Škoda, že sem nejdou vložit fotky
OPd všech svých aut od Moskviče z roku 1968 )dostal jsem ho k 18. narozeninám v roce 1978) až po současnots i píšo do notýsku nákupy PHM. Dnes je to smutné čtení, například v roce 1978 stál benzín neuvěřitelných 3,40
No k věci: rok 1997-2001 O I TDI 1,9 81kW - nájezd celkem 216.000km průměr 5,1 dle výpočtu po dotankování. SLužební vůz , denní provoz.
Rok 2001-2008 O I Combi 1,9 TDI čip Cimbu na 97kW/305Nm nájezd 156.000km spotřeba průměr 5,25. Rok 206-2008 Superb 2,5V6 2,5 TDI Tiptronic nájezd 78.000km, průměr 7,8/100. 2009 - 2011 Subaru legacy 2,0R nájezd 71.000km průměr 7,98/100- BENZÍN!! Rok 2009-2010 Mazda 3MPS nájezd 6,800km spotřeba 9,1/100 Benzín N98. 2009-dpsud Legacy 3,0R Spec.B nájezd 9.000km spotřeba průměr 9,2/100 N95.
Všechny vozy měl PP a u všech to dělám dosud tak, že kupuji stylem plná-plná, v Xcelu mám udělané přehledy a vše je ve vzorcích. Chyba vyloučená. Nejvíce kecala Mazda 3MPS - optimistická o -0,6l/100km. Oktávka a Superb na chlup přesná, taktéž SUbaru - obě. U Mazdy lze PP kalibrovat, ale nikomu se do toho nechtělo, tak jsem to nechal.
A perla na závěr: soused ob barák - O II 1,9 77 kW - najeto 380.000km - původní spojka, na motor nechytnuto mimo žhavičů - a prlměr za to vše - a teď si poklepete na hlavu 4,8/100!!!
ŠKoda, že tato technika není v lepším kabátě. Pak by to byla bomba.Aspoˇty sedačky...