0
powrót
 

diskuze k tématu: Koupit ojetou Octavii TSI nebo TDI?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
Verny_2013
ilość wystąpień106
data registracji26.08.2014
Piątek 31.05.2019 17:04, TSi je lepší volba
Obzvlášť pro soukromého majitele s nájezdem do 20000 km. Vybíral bych mezi 1,2 TSi 77-81 Kw a ještě lépe 1,4 TSi 103-110Kw. Průměrná spotřeba je podle stylu 5,5-7L. Cokoliv výš je jízda typu prase. Oba mají manuální 6-ti kvalt, jsou spolehlivé, kultivované a nižší nároky na případné opravy než diesel. Jízdní vlastnosti jsou vzhledem k lehčímu předku lepší než diesly, hbitější a komfortnější.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Piątek 31.05.2019 17:12, RE: TSi je lepší volba
cytat:
reakce na: Verny_2013, 31.05.2019 17:04 (Obzvlášť pro soukromého majite ...)


Dobrá rada, až na to, že 1,2 i 1,4 TSi jsou v druhé generaci Octavie problémové kusy s rozvody řetězem (řada EA 111). Tvoje rada platí až pro třetí generaci Octavie s motory řady EA 211.
reagować
Verny_2013
ilość wystąpień106
data registracji26.08.2014
Sobota 01.06.2019 00:07, RE: RE: TSi je lepší volba
cytat:
reakce na: Pavlik, 31.05.2019 17:12 (Dobrá rada, až na to, že 1,2 i ...)


A sorry, nevšim jsem si té 2 generace. Tam je to samozřejmě něco jiného. Tam bych TSi EA 111 určitě nedoporučil.
reagować
petrk
ilość wystąpień66
data registracji21.04.2018
Sobota 01.06.2019 20:34, RE: RE: RE: TSi je lepší volba
Dotaz byl na benzínovou 1,8 TSI . Hodně se zmiňují problémy s napínáky rozvodových řetězů po náběhu olejového čerpadla s proměnným výkonem a o vysoké spotřebě oleje. Problémy s tímto motorem se prý vyřešily až v rámci modelového roku 2013. Jinak s O II. s tímto motorem jsem se svezl ... má moc příjemný zátah od volnoběžných otáček, je tichý bez vibrací, ale za to riziko to nestojí.
reagować
roody
ilość wystąpień48
data registracji14.08.2013
Niedziela 02.06.2019 08:16, 1.8tsi
1,8tsi v Octavii 2 a Superb 2 je velký problém. Od června 2012 už je motor osazován údajně spolehlivým napínákem rozvodů, nemělo by už hrozit potkání motoru při startu (i když vím o potkaném Sup2 1.8tsi 2013), ale zůstala vysoká spotřeba oleje většiny kusů. Vzhledem ke složitosti celého motoru zůstává také otazník nad životností při vyšších nájezdech km.
reagować
ctverak
ilość wystąpień255
data registracji01.08.2007
Poniedziałek 03.06.2019 14:53, RE: RE: RE: TSi je lepší volba
cytat:
reakce na: Verny_2013, 01.06.2019 00:07 (A sorry, nevšim jsem si té 2 g ...)

Motory 1.2 TSI a 1.4TSI nejsou o nic lepší ani horší než podobné motory konkurence z těch let.
1.2 TSI je na dnešní dobu jednoduchý motor, kde ze začátku byl problém s vytahujícím se řetězem, ale VW rozvody modifikoval a ty už nezlobí, bohužel se pro modifikovaný řetěz musí přelisovat ozubené kolo na klice. Tuším že OII modifikové rozvody nikdy nedostala, to až Rapid.
1.4 TSI je ideální pohon pro OII, řetěz nikomu normálnímu snad neprasknul. Když se natáhnul řetěz, tak začal chrastit o výstupek na krytu rozvodů a to byl signál že se má vyměnit, leda diletant jezdil s autem tak dlouho až byl motor KO. VW později řetěz modifikoval a ten je už OK, dneska stojí výměna snad 9 tis což není žádný hrůza.
1.8 TSI bych nedoporučoval, bere olej, snad verze z prvních let výroby s kódem BZB olej většinou nebere, ale zase je nutné pohlídat aby byl vyměněný napínák za modifikovaný.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.