0
powrót
 

diskuze k tématu: Kombi 300-350 000,předváděčku i30 nebo jetou octávii?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
Klecka
ilość wystąpień3
data registracji13.06.2019
Środa 26.02.2020 12:25, Kombi 300-350 000,předváděčku i30 nebo jetou octávii?
Dobrý den.Vybírám mezi lehce jetou škodou octávií a předváděčkou hyundai i30.Roční nájezd mám přes 20 000km z toho 70% dálnice,tak bych se trojhrnkům asi vyhnul.Takže 1.4 tsi vs 1.4 t-gdi nebo jsem už na hranici,kdy se vyplatí nafta?Auto mám v plánu si nechat 6-8 let.Tak díky za rady
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Środa 26.02.2020 13:44, RE: Kombi 300-350 000,předváděčku i30 nebo jetou octávii?
cytat:
reakce na: Klecka, 26.02.2020 12:25 (Dobrý den.Vybírám mezi lehce j ...)

Ahoj, ani jedno auto není špatné, výhodou už nevyráběné 1.4 TSI je, že nemá filtr pevných částic a subjektivně působí dynamičtěji. Rozdíl je ale malý a korejec to kontruje kultivovaností s příkladně lineráním zátahem. Přiznám se, že nevím, od kdy má i30 filtr pevných částic, tak se raději poptej u prodejce...
Interiér mi připadá v Octávii III zastaralý natolik, že i30 působí jako o pět let mladší vůz, jenže mě se nelíbí u korejce zase horší odhlučnění zadní nápravy. U obou vozů nepovažuji předni sedačky za odpovídající ceně, Golf je prostě jinde

Proto bych oba vozy projel a to i na dálnici. Dobrý prodejce s tím nemá problém. ALE za mě bych se projel i v mírně ojetém Golfu Variant 1.4 TSI, protože ten rozdíl v komfortu je velký. Sedačky, čalounení odkládacích kapes, odhlučnění podvozku - ani Octávie ani i30 nedosahují takové kvality.

Za mě, bral bych Golf Variant 1.4 TSI, protože je prostě ve všem lepší než Octávie nebo i30. Snad půjde sehnat poctivě servisovaný kus.
Pak je tu druhý pohled, vybrat vůz, ve kterém se cítíš nejlépe. Chybu totiž neuděláš ani Octávii ani i30 ani případně Golfem

Držím palec!

PS: jako alternativní pohled vidím i skladovku Peugeot 308 sw 1.2 Puretech 110k. Tohle auto mě překvapilo velmi kvalitním zpracováním interiéru, dobrými sedačkami i velkým kufrem. Icocpit mi sedl, měřím 180cm. Motor jede lépe, než vypadá
https://skladovevozy.peugeot.cz/nove-vozy/vysledky-hledani/peugeot/308/kombi?price_from=378000&price_to=585000
reagować
Klecka
ilość wystąpień3
data registracji13.06.2019
Środa 26.02.2020 15:10, RE: RE: Kombi 300-350 000,předváděčku i30 nebo jetou octávii?
cytat:
reakce na: BobanHTP, 26.02.2020 13:44 (Ahoj, ani jedno auto není špat ...)


Dík za radu.
Snažím se jít volbou rozumu a asi mi vychází nejlíp ta i30,protože by mohla být ještě tak 3-4 roky v záruce,což u koncernu už nehrozí.
Otázka je,jestli to je opravdu rozumné
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 27.02.2020 11:43, RE: RE: RE: Kombi 300-350 000,předváděčku i30 nebo jetou octávii?
cytat:
reakce na: Klecka, 26.02.2020 15:10 (Dík za radu.Snažím se jít volb ...)

Ahoj, chápu záruka je záruka. Jen si ověř, že byly splněny všechny servisní úkony předešlým majitelem. Pokud ne, vytáhnou to na tebe při reklamaci bohužel... Stačí, že se měnil olej o měsíc později, než měl a šmytec.

Jinak volba rozumu může být i Toyota Auris kombi 1.6 Valvematic 92kw. Vyšlo by ti to i na ročníky 2019, tedy v záruce. Tohle auto odolává času lépe, než Golf, I30 nebo Octávie a drží si cenu.Nevadí mu ani větší nájezdy. Dle mého se konečně Toyotě povedl dizajn exteriéru i interiéru.Atmosférický motor vidím spíše jako plus, ale tah jako 1.4 T-GDI nebude mít, idkyž ve vyšších otáčkách jede dobře.

Tož držím palec!
reagować
Jezevec
ilość wystąpień5
data registracji30.04.2018
Cztwartek 27.02.2020 12:20, RE: RE: RE: RE: Kombi 300-350 000,předváděčku i30 nebo jetou octávii?
Ahoj, jak bylo zmíněno v jiném příspěvku, také bych vybíral raději Golfa než Octavii.
V tomto ohledu mám zkušenost osobní s oběma auty - OIII jako služební, Golf jako soukromé. Obě identický motor 1,4TSI 110kW DSG, Octavie ve výbavě LK a Golf Highline v max. výbavě krom kůže.
Golf je opravdu jinde - jízdní komfort, sedačky (mám ErgoActive), hlučností...

V Octavii je asi trochu víc místa na kolena vzadu, nicméně nepohodlné sedačky, a přijde mi tam i "kolmější" usazení opěradel.

Co se týká spotřeby, tak dlouhodobý průměr u Golfa mám 5,6l/100km (najeto 51tkm). U Octavie to nesleduju, ale je to podobné...
Jízdní styl víceméně dle předpisů + něco málo navíc, stále sportovní režim převodovky, dynamická, nicméně předvídavá a ohleduplná jízda. Olej měním každý rok, vychází to na cca. 10tkm na výměnu.

Když jsem se rozhodoval, jaké auto koupím domů, tak po zkušenostech s OIII jsem šel do Golfa (kombi). Ještě jsem zkoumal Kiu Ceed a i30, ale prostorově to byla bída, a chyběla mi určitá "bytelnost". Kiu jsem měl předtím, a po 30tkm všechno vrzalo a skřípalo, navíc sedačky byly dost mizerné...
reagować
Jerry1122
ilość wystąpień124
data registracji16.02.2018
Piątek 28.02.2020 15:32, RE: RE: RE: RE: Kombi 300-350 000,předváděčku i30 nebo jetou octávii?
cytat:
reakce na: BobanHTP, 27.02.2020 11:43 ( Ahoj, chápu záruka je záru ...)


A tak celkově bez ohledu na značku, jaký by jste doporučili spolehlivý benzín v automatu? Ideálně vyšší středí třída a lepší, benzín protože nájezd nejistý, jeden rok to může být 5 tisíc, další zas přes 20tis. Auto si plánuju nechat dýl, 6 let minimálně, plánuju koupit mladé auto s nájezdem max do 50 tisic km. Výkon minimálně těch 110kw.
Díky za rady, v benzínech se moc nevyznám
reagować
uwa1
ilość wystąpień189
data registracji18.10.2016
Piątek 28.02.2020 19:52, RE: RE: RE: RE: RE: Kombi 300-350 000,předváděčku i30 nebo jetou octávii?
cytat:
reakce na: Jerry1122, 28.02.2020 15:32 (A tak celkově bez ohledu na zn ...)

Čo je podľa teba lepšie ako vyššia stredná trieda?
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 02.03.2020 09:49, RE: RE: RE: RE: RE: Kombi 300-350 000,předváděčku i30 nebo jetou octávii?
cytat:
reakce na: Jerry1122, 28.02.2020 15:32 (A tak celkově bez ohledu na zn ...)

Ahoj, bohatě může stačit Toyota Auris 1.6 Valvematic automat. Pokud nejsi limitován cenou, nová Corolla 2.0 hybrid je ještě lepší volba a je i větší rozměrově.
Za mě vůbec nová Corolla deklasuje současné pokusy ostatních značek o ekologicky a cenově dostupný kombík "na všechno". Navíc dostávám nejen fortelný motor s převodovkou, ale techniku povšechně
A pokud chceš opravdu střední třídu, bral bych mladou ojetinu Toyota Avensis 2.0 VVT-i AUT 112kw..

Ale abych furt nehanil moderní turba - současný Passat 1.4 TSI/1.5 TSI stačí bohatě na všechno, je to sice přímý vstřik, ale zatím vykazuje dobrou spolehlivost. Jen bych pro jistotu dával čístící aditivum do benzínu, ať vstřiky něco vydrží holt
Pravdou je, že Corrola hybrid umí jezdit pod 5l ve městě a za 6,5l dálnice, což je vlastně paráda. Když přičtu odolný atmoférický motor, léty prověřenou hybridní techniku, moc mi smysl nedává kupovat TSI nebo Ecoboost.
reagować
Jerry1122
ilość wystąpień124
data registracji16.02.2018
Poniedziałek 02.03.2020 12:07, RE: RE: RE: RE: RE: RE: Kombi 300-350 000,předváděčku i30 nebo jetou octávii?
cytat:
reakce na: BobanHTP, 02.03.2020 09:49 (Ahoj, bohatě může stačit Toyot ...)


Díky za názor. Tu corolu mám taky ve výběru, jen se s ní musím ještě projet, ale občas využívám carshare, kde maj hybridní yaris a nebýt toho mizernýho výkonu, který se hodí max do města, tak se s tim jezdí dobře.
Zatím mám ve výběru bmw 320i a novýho Focuse 1.5 v automatu. U focuse si jen musim osahat ten interier, výbava se tam nechá naklikat velmi slušná, teď jen ověřit to provedení.
Pak mě ještě napadla hybridní audi A3, ale u toyoty asi bude lepší poměr cena / kvalita.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 02.03.2020 15:04, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Kombi 300-350 000,předváděčku i30 nebo jetou octávii?
cytat:
reakce na: Jerry1122, 02.03.2020 12:07 (Díky za názor. Tu corolu mám t ...)

Ahoj, Audi A3 e-tron má léty ověřený 1.4 TFSI 110kw a 74kw elektromotor Bosch(to je dobře ).Baterie stačí na 40km jízdy čístě na elektřinu, jde o Plug-in hybrid, takže se už dobíjí ne motorem, ale zásuvkou. Cena je hodně vysoká jde těsně nad milion korun, za což mám dvě Toyoty Corolly 1.8 Hybrid v hatchbacku, kde jde o klasický hybrid, který sice jen na elektřínu ujede jen pár km, ale nemusí jej člověk nabíjet.
Toyota válcuje spolehlivostí hybridního ústrojí zbytek světa a ten se to teprve učí
ALE-Audi A3 je prémiovka, takže počínaje zpracováním, materiály konče ergonomíí bude cítít, že milion stojí z konkrétních důvodů To chce projet určitě.
Jinak za milión už máš limuzínu Toyotu Camry 2.5 Hybrid (218 k) aut. převodovka e-CVT benzin nebo o RAV4 s tím samým motorem 4x4.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.