michalcj napisał:
Ne že bych takové auto chtěl, myslím Škodu, ale spousta lidí ji moc chce, tak proč jim nedovolit CNG, když se u nás prodává Punto Clasic, Multipla na CNG, dále C3 na CNG?. Vím že není dost čerpaček, ale to není problém prodejců, ale servisní sítě plynařů.
Ale budou, takže se nebojme.
Škodovce jde o prachy, takže asi proto.
Ja taky nerikam, ze bych chtel zrovna Skodovku, ale treba octavia by nebyla spatne auto, s o neco nizsi cenou a CNG urcite by si nasla dost kupcu. Sit serpacich stanic je malo, ale treba ja osobne (Praha) mam cerpacku za rohem na CNG. A pokud vim, da se stale jezdit i na benzin je to tak? sice je tam asi mala rezerva asi je 15 litru, nebo se pletu? Takze kdyz dojde CNG tak natankuju benzin. Uz u nas par aut jezdi, za chvili zacnou CNG stanice rust jako houby po desti. Zajimalo by me, proc vzniklo tedy LPG, a ted ho vlastne odmitaji a delaji CNG? Nebylo by lepsi kdyz LPG je u nas absolutne rozsirene investovat spise do vyvoje ci prestavby? Jaka je vyhoda CNG proti LPG? Ted monzna kecam, ale LPG by se melo vyrabet z ropy a dojde mnohme drive, ale CNG se vyrabi jinak a jeho zasoby jsou taky omezene, ale je jich mnohme vice jak zasob LPG? Pokud to vezmu ciste z hlediska provozu co je lepsi LPG nebo CNG? co ma vyssi vykon, nizsi spotrebu nebo mnsi opotrebeni motoru?