0
powrót
 

diskuze k tématu: Která auta si nejvíce drží cenu?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla, korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.06.2012 10:58, likvidnost
Ono zůstatková cena není všechno. Taky je důležité se těch aut rychle zbavit. Protože když stojí, jsou jen nákladem, který firmě nic nepřináší. Proto se hůř prosazují výrobci s horší image, i když třeba dokáží nabídnout víc za menší cenu. A proto se pořád dobře prosazují ve firmách výrobci jako Škoda, VW... 1. drží si vysokou zůstatkovou cenu, kterou ale kupec bude akceptovat, 2. mají vysokou likvidnost, taková - oktávka f TDI na hlínách - zmizí jako houska na krámě
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 03.06.2012 11:46, Zajímavé
Zřejmě zájemci o tento kvalitní křáp nikdy neokusili nic jiného.Jinak to snad ani není možné pochopit.Možná by stačilo svézt se v Loganu a tupé stádo ovcí by zíralo,že motor nemusí dunět a vzadu se dá normálně sedět.To snad i Fiat Uno byl jízdně daleko příjemnější,než tahle dunivá,hnusná a stísněná popelnice.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 03.06.2012 21:28, RE: Zajímavé
Artemio2 napisał:
Zřejmě zájemci o tento kvalitní křáp nikdy neokusili nic jiného.Jinak to snad ani není možné pochopit.Možná by stačilo svézt se v Loganu a tupé stádo ovcí by zíralo,že motor nemusí dunět a vzadu se dá normálně sedět.To snad i Fiat Uno byl jízdně daleko příjemnější,než tahle dunivá,hnusná a stísněná popelnice.
Já mám možnost se občas projet Octávií II na služební cestě. Většinou byla vybavena "klenotem" pálícím naftu. Posledně jsem měl asi mimořádně podařený kousek, který pod 2000 rpm nedělal vůbec nic, takže jsem 50-ku buď jel na 4-ku bez možnosti akcelerace, nebo jsem neustále kvaltpákou kvedlal mezi 3 a 4 (tím zdravím všechny zastánce nafty z důvodu menší nutnosti řazení). Vlastně tak trochu kecám, když tvrdím, že nedělal nic, dokázal rozvibrovat celé auto a opravdu nepříjemně. V jíném pásmu auto nevibrovalo, jen na šlapkách jsem chvění neustále cítil. Je pravda, že jsem se na to vyloženě soustředil, abych potom naftovým autům v článcích nekřivdil. 77 kW se se 125, co mám v autě nedá srovnávat, takže není fér uvádět, že v místech, kdy se mi otevře krátká větev sání, veškerý tah v Octávii skončil. Vlivem špatných gum ani nebyl na dálnici motor slyšet, ale rozjezdy se přeslechout nedaly a to všudy přítomné drnčení otravovalo. Prostě jsem po přesednutí do o 9 let staršího auta střední třídy (kam Oktávku někteří rádi řadí) konstatoval, že bych neměnil, a to ani za cenu, že se na závěr služebky na palubním počítači skvěla číslice průměrné spotřeby 4,9 (neznám přesnost PP).
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.