0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Karoq – který benzínový motor vybrat?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
Verny_2013
ilość wystąpień106
data registracji26.08.2014
Wtorek 31.12.2019 14:01, rozhodně 1,5 TSi
Na Karoq je výkonově 110 Kw tak akorát. Nechápu jak může autor článku doporučovat pro tak velké a těžké auto 1,0 TSi 85 Kw. Je vhodný tak akorát do města, popř. při jízdě pouze s řidičem. Pokud se Karoq zatíží tak se 1,0 trápí a to nejen na dálnici. Navíc spotřeba bude v reálu podobná 6,5-7,0L, při vyšším zatížení bude u 1,5 nižší. Nevím z čeho autor článku usuzuje že 1,5 bude významně náročnější na údržbu, Ale ano je to 4-válec, takže v 60000 Km se budou měnit 4 svíčky místo tří u 1,0. A co se týká dvouválcového režimu, ten už měla i 1,4 TSi a žádné problémy s tím během těch 5 let prodeje nejsou. Co se týká prodejů 1,0 TSi tak tvoří méně než 15% a to jen proto že Mladá Boleslav je dle plánu vyrobí a někdo je musí prodat ( se slevou ). Jinak to ani nejde protože ten motor v Karoqu nikdo nechce. Takže jediné plus u 1,0 vidím pořizovací nižší cenu, která je vesměs spojena s nejnižší výbavou. Nižší pořizovací cena ale bude negativně kompenzována při následném prodeji. Takže asi tak. Za mě jednoznačně 1,5 TSi 110 Kw.
reagować
Cayda
ilość wystąpień1
data registracji30.10.2021
Sobota 30.10.2021 22:21, RE: rozhodně 1,5 TSi
Verny doporučuji důkladně přečíst tento článek:

https://www.auto.cz/skoda-karoq-1-0-tsi-vs-1-5-tsi-hleda-se-spravna-mira-119888

I mě zkušenosti potvrzuji názor autora z tipcars.com a taktéž auto.cz
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.