gottak napisał:
PatM napisał:
Z toho výběru ani jedno, protože jestli to ještě nezrezlo tak to brzo zrezne. Takže bych vybral něco z Francie to totiž nezrezne, náklady na servis jsou stejné nebo spíš menší, protože to není místní modla takže to bude za stejnou cenu novější, vybavenější a v lepším stavu.Renault Megane, Citroen C4, Peugeot 307 všechno se dá za ty peníze sehnat 2005+ a se štěstím i 2008 na to můžeš u Škodovky rovnou zapomenout pokud nechceš pouze dveře
Ha ha ha, Frantíka ani omylem, leda bys chtěl aby se Ti po 150 tkm vysypala převodovka....Ty Megany jsou hrozný krámy.....
Tak to sis naběhl:
Kamarádův R. Megane II 1.9 Dci má najeto 250tis.km a jezdí dál
Od kolegyne R. Megane II 1.6, najeto cca 140tis.km, vše ok
Jinak od synovce kolega má Megane I 1.6, najeto 240tis.km a motor i převodovka ok
Rodiče od kamaráda - Megane I 1.6 1998, najeto přes 200tis.km - motor a převodovka ok
Můj Peugeot 206 1.1. 2002, najeto 160tis.km cca, - motor i převodovka ok.
Neteřin Peugeot 206 1.1 1999, najeto přes 200tis.km, auto stále jezdí a prodáno dál
Kolegův R.Laguna II, 2006, 1.9 DCi, najeto cca 400tis.km
původní motor i převodovka, vstřiky i FAP filtr(jednou regenerový uměle).
Kolegyně má C4 I 2006, 1.4 16v, najeto cca 140tis.km , vše ok
Kamarádům Peugeot 306 1.6, najeto cca 180tis.km, měněno jen těsnění hlavy, jinak jezdí denně do práce.
... to už nejsou náhody
Frantíci jsou steně dobří(jako bazarovky pro mě lepší) jako němci - u obou se musí jen vědět, který motor. Ostatně nejhorší spolehlivost v benzínu u bazarovek suverenně vede koncern
Je libo HTP?, 1.gen 1.2 TSI?, 1.gen 1.4 TSI?,1.gen 1.8 TSI?
a nebo slavný diesel 2.0 TDI PD(16v), nebo DSG se suchou spojkou, kterou mi do Rapidu ani nyní přímo nedopuričil prodejce Škody?