panelak napisał:
tato recenze je velice zajimava... projet formanem prudkou zatáčku na plný plyn, to chce celého chlapa.. jako naprosté negativum bych považoval naprosto tristní bezpečnost, chybějící prvky typu airbag atd.. no prostě- nejlepší by bylo, kdyby tyto střepy už dávno skončily ve šrotu... ovšem průměrný čech, místo aby obětoval 50 tsicí za fabii, nebo něco podobného, bude raději tyto vraky držet při životě.. však co, jezdí to, emise a stk udělá kamoš mechanik za 2000, tak co...
Já bich zakázal i ty Fábie, dyť maj jen třy hvjezdičky. Forman je úplně nejvíc nejhorší kamarád. Nedá se s ňym projet zatáčky pod plným plynem, což je to jeďyné co řidiči Formanů a Favoritů umí a vyžadujý, aby byly skutečnýmy chlapy. Mynulí týden sem byl na estéká a můj favoryt (mám dva, ale jeden je lepčejší, když má člověk favoryta jednoho, má polovyční náklady na údržbu a překvapivje i na pojistku, zajýmaví) prošel zcela běžnou kontrolou. Je to ďyvný prej je f pořádku a naprosto bez závad (aňy žádná, včetně úňyku kapalyn). Každopádně ten ajrbag jak řýkáš musí bejt moc prima vjěc prej to moc pomůže, když má člověk volšový hnáty a trefuje se do stromů a nebo bourá. Já si tam asi dám dýňy, letos jak chčí narostou gygantycký dýňě, tak syce bude prd vyďět ven, ale zase bude radost bourat, človjek neumře, bude jen do konce žyvota na vozejčku, což je prýma. Prostě ta Brusel má jen genyálňý nápady, kdyby človjek musel nad všým přemejšlet sám, tak by to dopadlo na prd, dyť bez emise se nedá dojet aňi na pro benzýn....Jak by to tady vipadalo, kdibi měly lyďy právo a chuť přemejšlet, hrůza domislet......