Překvapivě objektivní recenze i se zajímavými poznatky. Po řadě recenzí kdy měli pisatelé očividně při psaní nasazené růžové brýle, nebo se omezili na výčet závad. Za mě palec nahoru!
K té korozi dveří - vím o čem píšete a je to opravdu bolest oktávek 2 generace. Problém není v nedostatečné protikorozní ochraně plechu, ale ve špatném materiálu těsnění, které po čase začne dveře obrušovat (byl to problém výrobce těsnění, který se snad pak změnil, takže to postihuje různé série před faceliftem i po). Při záruční opravě se má správně vyměnit i to těsnění - zjistěte si, zda tak bylo učiněno. Jinak jako prevenci doporučuji při mytí auta otřít čistou vodou i tato těsnění. Budete překvapený, kolik špíny se na nich drží. Ještě se podívejte, když otevřete přední kapotu, jak to na ní vypadá zevnitř v oblasti za maskou, kde se dotýká těsnění motoru. Tam to bývá to samé. Tady je třeba vidět rozdíl, proč Audi se stejnou technikou stojí víc. Nejde jen o image, ale zde by se těsnění dotýkalo dalšího těsnění... Ale v dnešní době, kdy i zánovní auta reznou zevnitř i bez poškození karoserie, jsou to malé věci