0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.9 TDI - co může za vibrace v interiéru?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 28.06.2012 07:33,
Zdravim,
kolik to má najeto? Byla dělaná spojka s dvouhmotou?

Bude to uchycení motoru, nebo náhodně spolu s navrácením auta ze servisu se začíná ozývat dvouhmota. Ta vibruje moc pěkně, když odchází.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 28.06.2012 08:00, Motor
Nejparvděpodobnějším zdrojem vibrací je motor
A vibracím, u nichž rezonují výdechy topení, bych lehké neříkal, ale každý máme laťku nasazenou jinak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 28.06.2012 08:06, RE: Motor
David V napisał:
Nejparvděpodobnějším zdrojem vibrací je motor
A vibracím, u nichž rezonují výdechy topení, bych lehké neříkal, ale každý máme laťku nasazenou jinak.
Súhlasím, obvzášť ak sa jedná o TDI
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 28.06.2012 12:23, RE: Motor
David V napisał:
Nejparvděpodobnějším zdrojem vibrací je motor
A vibracím, u nichž rezonují výdechy topení, bych lehké neříkal, ale každý máme laťku nasazenou jinak.
Když už otužilý uživatel TDI začne naříkat nad vibracema a kraválem, tak už to musí bejt masakr...
Buďto servis něco odflákl, a říká si o reklamaci (proč to ale tahat sem?), nebo si "připravil" další "závadu", a jen nezvládl načasování...krátká zápalná šňůra, řekl bych...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2012 01:13, RE: Motor
Pepe napisał:
Když už otužilý uživatel TDI začne naříkat nad vibracema a kraválem, tak už to musí bejt masakr...
Buďto servis něco odflákl, a říká si o reklamaci (proč to ale tahat sem?), nebo si "připravil" další "závadu", a jen nezvládl načasování...krátká zápalná šňůra, řekl bych...
V tom servisu jsem to reklamoval asi třikrát! Pokaždý mi řek, že nic nenašel, že vše udělal správně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2012 07:51, RE: Motor
Baky napisał:
V tom servisu jsem to reklamoval asi třikrát! Pokaždý mi řek, že nic nenašel, že vše udělal správně.
Tož bych trval na písemném vyjádření. Poté jel jinam, náklady bych vymáhal...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2012 16:43, RE: Motor
Baky napisał:
V tom servisu jsem to reklamoval asi třikrát! Pokaždý mi řek, že nic nenašel, že vše udělal správně.
Petr-Tipcars: soudě podle toho, co píšete, jste reklamoval třikrát, ale ani jednou pořádně: trval jste na sepsání reklamačního protokolu? mrzuté je, že auto musí zůstat v servisu, ale pokud příznaky začaly bezprostředně po zásahu v servisu, je souvislost pravděpodobná. stále mi uniká přínos výměny vačky, to muselo stát nějakou korunu a jestli Vás to nechali ještě zaplatit v tom samém servisu, tak nevím, co si myslet. pokud Vám to dělali jinde, také to není moc pozitivní, pokud na to servis provádějící výměnu těsnění přijde, má určitý prostor pro to, aby od reklamace dal ruce pryč. trval bych na protokolu. pokud nepomůže, obětoval bych 500 za právníka. dalším krokem po konzultaci s právníkem je znalecký posudek: vhodné by bylo jej spojit s kontrolou postupu práce při výměně těsnění, třeba se příčina odhalí při opětovném procesu. ale jak říkám, to až po konzultaci s právníkem. první krok je: reklamační protokol, sepsat jej s Vámi musí. na reklamaci máte nárok do 6ti měsíců od převzetí auta z opravy. pokud o tomto není písemný záznam, obávám se, že to může být problém...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2012 16:48, RE: Motor
anonym napisał:
Petr-Tipcars: soudě podle toho, co píšete, jste reklamoval třikrát, ale ani jednou pořádně: trval jste na sepsání reklamačního protokolu? mrzuté je, že auto musí zůstat v servisu, ale pokud příznaky začaly bezprostředně po zásahu v servisu, je souvislost pravděpodobná. stále mi uniká přínos výměny vačky, to muselo stát nějakou korunu a jestli Vás to nechali ještě zaplatit v tom samém servisu, tak nevím, co si myslet. pokud Vám to dělali jinde, také to není moc pozitivní, pokud na to servis prová...
Petr-Tipcars: Hmm, dívám se, že pokud Vám to měnili před rokem, je ten prostor na reklamaci víceméně otázkou jejich dobré vůle. Bohužel se často děje, že po problematické opravě je zákazník opakovaně slovně vyprovozen ze servisu s tím, že všechno šlape. bez papíru. po uplynutí půlroční lhůty je servis z obliga, z jejich pohledu je hlavní nepodepsat a nedat nikomu během půl roku po opravě do ruky papír...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.