Pepe napisał:
Tak 1,9 nejspíš dvojhmotu mít nebude. Ale nevylučuju to. Nejpravděpodobnější je DPF. Je hezký, že se rozsvítí kontrolka diagnostiky, ale u tak sofistikovaného vozu, jakým se O2 tváří být, bych čekal na DOTu hlášení konkrétní chyby. Každopádně hurá do servisu.
O2 1,9 má dvojhmotu určitě. Měla ji už i O1 81 kW od určitého roku, ale tam s ní nebývají problémy, pokud ji někdo nezk***. Dost se divím, že 1,9 TDI z roku 2006 má DPF. Pokud vím, tak byl v té době jen za tučný příplatek a dobrovolně si ji tehdy koupil jen němčour, co se chtěl cítit, jak moc je eko a fríí. Podle mně jen majitel studoval rady na netu a vyskočil na něj 1,9TDI + DPF = problém, ale takových aut ani z konce výroby 1,9 moc nejezdí (Sup 2 ale má DPF standardně). Osobně to vidím na problém s turbem, kdy motor po překročení určitých otáček spadne do nouzáku. Škoda že se majitel víc nerozepsal, kdy přesně mu to dělá a jak přesně se to projevuje. Každopádně kvalitní diagnostika je základ!