0
powrót
 

diskuze k tématu: 1.8 T /3.2 FSI /1.2 TSI/ 1.4 TSI/ 1.8 TSI/ 2.0 TFSI

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady
Steve212
ilość wystąpień1
data registracji14.11.2024
Cztwartek 14.11.2024 21:19, 1.8 T /3.2 FSI /1.2 TSI/ 1.4 TSI/ 1.8 TSI/ 2.0 TFSI
Dobrý den mám docela problém ohledně výběru "spolehlivého motoru" mám ve výběru pár aut a vůbec nevím jaký motor do daného modelu vybrat jedná se o starší vozy takže technický stav vozidla si samozřejmě pohlídám. Jako hlavní favorit je Škoda Roomster 1.2tsi 77kw dále Škoda Octavia II 1.4 TSI 1.8TSI popřípadě RS 2.0tfsi / VW Passat B6 1.8TSI 2.0TFSI / Touran 1.4TSI a dále Audi A4 B7 1.8T 3.2FSI je nutno říct že spotřebu neřeším moje jediné požadavky na auto jsou Combi,MPV zkrátka něco většího pak "spolehlivost" klimatizace a střešní nosič
Dlouhodobější zkušenosti mám s vozy např:
Octavia 1.8t - klidně bych bral znova
Octavia II 1.9tdi 77kw - nikdy více
E46 330xd , 330i - netřeba komentovat
E61 530d - mám doteď
A5 3.0tdi quattro - mám doteď
Plánovaný nájezd s hledaným vozem cca 10-20tis ročně záleží jak se mi auto bude líbit ?nejedná se mi ani tak moc o výkon jako o praktičnost ale zároveň bych chtěl "bezpečně předjet" vůz by měl sloužit jako pracovně částečně rodinné auto nyní na toto mám Fabii I (combi) 1.2htp i když tomu autu nemůžu absolutně nic vytknout i když to zní vtipně tak svým způsobem to auto jede ale prostě cesta 200km je za trest předem děkuji za jakékoliv vyjádření /odpověď popřípadě klidně návrh i jiného vozu měl jsem ještě v oku FF MK3 1.6 - 2.0 benzín ale bohužel ta koroze...
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Poniedziałek 18.11.2024 13:15, RE: 1.8 T /3.2 FSI /1.2 TSI/ 1.4 TSI/ 1.8 TSI/ 2.0 TFSI
cytat:
reakce na: Steve212, 14.11.2024 21:19 (Dobrý den mám docela problém o ...)


Tak 1,8 tsi a 2,0 tsi (tfsi) nebyly spolehlivé snad nikdy. Možná až "nové" 2,0 tsi s duálním vstřikováním, ale to se budeme bavit úplně o jiných modelových rocích.
1,8t je prehistorický nepřímovstřikový benzín, z uvedeného výběru jednoznačně nejspolehlivější. Ale sehnat zachovalý kus za rozumný peníze bude velmi složitý.
1,2 tsi a 1,4tsi s řetězem bych nebral. Novější generace s řemenem už jsou aspoň průměrně spolehlivý.
3,2fsi velkou spolehlivostí taky nikdy neoplýval...
Přijde mi zvláštní zařadit do výběru passat B6, ale kvůli korozi vyřadit focus III. generace. Protože passat ta koroze trápí mnohem více.
V dotazu chybí ale úplně to nejpodstatnější. Kolik by to auto mělo stát peněz.
Pokud to má být jakžtakž velký, relativně svižný, ale ne moc drahý, tak dává smysl třeba Honda accor 8. generace, Fiat Croma - tam je ale horší výběr benzínů, nebo Avensis s 2,0 benzínem...
Dražší, ale mnohem svižnější je potom třeba laguna III s 2,0turbo...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.