0
powrót
 

diskuze k tématu: Ceny ojetin loni až na výjimky rostly

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla, německá vozidla, německá vozidla
Joska
ilość wystąpień2
data registracji02.10.2008
Cztwartek 28.02.2013 13:42, Článek "nečlánek"
Článek - nečlánek... Ceny ojetin klesají a klesat budou, nehledě na to, že zákazníci požadují téměř vždy, ať už větší, či menší slevu, kterou zpravidla vždy dostanou, protože tzv. "krize" (vládnoucí a přetrvávající především v ČR a SR) postihuje samozřejmě i trh s ojetinami a nebál bych se říci, že dost dramaticky. Ty tam jsou doby, kdy zákazníci brali autobazary útokem a bezhlavě kupovali auta na nevýhodné leasingy, dnes již úvěry, a ještě se u toho usmívali.
Takže psát, že ceny stagnují, či se mírně navyšují, (ať jde o novější, nebo stará auta), je pravda jen na půl. Důležitá je výsledná prodejní cena, za kterou vůz odjíždí z bazaru a ne taková, která ještě před tím visela na cedulce za jeho čelním sklem.
Stačí se podívat, co dělají s cenami prodejci nových aut.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 28.02.2013 15:02, RE: Článek "nečlánek"
Joska napisał:
Článek - nečlánek... Ceny ojetin klesají a klesat budou, nehledě na to, že zákazníci požadují téměř vždy, ať už větší, či menší slevu, kterou zpravidla vždy dostanou, protože tzv. "krize" (vládnoucí a přetrvávající především v ČR a SR) postihuje samozřejmě i trh s ojetinami a nebál bych se říci, že dost dramaticky. Ty tam jsou doby, kdy zákazníci brali autobazary útokem a bezhlavě kupovali auta na nevýhodné leasingy, dnes již úvěry, a ještě se u toho usmívali. Takže psát, že ceny stagnují, či se mírně navyšují, (ať jde o novější, nebo stará auta), je pravda jen na půl. Důležitá je výsledná prodejní cena, za kterou vůz odjíždí z bazaru a ne taková, která ještě před tím visela na cedulce za jeho čelním sklem. Stačí se podívat, co dělají s cenami prodejci nových aut.


Z článku lze determinovat logické chování značek/zákazníků... Tzn, jak byla Škoda předražena, s nutným dramatickým zlevněním nových Škodovek logicky klesala i cena ojetých. Tam, kde dovozci už měli jen omezený prostor (anebo jim náš piditrh za to nestál), ceny neklesaly u nových. Potom u ojetých stagnovaly či dokonce rostly. Ale obávám se, že článek není o klasických ojetinách, stojících někde v kopřivách v rohu bazaru, nýbrž o zánovních autech po operativním leasingu - tzn o zánovních, kvalitně servisovaných vozech s jasnou historií a veškerou dokumentací.
reagować
Joska
ilość wystąpień2
data registracji02.10.2008
Cztwartek 28.02.2013 16:56, Reakce
Ano, to je možné. Článek je ale velmi krátký a řekněme obecný, povrchní. A s těmi auty v kopřivách, tak o těch jsem nepsal ani já, a co se týká zánovních aut...no, nemá cenu se "čílit", rovněž se dějí věci všelijaké, ale to by bylo mimo téma (stáčejí se i vozy předváděcí a pod., ale to už je jiný příběh )...Tím chci jen říci, že bych se u takových aut nerozplýval s výrazy typu : jasná historie a pod.. Ale ne všichni prodejci jsou podvodníci, samozřejmě.
Pěkný den a nashle u kvalitnějšího povídání...
reagować
autovoko
ilość wystąpień9
data registracji09.12.2018
Cztwartek 28.02.2013 17:39, Ceny stouply?
Otázka je, z čeho autor vychází, protože není důležité, za kolik se auto nabízí, ale za kolik se skutečně prodá. Moje zkušenost je neustálý mírný sestup viz
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 28.02.2013 20:11, RE: Reakce
Joska napisał:
Ano, to je možné. Článek je ale velmi krátký a řekněme obecný, povrchní. A s těmi auty v kopřivách, tak o těch jsem nepsal ani já, a co se týká zánovních aut...no, nemá cenu se "čílit", rovněž se dějí věci všelijaké, ale to by bylo mimo téma (stáčejí se i vozy předváděcí a pod., ale to už je jiný příběh )...Tím chci jen říci, že bych se u takových aut nerozplýval s výrazy typu : jasná historie a pod.. Ale ne všichni prodejci jsou podvodníci, samozřejmě. Pěkný den a nashle u kvalitnějšího povídání...


Průzkum provedla společnost Leaseplan. Ceny vzrostly u ojetých vozů do stáří 42měsíců... Tímto je snad řečeno vše. A i kdyby to nebylo auto z oper.leas., nechápu někoho, kdo by kupoval auto mladší 4 let bez jasné servisní historie. Pokud někdo není schopen nechávat 4 roky v servisu vyplňovat servisku, ať si to fáro strčí...víš kam.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Piątek 01.03.2013 11:51, RE: Reakce
Joska napisał:
Ano, to je možné. Článek je ale velmi krátký a řekněme obecný, povrchní. A s těmi auty v kopřivách, tak o těch jsem nepsal ani já, a co se týká zánovních aut...no, nemá cenu se "čílit", rovněž se dějí věci všelijaké, ale to by bylo mimo téma (stáčejí se i vozy předváděcí a pod., ale to už je jiný příběh )...Tím chci jen říci, že bych se u takových aut nerozplýval s výrazy typu : jasná historie a pod.. Ale ne všichni prodejci jsou podvodníci, samozřejmě. Pěkný den a nashle u kvalitnějšího povídání...


Tohle je docela přesné - značná část aut z operativního leasingu bohužel v reálu vypadá, jako by prošla bitvou u Stalingradu. Řídí je totiž nikoli majitelé, ale zaměstnannci firem - a tam je, minimálně v ČR, zakopaný obrovský pes.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.