Artemio2 napisał:
Zřejmě zájemci o tento kvalitní křáp nikdy neokusili nic jiného.Jinak to snad ani není možné pochopit.Možná by stačilo svézt se v Loganu a tupé stádo ovcí by zíralo,že motor nemusí dunět a vzadu se dá normálně sedět.To snad i Fiat Uno byl jízdně daleko příjemnější,než tahle dunivá,hnusná a stísněná popelnice.
Já mám možnost se občas projet Octávií II na služební cestě. Většinou byla vybavena "klenotem" pálícím naftu. Posledně jsem měl asi mimořádně podařený kousek, který pod 2000 rpm nedělal vůbec nic, takže jsem 50-ku buď jel na 4-ku bez možnosti akcelerace, nebo jsem neustále kvaltpákou kvedlal mezi 3 a 4 (tím zdravím všechny zastánce nafty z důvodu menší nutnosti řazení). Vlastně tak trochu kecám, když tvrdím, že nedělal nic, dokázal rozvibrovat celé auto a opravdu nepříjemně. V jíném pásmu auto nevibrovalo, jen na šlapkách jsem chvění neustále cítil. Je pravda, že jsem se na to vyloženě soustředil, abych potom naftovým autům v článcích nekřivdil. 77 kW se se 125, co mám v autě nedá srovnávat, takže není fér uvádět, že v místech, kdy se mi otevře krátká větev sání, veškerý tah v Octávii skončil. Vlivem špatných gum ani nebyl na dálnici motor slyšet, ale rozjezdy se přeslechout nedaly a to všudy přítomné drnčení otravovalo. Prostě jsem po přesednutí do o 9 let staršího auta střední třídy (kam Oktávku někteří rádi řadí) konstatoval, že bych neměnil, a to ani za cenu, že se na závěr služebky na palubním počítači skvěla číslice průměrné spotřeby 4,9 (neznám přesnost PP).