cytat:
reakce na: Verny_2013, 01.06.2019 00:07 (A sorry, nevšim jsem si té 2 g ...)
Motory 1.2 TSI a 1.4TSI nejsou o nic lepší ani horší než podobné motory konkurence z těch let.
1.2 TSI je na dnešní dobu jednoduchý motor, kde ze začátku byl problém s vytahujícím se řetězem, ale VW rozvody modifikoval a ty už nezlobí, bohužel se pro modifikovaný řetěz musí přelisovat ozubené kolo na klice. Tuším že OII modifikové rozvody nikdy nedostala, to až Rapid.
1.4 TSI je ideální pohon pro OII, řetěz nikomu normálnímu snad neprasknul. Když se natáhnul řetěz, tak začal chrastit o výstupek na krytu rozvodů a to byl signál že se má vyměnit, leda diletant jezdil s autem tak dlouho až byl motor KO. VW později řetěz modifikoval a ten je už OK, dneska stojí výměna snad 9 tis což není žádný hrůza.
1.8 TSI bych nedoporučoval, bere olej, snad verze z prvních let výroby s kódem BZB olej většinou nebere, ale zase je nutné pohlídat aby byl vyměněný napínák za modifikovaný.