Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Petr S napisał:
Pokud má auto 5* EuroNCAP, tak nejspíš bude mít v pořádku i nárazový test. Víte snad někdo o autě, které má 5* v EuroNCAP a má špatný crash test? Pokud ano, tak sem s ním, rád se poučím.
5* má dnes snad všechno co jezdí (s mírnou nadsázkou). Bohužel (alespoň pro mne) byl upozaděn význam srovnávacího nárazového testu a velký význam hrají zmíněná elektronická kurvítka a výstražné nálepky. Abych se dozvěděl jak auto chrání pasažéry v porovnání s konkurenčními modely, musím se dnes celkem zdlouhavě proklikat celým testem. Navíc v nejnovějších fotogaleriích chybí obrázky přesazeného nárazu, který podle mě hodně vypovídá o strukturální pevnosti karoserie i deformačních zónách.
Co by dal za pět hvězdiček takový Mégane ,Berlingo , Peugot 301 ,C- Elysee a dlouhá řada dalších.
Fando, jako obvykle porovnáváš hrušky a jablka. Zmíněná dvojice P 301 a C-Elysse jsou maximálně levá auta na technické úrovni Fabie 2 (stojí o sto tisíc méně než stejně vybavená Fabia 3) a přesto nabízí velmi podobnou ochranu posádky jako Fabia 3. Jen kvůli ceně nemají spoustu elektronických kurvítek (hlídačů) na které spoléhají nepozorní nebo neschopní řidiči. Berlingo nemá cenu komentovat, to je prostě užitkové auto přestavěné na osobní.
A můžeš prosím upřesnit, který Megane máš na mysli? Megane 1 (konstrukce z roku 1997) se 4*, Megane 2 s 5*, Megane 3 s 5* nebo Megane 4 s 5*? O takových výsledcích se koncernu a tvé milované škodovce může jen zdát. Tvé modly od škodovky Octavia a Fabia se na 5* zmohly až v současné generaci, tedy deset let (!!) po Francouzích
. Renault svým marketingovým důrazem na zisk 5* u Megane 2 a Laguny 2 Euro NCAP obrovsky zviditelnil. To jen kdybys chtěl lekci z historie.