David V napisał:
Ano, povinné ručení mám za 5800 Kč u Kooperativy a plánuji přejít k Wuestenrotu - tam to bude cca za 4200 Kč. Gumy mám na 17", čili s přezutím 12500 Kč Good-Year na celý auto
- no co už, každá sranda něco stojí.
Mondeo se chová velmi dobře i na klikatých okreskách a s V6 i celkem ochotně zrychluje, na to že je to 1500 kg těžké auto.
Myslím si, že za 130 tisíc prostě sežene lepší 10-ti letý stroj než je Škoda.
To nema smysl resit, jsou lidi ktery budou setrit i na kapaline do ostrikovacu. Sam jsem pred lety (2002) resil nejakou ojetinu a narazil jsem na Maximu QX z roku 1997, provoz 98, najeto 69tis.km, trilitr manual 142kw v plne vybave za 200t, ve stejne dobe stala stejne stara Octavia 1.6 bez vybavy prakticky stejne. Po peti letech provozu a dalsich cca 130ti tis.km byly investice tyto: benzin prum. 9.2l/100km, dalka se dala jet i pod osm, ekorally Olomouc-Praha 6.97, predni loziska 4000,-, 1x predni kotouce a desky 5000, zadni desky 1000, olej Castrol RS po deseti tis. km-cca 300/litr, vc. filtru a vymeny 2000,-, manzety na poloosach s praci 600,-, doplneni klimy 500,- dve sady letnich a jedna zimnich 15´´ cca 6000/sada, filtr K&N 1500,-, 1x svicky s vymenou 2000, kazdy rok geometrie za 500,-. Zadne cepy, rozvody, opravy, vse puvodni vc. vyfuku, vse funkcni na 100%. Myslim ze Oktavka by me celkove vysla tak na dvojnasobek, nehlede na to ze bych ji musel na rozdil od Nissanu pojistit.