0
powrót
 

diskuze k tématu: Octavia RS III - jaká je jako benzínová ojetina?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
Tomik_Bass
ilość wystąpień5
data registracji29.05.2017
Środa 05.08.2020 13:43, 2.0 TSI 162kW
Zdravím,

zaujala mě zmínka o nepřímém vstřikování u motoru 169kW. Díval jsem se na bazaru, že se objevují i O3 s 2.0TSI 162kW. Tam se také jedná o nepřímý vstřik?

Potřeboval bych nějaké rodinné auto kolem 400tisíc Kč, které nebude tolik trpět při kratších jízdách po městě. Netušil jsem, že se dnes dá sehnat i relativně moderní auto s nepřímým vstřikováním

Díky za info.
T.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Środa 05.08.2020 14:08, RE: 2.0 TSI 162kW
cytat:
reakce na: Tomik_Bass, 05.08.2020 13:43 (Zdravím,zaujala mě zmínka o ne ...)

Ahoj, podle dokumentace od roku 2011/06 zavedl koncern duální vstřikování benzínu – tedy přímé a nepřímé. Nejdůležitější bylo zavedení nových pístních kroužků i nových pístů, které mají zvětšenou drážku. Obecně 2.0 TSI v Octávii III jsou brány jako velmi spolehlivé. V článích se objevují jen dvě varování:
- vadný výměník vody a oleje, kdy se může dostat voda do oleje
- může prasknout turbo
...bohužel nemám to jak ověřit, poptal bych se Škoda foru více.
reagować
Tomik_Bass
ilość wystąpień5
data registracji29.05.2017
Środa 05.08.2020 17:23, RE: RE: 2.0 TSI 162kW
cytat:
reakce na: BobanHTP, 05.08.2020 14:08 (Ahoj, podle dokumentace od rok ...)


Díky za informace. Vždy jsem chtěl benzínové auto, hlavně kvůli menšímu ročnímu nájezdu. Pak jsem ale přišel do křížku s motory N53 od BMW a jejich přímému vstřikování a NOX systému...zkrátka výhody benzínových motoru se pomalu vytrácí, tak hledám které auto by mohlo být méně náchylné na karbonizaci za studena.

Motory TSI od VW byly pro mě vždy strašák, ale poslední dobou (od roku 2014) už se situace zřejmě zlepšuje, tak přemýšlím i o nich...ale třeba oproti naftě jsou ojetiny o desetitísíce dražší...a když je složitosti motoru benzínového a naftového podobná, tak se nabízí otázka co koupit...

Každopádně díky za reakci na můj dotaz.

Zdravím
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Cztwartek 06.08.2020 08:51, RE: RE: RE: 2.0 TSI 162kW
cytat:
reakce na: Tomik_Bass, 05.08.2020 17:23 (Díky za informace. Vždy jsem c ...)


Pokud tě zajímá benzín s nepřímým vstřikem a větším výkonem, tak se mrkni na Mégane III. generace s motorem 2,0tCe. Jedná se o léty prověřen motor F4Rt, který se do trojkového megana dával ve variantách se 180 a 220 koni, v RS variantě zvládal až 275 koní.
Zejména kombi verze GT220 je zajímavou alternativou ke oktě RS.
reagować
Tomik_Bass
ilość wystąpień5
data registracji29.05.2017
Cztwartek 06.08.2020 09:33, RE: RE: RE: RE: 2.0 TSI 162kW
cytat:
reakce na: KoobaS, 06.08.2020 08:51 (Pokud tě zajímá benzín s nepří ...)


Ahoj, díky za tip. Zájímavé, neměl jsem tušení, že existuje i ostrý Megane. Vypadá to, ale že verze GT220 bude hodně vzácná. Na bazaru jsem zatím nenašel, ale podle různých recenzí to není špatné auto. Do Francouzů jsem nikdy moc nadšený nebyl, Megan III se mi také bůh ví jak nelíbí. Od Renaultu se mi celkem líbí Talisman, ale to je moc "nové" auto, mimo můj rozpočet.

Ještě se dívám po Mazda 6 GJ v benzínu, ty motory jsou taky docela chválené, i když přímovstřik, takže to asi bude chtít trefit kousek, ke kterému se majitel choval. Pak jsem už od dvou kamarádů slyšel, že "Mazdu měl kolega a jsou na ni hrozně drahé náhradní díly". Když se ale dívám k dodavetelům na běžné věci (brzdy, podvozek) tak mi to přijde stejné jako u Superbu III.

T.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Tomik_Bass
ilość wystąpień5
data registracji29.05.2017
Cztwartek 06.08.2020 15:44, RE: RE: RE: RE: RE: RE: 2.0 TSI 162kW
cytat:
reakce na: BobanHTP, 06.08.2020 15:24 (Ahoj, co takhle Megane IV GT 2 ...)


Týý jo, vypadá pěkně Ale mám s ním dva problémy. Je to malý a je to pro mě drahý
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.