l po 9000 km není nic hrozného, myslím, že ani nebylo před výměnou potřeba dolévat (pokud se nechystal na okruh, nebo alpské průsmyky). Chtělo by to víc informací od různých řidičů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.07.2012 15:16, RE: k motoru
capslock napisał:
Měl jsem tento motor v passatu combi. V prázdném autě se neprojevuje nijak špatně - tichý a spotřeba šla při jízdě ustálenou rychlostí snížit až k šesti litrům. Stačilo ovšem naložit pár osob a bagáže, nedejbože zapnout klimatizaci a z auta se stala líná mrcha, spotřeba byla i přes 10 litrů (žádná divoká jízda). Spotřeba oleje při 220 tkm byla cca téměř 2 litry na 10 tisíc. Navíc díky elektronickému plynu byla reakce motoru na sešlápnutí pedálu mírně opožděná. Existuje celá řada mnohem lepších b...
domnívám se, že tento motor opravdu nepatří mezi nejlepší benzínové motory (pravděpodobně ani v rámci koncernu VW). Vlastním hondu accord 1.8 VTEC a při současném nájezdu 190 000 km není nutno dolévat olej v intervalu 12-15000 km. Hladina oleje prakticky ani neklesne pod horní rysku...a co se týče dynamiky pak do cca 2500 otáček by této octavii nestíhal, do 4000 by se držel a nad 4500 by ji začal výrazně převyšovat...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.07.2012 22:35, RE: k motoru
fera2 napisał:
domnívám se, že tento motor opravdu nepatří mezi nejlepší benzínové motory (pravděpodobně ani v rámci koncernu VW). Vlastním hondu accord 1.8 VTEC a při současném nájezdu 190 000 km není nutno dolévat olej v intervalu 12-15000 km. Hladina oleje prakticky ani neklesne pod horní rysku...a co se týče dynamiky pak do cca 2500 otáček by této octavii nestíhal, do 4000 by se držel a nad 4500 by ji začal výrazně převyšovat...
Dobrý den,
Octavii I r.v. 2001 s dvoulitrem benzínem jsem vlastnil relativně dlouho a nedalo mi to něco nenapsat. Prostornost je omílaná, kufr neskutečný. Motor opravdu v mém případě žrout oleje. Každé 3tis. km se rozsvítila nenáviděná kontrolka s karafou oleje a dolévalo se. Ze začátku jsem to řešil ve značkových servisech, zkoušeli jsme oleje syntetické/polosyntetické s různými viskozitami a výsledek byl stále stejný. Nikdo na nic nepřišel. Posléze jsem měl vždy v kufru Mogul 10W-40, který jsem pravidelně doléval. Kombinovaná spotřeba 7,5litru, žádná hrůza, na pětku 50 nebo také 210 Auto hodnotím kladně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.07.2012 08:50, RE: k motoru
AdamSchn. napisał:
Dobrý den,
Octavii I r.v. 2001 s dvoulitrem benzínem jsem vlastnil relativně dlouho a nedalo mi to něco nenapsat. Prostornost je omílaná, kufr neskutečný. Motor opravdu v mém případě žrout oleje. Každé 3tis. km se rozsvítila nenáviděná kontrolka s karafou oleje a dolévalo se. Ze začátku jsem to řešil ve značkových servisech, zkoušeli jsme oleje syntetické/polosyntetické s různými viskozitami a výsledek byl stále stejný. Nikdo na nic nepřišel. Posléze jsem měl vždy v kufru Mogul 10W-40, který jse...
prý se u tohoto motoru jednalo o výrobní vadu-špatné pístní kroužky. zajímavé je že o tuto vadu mělo jít jen v případě použití ve škodovkách, VW tento problém prý nemělo. v mém okolí je jen jedna Okta 2.0 a ta s olejem zásadní problém nemá, cca litr na 15k, pokud vím tak tam odešly obě lambdy (myslím že právě díky spalování olejové příměsi) ale jinak ok.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 23:48, Škoda Octavia 2.0i 4x4 2002 cca 145000 km
Tuto Octavku máme jako druhý vůz a když jsme ji před měsícem kupovali tak při zkušební jízdě měla spotřebu 11-12 l/100 km to jsem popojížděl po té vesnici kde jsem ji kupoval. Při spáteční jízdě domu po cca 60km
se zapnutý climatronicen (vekovní teplotě 30 stupňů), 1 osoba 90kg, rychlost po okreskách 80 až.1.. jsem docílil spotřeby podle PC 6,5 l/100 km. Můj doprovodný vůz Peugeot 308 1.6 HDI 66 kw cca 85000 km najeto měl spotřebu cca 5,5l na 100km.
To je minimální rozdíl spotřeby vůči servisním nákladů na diesel když něco odejde a že bohužel jako naschvál odešlo při spáteční cestě turbo při výše najetých originálníchkm. A co vím tak je tam dáváno už teď třetí turbo!!!!!!!! tak snad do třetice. Kamarád má
peugeot 407 2.0 HDI odešlo mu turbo tak dali nové a auto je stále ještě v servisu asi 3 měsíc šílený a stále nejede porůzných zkouškách oprav. Teď jsem jel trasu dlouhou 230km rovina rychlost ustálená na 90kmh dvě osoby ve voze tak se mi podařilo dostat na neuvěřitelných podle PC 5,8L/100km. Starý motor 2.0i od WV
z 90 let s novou elektronikou a myslím si že bude fungovat bez problémů a drahého servisu ještě dlouho. Pokud mi někdo nevěří tuto neuvěřitelnou spotřebu
může přijet a já mu to dokážu, protože kdybych to neviděl na vlastní oči tak bych asi
taky neuvěřil. Samozřejmě když budu šlapat na plyn, pojedu kopce a budu zatížen tak si asi vezme logicky více paliva. Jinak vnitřek je fakt malej. Kolega má ten samý
motor 2.0i 4x4 v lpg a jezdí ale rychle za 10-12l/100km lpg. má najeto 225000 km.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.