Cztwartek 02.02.2012 13:52,
rada
Nepozeral by som na rady konkretnych aut. Ak je to auto, na ktorom sa chcete naucit jazdit, a ma byt do 30k, asi by som bral prve, co splni podmienky: benzin, nehrdzavie, nie je burane, ide dobre motoricky (nie je pod nim kaluz oleja, skontrolovat hladinu oleja a vody v chladici, motor nie je od oleja, auto startuje hned a nekolisa) a ma dobru prevodovku (ide hodit spiatocka ber presviedcania?). To by mali byt hlavne veci. Nepocitam elektriku, u starych aut jej vacsinou nie je vela. A potom uz len podvozok a brzdy, kde ak by nieco aj bolo, da sa to relativne lacno (vacsinou) opravit. Ak auto aj ma airbag, po tych 8-10 rokoch uz nemusi byt funkcny (niekde bolo pisane, ze ho treba kontrolovat po 5 rokoch, kto to tak robi?), takze bezpecnost by som tu nehladal. Hlavne je jedno: nepozerat na dizajn, farbu, znacku a podobne veci. Tu ide cisto len o funkcnost. Uz takto mate hodne obmedzeny vyber, hladat este konkretnu znacku vam moze kupu auta poriadne predlzit. A za dalsie: je to auto mozno len na par rokov. Treba to brat tak, ze u vas pravdepodobne skonci svoju zivotnu put. Preto treba brat auto v co najlepsom stave, aby ste do neho stale nevrazali, ale usetrili nieco aj na novsie auto. Treba vela setrit, pretoze novsie auta zvyknu pytat ovela viac penazi, uz len kvoli elektronike :)
reagować