0
powrót
 

diskuze k tématu: Tucson nebo Karoq? Vybíráme úsporné dieselové SUV do 500 tis. Kč

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla, korejská vozidla
Verny_2013
ilość wystąpień106
data registracji26.08.2014
Środa 15.09.2021 22:59, Karoq 1,6 TDi
Do tohoto motoru bych u Karoka rozhodně nešel ani zadarmo. Má předlouhou převodovku a do 2000 ot. nepříjemně duní. To znamená ve městě skoro pořád a na okreskách v 50%. Jen an dálnici je to při 130 snesitelné. Ne nadarmo tento motor nikdo nechce. To už je lepší ten 1,0 Tsi.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Cztwartek 23.09.2021 08:23, jiná značka
Minulý týden jsem si byl projet novou Toyotu RAV4 s hybridním pohonem. PC je cca 980.000, takže srovnatelná s novými Karoqy a podobnými auty. Protože v Karoqu jsem jel (beznín), v Hynudai Tucson s benzínem předešlé generace taky, mohu srovnat. Předem uvedu, že se jedná o současnou poslední generaci RAV 4. Za své peníze bych dostal absolutně excelentní poměr cena/užitná hodnota a to nejen co se auta týká, ale i výkupu starého auta a servisního plánu i záruky. Zejména Škoda si může nechat o těch cenách a podmínkách jen zdát... K autu: excelentní vůz pro klidné normální řidiče, kteří ocení s ohledem na kategorii auta precizní řízení, výtečné odladění podvozku, který se v zatáčkách nenaklání, drží precizně stopu, brzdy y vynikajícím průběhem dávkování. Motor je balada. nevíte o něm. Je tam e-CVT systém, dnes absolutně nejspolehlivější druh automatické převodovky, který kdy kdo vůbec vyrobil, o tom si DSG může nechat taky jen zdát ve všech svých modifikacích. Pokud se s ní řidič nerve a nechá ji dělat to, k čemu byla předurčena (především neobtěžovat posádku škubáním a častým řazením dnes už obvyklých 8 - 9 stupňů), nevíte o ní a to ani při velké akceleraci. Pohonná hybridní jednotka se chová tak, že ji prostě nevnímáte. je tichá (až mě to vyděsilo), neskutečně úsporná - kdo dokáže s takovou krabicí jezdit v kombinaci za 5/100????Nikdo! Ani dýzl! A k tomu prověřená, že s ní nejsou žádné problémy, jako u TSI motorů, S ohledem na výkon 222 koní nemá problém jet s tímto autem rychle, svižně a dynamicky. Nadšen jsem nebyl příliš z palubní desky - malé ikony a za světla horší viditelnost různých malých bloků na displejích. Hlavní ukazatele však zcela bez problému. Mechanické ovladače jsou plus. Prostor bez komentáře, mám 186cm a excelentní. Jak za volantem, tak vzadu. Kufr veliký, ale to se dá čekat. provedení příkladné, dyzajn je otázkou vkusu, mě sedí. Po test drive jsme na Karoqa úplně zapomněl a jsem velmi nakloněn si RAV4 objednat. při její spotřebě absolutně nevidím důvod mít problematický a choulostivý dýzl, který má kupy omezení a potenciálních problémů. Tím chci říct, že existují jiné alternativy, než dýzly a jiné značky, než Škoda. A Toyota, co by dnes automobilka s největší hodnotou, už na X generacích ARV (i jiných) modelů ukázala, že umí udělat doslova bestsellery.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 23.09.2021 11:56, RE: jiná značka
cytat:
reakce na: Zdeny60, 23.09.2021 08:23 (Minulý týden jsem si byl proje ...)


RAV4 bych rekl, ze je spis srovnatelna s Kodiaqem nez s Karoqem co se tyce rozmeru a vahy auta, delka 4.6 m, vaha 1.7 t. Za cca 500 tisic by sel sehnat predchozi model co nema tak dobrou spotrebu jako ten soucasny. I kdyz 7.03 L / 100 km taky neni spatny vysledek https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/440-RAV_4.html?fueltype=10&vehicletype=1&constyear_e=2019&power_e=120

Ten soucasny model jsem mel pujceny 14 dnu na dovolene a auto me tehdy nadchlo. Co se tyce realne spotreby u automaticke prevodovky a srovnatelnem vykonu, tak viz.

RAV4 hybrid automat 6.11 L / 100 km:
https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/440-RAV_4.html?fueltype=10&vehicletype=1&constyear_s=2019&power_s=160&power_e=163

Kodiaq diesel automat 7.75 L / 100 km:
https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/1575-Kodiaq.html?fueltype=1&vehicletype=1&power_s=140&gearing=2

Diesel me v tomhle pripade nedava smysl. Hybridni RAV4 ma 2.5L benzinovy motor bez turba. Zaruka na baterie je 10 let. Hybridni system Toyoty se vyrabi uz od roku 1997 a za tu dobu je uz dost provereny. Mam RAV4 objednanou. Vzhledem k inflaci a k tomu ze ted mame 2 7-leta auta, tak nechci v budoucnu za cca 5 let kupovat 2 auta najednou navic za nejspis mnohem vyssi cenu nez dnes.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Cztwartek 23.09.2021 14:32, RE: RE: jiná značka
cytat:
reakce na: Petr S, 23.09.2021 11:56 (RAV4 bych rekl, ze je spis sro ...)


Ta moje dojde až v 07/2022 ((
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 23.09.2021 22:07, RE: RE: RE: jiná značka
cytat:
reakce na: Zdeny60, 23.09.2021 14:32 (Ta moje dojde až v 07/2022 ...)


Mam slibeno dodani v listopadu 2021, ma byt pry uz predobjednana, tak snad prodejce nekecal. Jeste pred 2mi tydny mne ostatni prodejci slibovali, ze kdyz objednam ted, tak dodani je unor 2022. Dodani az v cervenci, to je celkem docela pozde.

Pokud to budes objednavat ted tak bych mozna zvazil facelift RAV4 Adventure https://www.novinky.cz/auto/clanek/toyota-predstavila-rav4-adventure-suv-ma-robustnejsi-vzhled-40372124 Ale otazka jestli nebude drazsi, mimo soucasnou akci.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.