0
powrót
 

diskuze k tématu: CR-V, Legacy nebo Octavia? Levně i spolehlivě do 120 tis.Kč.

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 07:43, 4 x 4 levně a spolehlivě do 120 000Kč
Tak to budete muset mít při takto nastavených kriteriích hodně velké štěstí při výběru.Přeju aby se vám to povedlo.
Trochu nechápu radu p.Zicha, kdy na jedné straně radí HR-V a pak legacy nebo legacy outback.Osobně bych u toho subaru šel o kategorii níže, tedy Imreza kombi a nebo forester oba jsou na stejné podvozkové platformě.Kombi verze u subaru pokud nemají automat mají navíc redukční převodovku, což se může na těch polńačkách hodit.A když tazatel uvažuje o 3 max 4 lidech, tak myslím že velikostně je to legacy nebo outback příliš.
Co třeba suzuki ignis 4x4? nebo Suzuki sx4.Jsou to menší auta, (3max 4 lidi )řekl bych že lacinější , mají 4x4 a tuším i trochu vyšší podvozek.
A ještě k té polňačce.Bydlím na vesnici a polňačka v mém podvědomí je nezpevněná cesta mezi poli s vyjetými kolejemi od traktoru a tam bych bez zvýšeného podvozku nejezdil pokud to není nezbytně nutné.
Pro lidi z města je ale asi polňačka užší asfaltka někde za městem a tam s tou oktávkou nebo legacy projedete.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 09:40, RE: 4 x 4 levně a spolehlivě do 120 000Kč
salix napisał:
Tak to budete muset mít při takto nastavených kriteriích hodně velké štěstí při výběru.Přeju aby se vám to povedlo.
Trochu nechápu radu p.Zicha, kdy na jedné straně radí HR-V a pak legacy nebo legacy outback.Osobně bych u toho subaru šel o kategorii níže, tedy Imreza kombi a nebo forester oba jsou na stejné podvozkové platformě.Kombi verze u subaru pokud nemají automat mají navíc redukční převodovku, což se může na těch polńačkách hodit.A když tazatel uvažuje o 3 max 4 lidech, tak myslím že vel...
rozhodně nesouhlasím s doporučováním HONDY-HRV... Vždyť to i p. redaktor sám píše(Při vyšším nájezdu km, hrubším zacházení nebo nesprávné péči o výměnu, kvalitu či hladinu oleje se občas vyskytují přidřená ložiska klikových hřídelí, opotřebené pístní kroužky s následnou ztrátou komprese válců apod.) a přitom jí doporučí? KAŽDÝ servisní technik u Hondy vám řekne, že od HRV ruce pryč a to právě díky zadírání motoru 1,6, který byl a je extrémě choulostivý na kvalitu oleje a až úzkostlivé dodržování jeho servisních intervalů. Pokud se nechcete vysypat z peněz, tak HRV nebrat !!!! Do výběru bych klidně na klidné cestování přiřadil i scenika 4x4, je to taková trošku krabice,ale kdysi jsem o ní uvažoval a hodně zjišťoval i na diskuzích i v servisech spolehlivost 4x4 a prý je velmi dobrá, o cenách náhr.dílu na rencka netřeba mluvit. Jinak bych asi volil octavii s legendárním tdi 66kw a to je podle mě zárukou spolehlivého a nejekonomičtějšího provozu s pohonem 4x4 dle vašich požadavků.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 10:42, dvoulitr
docela me pobavila veta "Nejedná se o žádné závratné parametry" v souvislosti s dvoulitrem od Hondy z roku 1999 s vykonem 108kW. jestli me pamet neklame ... byl to jeden z nejpovedenejsich atmo dvoulitru ve stredni tride v te dobe. obdobne parametry nabizely v tu dobu tusim jen BMW, AR/Fiat a snad Lexus. Lexus a BMW byly cenove nekde uplne jinde a AR byla nad 150t km spis loterie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 10:52, RE: 4 x 4 levně a spolehlivě do 120 000Kč
cruise napisał:
rozhodně nesouhlasím s doporučováním HONDY-HRV... Vždyť to i p. redaktor sám píše(Při vyšším nájezdu km, hrubším zacházení nebo nesprávné péči o výměnu, kvalitu či hladinu oleje se občas vyskytují přidřená ložiska klikových hřídelí, opotřebené pístní kroužky s následnou ztrátou komprese válců apod.) a přitom jí doporučí? KAŽDÝ servisní technik u Hondy vám řekne, že od HRV ruce pryč a to právě díky zadírání motoru 1,6, který byl a je extrémě choulostivý na kvalitu oleje a až úzkostlivé dod...
s tou Oktou ... to je diskutabilni a dost bude zalezet na konkretnim kusu. v cechach patri mezi ojetinami k drazsim znackam, tj. za stejne penize mene muziky a to legendarni Tdi ... bude mit pri tomto cenovem limitu minimalne 250t km, spis jeste o 50t vic. coz nerikam, ze je nejake obludne cislo, ale uz se tam muze zacit sypat docela dost veci, takze ve vysledku se ty "levnejsi provozni naklady" ... muzou dost prodrazit. jinak receno ... oktu klidne, ale s veeeeelkou obezretnosti
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 15:09, RE: 4 x 4 levně a spolehlivě do 120 000Kč
Key1 napisał:
s tou Oktou ... to je diskutabilni a dost bude zalezet na konkretnim kusu. v cechach patri mezi ojetinami k drazsim znackam, tj. za stejne penize mene muziky a to legendarni Tdi ... bude mit pri tomto cenovem limitu minimalne 250t km, spis jeste o 50t vic. coz nerikam, ze je nejake obludne cislo, ale uz se tam muze zacit sypat docela dost veci, takze ve vysledku se ty "levnejsi provozni naklady" ... muzou dost prodrazit. jinak receno ... oktu klidne, ale s veeeeelkou obezretnosti
Jeden kus TDI 66kW znám s najetými 600+ tisíc km a funguje i přes ne zrovna slušné zacházení majitele.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 15:21, RE: 4 x 4 levně a spolehlivě do 120 000Kč
Koloss napisał:
Jeden kus TDI 66kW znám s najetými 600+ tisíc km a funguje i přes ne zrovna slušné zacházení majitele.
ja zas znam jeden, ktery se vysypal jeste pred temi 200t km ... a taky udrzba nic moc. rekl bych, ze to mame 1:1, je to duvod ke generalizovani ? neni.

rekl jsem, ze bude dost zalezet na konkretnim kusu a ze bude muset oktu v nafte vybirat hoooodne obezretne, nerekl jsem, ze nemuze najit kus, co mu odvede jeste slusnou praci i pri vetsim mnozstvi najetych km. delat z toho ale pravidlo ... mi prijde infantilni
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 15:44, Subaru Impreza
Zde někdo nabízí celkem zajímavou imprezu 4x4,
podotýkam, že to nejsem já, ani nikdo koho bych osobně znal.
http://www.mazdaclub.cz/classifieds_detail.php?id=7246
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 16:02, RE: dvoulitr
Key1 napisał:
docela me pobavila veta "Nejedná se o žádné závratné parametry" v souvislosti s dvoulitrem od Hondy z roku 1999 s vykonem 108kW. jestli me pamet neklame ... byl to jeden z nejpovedenejsich atmo dvoulitru ve stredni tride v te dobe. obdobne parametry nabizely v tu dobu tusim jen BMW, AR/Fiat a snad Lexus. Lexus a BMW byly cenove nekde uplne jinde a AR byla nad 150t km spis loterie
Autor to zřejmě myslel, že nejde o závratné paramety vzhledem k autu téhle velikosti a hmotnosti.
Motory Honda sami o sobě jsou špička už odjakživa, s tím souhlasím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 16:07, RE: Subaru Impreza
larinus napisał:
Zde někdo nabízí celkem zajímavou imprezu 4x4,
podotýkam, že to nejsem já, ani nikdo koho bych osobně znal.
http://www.mazdaclub.cz/classifieds_detail.php?id=7246
85 tis za 14 let starou Imprezu v nejslabsi motorizaci? To je ponekud moc. Navic ta 1,6 ma s permanentni 4x4 docela dost prace a ve vysledku zere stejne jako 2.0, ktera alespon trochu jede.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 17:43, RE: Subaru Impreza
nzg1 napisał:
85 tis za 14 let starou Imprezu v nejslabsi motorizaci? To je ponekud moc. Navic ta 1,6 ma s permanentni 4x4 docela dost prace a ve vysledku zere stejne jako 2.0, ktera alespon trochu jede.
Osobně bych asi zvolil CR-V,před měsícem jsem prodal slušnou z r.99 s poctivými 90tkm za 105000kč.Byla hned pryč samozřejmě.Jede celkem slušně,nezlobí a celkem i vydrží,jen vybrat slušný kousek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 18:03, RE: 4 x 4 levně a spolehlivě do 120 000Kč
Key1 napisał:
ja zas znam jeden, ktery se vysypal jeste pred temi 200t km ... a taky udrzba nic moc. rekl bych, ze to mame 1:1, je to duvod ke generalizovani ? neni.

rekl jsem, ze bude dost zalezet na konkretnim kusu a ze bude muset oktu v nafte vybirat hoooodne obezretne, nerekl jsem, ze nemuze najit kus, co mu odvede jeste slusnou praci i pri vetsim mnozstvi najetych km. delat z toho ale pravidlo ... mi prijde infantilni
No, spíš jsem myslel to, že celkem ty kilometry nejsou u tohoto motoru až takovým problémem. Chce to pořádně zhodnotit aktuální stav. Pokud toto auto někdo kupoval na časté ježdění po dálnici, tak bych tipnul, že si spíš koupil nějakou výkonnější variantu motoru. Ale obligátních 120 tisíc pravda nejspíš nebude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 18:11, Subaru Impreza 47tis. km !!!!!!!!!
http://www.subaruclub.cz/classifieds_detail.php?id=7956

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 19:04, RE: Subaru Impreza
nzg1 napisał:
85 tis za 14 let starou Imprezu v nejslabsi motorizaci? To je ponekud moc. Navic ta 1,6 ma s permanentni 4x4 docela dost prace a ve vysledku zere stejne jako 2.0, ktera alespon trochu jede.
Dobrý den,
náhodou pročítám diskuzní fórum a koukám, že se zde probírá Impreza, kterou jsem nedávno dovezl do ČR :) Rád bych nastínil malé zamyšlení, které tak trochu souvisí se zveřejněným článkem. Často se setkávám s tím, že lidé přeceňují svoje finanční možnosti a za relativně málo peněz chtějí auto s všemi pěti "p" a tak, než aby si pořídili auto v perfetním stavu s originál km, které se chová, jako nové, tak si raději pořídí Octavii s třikrát přetočeným tachometrem. Takovéto auto je sice konstrukčně mnohem dál, ale bohužel nevíte, kdy a v jaké situaci se Vám auto porouchá a tím Vás ohrozí.

P.S: Impreza 1.6 cestou z Německa vykazovala spotřebu 7.6l, projela zacpané Drážďany, Prahu a celou cestu po dálnicí jele rychlosti 130-150km/h (3-5tis. ot/min), Imprezy 2.0 92kw má spotřebu, které na hodnotě 8l začína o končí někde u 12litrů při jizdě ve městě, či na dálnici.

S pozdravem
J.V.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 19:43, Octavia 4x4
Shodou okolností vím zrovna o Octavii 4x4 na prodej za 120tis Kč. je to sice ne moc chválený motor 2,0 benzin, ale zas je to rok 2003, najeto 115tis km. Takový rok budete ve 4x4 za ty peníze těžko hledat.
pokud byste měl zájem, napište na tomasdvory@seznam.cz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 20:15, Honda (CRV i HRV) má velmi drahý problém - KARDAN
Honda má jeden velký a finančně velmi náročný problém. Kardan, nedá se opravit a co vím stál kdysi 70.000,- udajně v DE 40.000,- s cenou sloužit nemůžu, ale je to podobný průšvih jako u Renault Scenic 4x4 taky neopravitelný kardan.

1. Subaru, pokud zkousnete spotřebu
2. Octavia je myslím výborné auto s malými náklady, a levnějšímy díly.

Rozhodnutí 1, nebo 2 je hlavně o spotřebě. Subaru je lepší značka, lepší auto,lepší image a snad i spolehlivost. Octavia je velmi spolehlivá taky.
Možná by stálo za to prozkoumat Audi Quattro - 4x4 funguje spolehlivě i po hodně letech provozu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 20:46, RE: dvoulitr
Key1 napisał:
docela me pobavila veta "Nejedná se o žádné závratné parametry" v souvislosti s dvoulitrem od Hondy z roku 1999 s vykonem 108kW. jestli me pamet neklame ... byl to jeden z nejpovedenejsich atmo dvoulitru ve stredni tride v te dobe. obdobne parametry nabizely v tu dobu tusim jen BMW, AR/Fiat a snad Lexus. Lexus a BMW byly cenove nekde uplne jinde a AR byla nad 150t km spis loterie
Ano, přesně tak jsem to myslel, tedy ve vztahu k CR-V. Jinak souhlasím, že v té době se k tomuto motoru těžko hledala konkurence.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 23:02, RE: dvoulitr
Key1 napisał:
docela me pobavila veta "Nejedná se o žádné závratné parametry" v souvislosti s dvoulitrem od Hondy z roku 1999 s vykonem 108kW. jestli me pamet neklame ... byl to jeden z nejpovedenejsich atmo dvoulitru ve stredni tride v te dobe. obdobne parametry nabizely v tu dobu tusim jen BMW, AR/Fiat a snad Lexus. Lexus a BMW byly cenove nekde uplne jinde a AR byla nad 150t km spis loterie
No zase takový zázrak tenhle dvoulitr není. Je spolehlivý, to rozhodně a tím vůbec nejlepším je jeho projev, mající blízko k vidlicovému šestiválci. Je to zásluhou dvojice vyvažovacích hřídelí. Bohužel tah v nízkých otáčkách, do cca 4000 min-1 je sotva průměrný. Třeba takový dvoulitr od Mazdy má výkon nižší, zato však dole mnohem lépe spolupracuje. Jezdil jsem už s několika verzema (Prelude Mk5, Accord Mk6 aj) a všude to bylo stejný. Víte ono jedna věc jsou čísla a druhá skutečnost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.02.2010 23:05, RE: Honda (CRV i HRV) má velmi drahý problém - KARDAN
MG-RR napisał:
Honda má jeden velký a finančně velmi náročný problém. Kardan, nedá se opravit a co vím stál kdysi 70.000,- udajně v DE 40.000,- s cenou sloužit nemůžu, ale je to podobný průšvih jako u Renault Scenic 4x4 taky neopravitelný kardan.

1. Subaru, pokud zkousnete spotřebu
2. Octavia je myslím výborné auto s malými náklady, a levnějšímy díly.

Rozhodnutí 1, nebo 2 je hlavně o spotřebě. Subaru je lepší značka, lepší auto,lepší image a snad i spolehlivost. Octavia je velmi spolehlivá taky.
Možná by stá...
Co myslíte tím kardanem? To je zajímavé? a co se na tom kazí? Pokud vím, tak na kardanech odchází jednak Hardy spojky (Pak to klepe při přazení) a jednak jejich uložení (to pro změnu rachtá). O těchto hondách jsem psal a o této závadě nevím. Ale rád se nechám poučit, je-li tomu skutečně tak. Prosím o bližší vysvětlení. Díky Tomáš Dusil
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 13.02.2010 00:24, Octavia 4x4
Ačkoli do diskuzí spíše nepíšu.musím zde zmínit Octavii 4x4.To auto je naprosto nevhodné pro ježdění jen na rozbahněné polní cestě,má totiž Haldex spojku a ne zrovna povedenou.Auto vám sice připojí zadní kola pokud ta přední proklouznou,ale udělá to tak blbě a hlavně pozdě,že se na té polní cestě spíš zahrabete a půjdete shánět někoho aby vás vytáhl.Auto jsem měl jako služební na novostavby kolem Prahy a bohužel pohon zadní nápravy a průchodnost jen mírně rozbahněnou cestou patří do kategorii "dopr.... ,už se to zase zahrabalo"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 14.02.2010 01:11, CR-V
To CR-Včko popsal pan autor náhodou hezky
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.