0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4 - jaká je po 165 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 19.02.2015 07:53, Asi tak.
Pro běžného uživatele, vyžadujícího pohon 4x4, naprosto oktávka postačí. Najít její limity, zvlášť pro ženskou, bude nelehký úkol.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Wtorek 24.02.2015 08:13, Objektiní recenze + koroze dveří
Překvapivě objektivní recenze i se zajímavými poznatky. Po řadě recenzí kdy měli pisatelé očividně při psaní nasazené růžové brýle, nebo se omezili na výčet závad. Za mě palec nahoru!

K té korozi dveří - vím o čem píšete a je to opravdu bolest oktávek 2 generace. Problém není v nedostatečné protikorozní ochraně plechu, ale ve špatném materiálu těsnění, které po čase začne dveře obrušovat (byl to problém výrobce těsnění, který se snad pak změnil, takže to postihuje různé série před faceliftem i po). Při záruční opravě se má správně vyměnit i to těsnění - zjistěte si, zda tak bylo učiněno. Jinak jako prevenci doporučuji při mytí auta otřít čistou vodou i tato těsnění. Budete překvapený, kolik špíny se na nich drží. Ještě se podívejte, když otevřete přední kapotu, jak to na ní vypadá zevnitř v oblasti za maskou, kde se dotýká těsnění motoru. Tam to bývá to samé. Tady je třeba vidět rozdíl, proč Audi se stejnou technikou stojí víc. Nejde jen o image, ale zde by se těsnění dotýkalo dalšího těsnění... Ale v dnešní době, kdy i zánovní auta reznou zevnitř i bez poškození karoserie, jsou to malé věci
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.