0
powrót
 

diskuze k tématu: Vybíráme auto pro začátečníky za 30-40 tis. Kč.

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2012 12:58, rada
Tak já bych prosil u které že to pojišťovny je tak levná pojistka ? Já asi platím zbytečně moc za obsah 1,9 - cca 2700 Kč ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2012 13:23, rada
Nevtipkuji. Proč bych si vymýšlel? Opravdu tolik platím za povinné ručení. Kdo nevěří, tak mi může napsat na e-mail: honzah@teas.cz a můžu někde pohledat kopii smlouvy. Jinak je to ČSOB. Teď tam neřeší totiž objem motoru, ale mají jiné hlediska.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2012 13:27, rada
Jsou to dobrá auta, ale určitě nebudou v cenové relaci pro tazatele. Tam už je cena někde jinde. Ale kdyby měl tazatel 150-200 tisíc, tak bych určitě doporučil se poohlédnout i po těchto vozidlech. Třeba tady je krásný Grand Marquis asi za 250.000,- Kč a to je zánovní vozidlo! http://otomoto.pl/mercury-inny-grand-marquis-ls-C20548478.html
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2012 13:52, rada
Nepozeral by som na rady konkretnych aut. Ak je to auto, na ktorom sa chcete naucit jazdit, a ma byt do 30k, asi by som bral prve, co splni podmienky: benzin, nehrdzavie, nie je burane, ide dobre motoricky (nie je pod nim kaluz oleja, skontrolovat hladinu oleja a vody v chladici, motor nie je od oleja, auto startuje hned a nekolisa) a ma dobru prevodovku (ide hodit spiatocka ber presviedcania?). To by mali byt hlavne veci. Nepocitam elektriku, u starych aut jej vacsinou nie je vela. A potom uz len podvozok a brzdy, kde ak by nieco aj bolo, da sa to relativne lacno (vacsinou) opravit. Ak auto aj ma airbag, po tych 8-10 rokoch uz nemusi byt funkcny (niekde bolo pisane, ze ho treba kontrolovat po 5 rokoch, kto to tak robi?), takze bezpecnost by som tu nehladal. Hlavne je jedno: nepozerat na dizajn, farbu, znacku a podobne veci. Tu ide cisto len o funkcnost. Uz takto mate hodne obmedzeny vyber, hladat este konkretnu znacku vam moze kupu auta poriadne predlzit. A za dalsie: je to auto mozno len na par rokov. Treba to brat tak, ze u vas pravdepodobne skonci svoju zivotnu put. Preto treba brat auto v co najlepsom stave, aby ste do neho stale nevrazali, ale usetrili nieco aj na novsie auto. Treba vela setrit, pretoze novsie auta zvyknu pytat ovela viac penazi, uz len kvoli elektronike :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2012 16:01, rada
Ford Mondeo r.v. 96 a mladší. Kombi je dost velké, ceny náhradních dílů nejsou hrozivé. Měl jsem 1.8 automat a průměrná spotřeba se pohybovala kolem 8 litrů.Jízdní vlastnosti jsou dodnes výborné. Pořídit si ho na 2 - 4 roky na rozježdění ?? Jinak spíš bude zálažet na konkrétním stavu auta. Tak dobrou ruku při losování.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 09:27, auto za 30tis.
dobrý den. kupte si auto za tyto peníze, pokud možno třeba renaulta, nebo peugeota.. váš automechanik Vás za to bude milovat, protože mu zajistíte stálý přísun práce... dále by mě zajímalo, co u auta za 30tis. chcete za bezpečnost a spolehlivost.. známý takto koupil před 2 lety Mareu weekend za 50tisíc-během dvou let- gumy zimní a letní, spojka, tlumiče komplet, brzdy, přední náprava, smrad benzínu v kabině auta, přelakování přední kapoty, protže byl oloupaný lak, jeden nový světlomet, pač se rosil a byl shnilý vevnitř, plus jako bonbonek stočený tachometr asi o 100t km.. jak píše autor na konci- přeje vám šťastnou ruku.. tu vám přeji i já.. užijte si běhání po bazarech a nezapomente si nachystat aspon jednou takovou částku na servis.. většinou koupíte vyhrkaný pekáč, pokud tedy nebudete mít štěstí a nekoupíte něco od prověřeného známého...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 09:35, hodnocení recenze
Dovolím si udělat recenzi recenze :) Díky Davide za doplňování i japonců, to oceňuji. Doporučená auta jsou v pořádku, jak správně uvadíš, za částky kolem 30-40tis dnes člověk koupí ty nejojetější vraky, o které lidi z principu nepečují. Nechtějí vrážet peníze do "bezcenného" auta. Samozřejmě čest vyjímkám. Fabie se v této cenové hladině jeví jako rozumná volba, většina starších budou 1,4mpi, které jsou když už nic,tak spolehlivé a mají řetěz. Spolehlivost ještě podpoří většinou "nulová" výbava a potěší protikorozní ochrana a euro 3 = 0kč. Navíc je pořád šance narazit v tom množství na pěkný kus.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 09:47,
Recenze Davida V je pěkná, nikomu nic nevnucuje, doporučení Fabie od známého je asi nejlepší volba. Je pravda, že hledání aut po bazarech je drahá sranda, kolikrát jsem někam jel, když jsem si auto vybral na netu a na místě jsem zjistil, že to je vrak. Prostě za tyhle peníze si člověk musí vybírat ne podle svých představ a přání, ale podle nabídky. Znovu přeji šťastnou ruku při výběru !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 09:54, RE:
Roman AX napisał:
Recenze Davida V je pěkná, nikomu nic nevnucuje, doporučení Fabie od známého je asi nejlepší volba. Je pravda, že hledání aut po bazarech je drahá sranda, kolikrát jsem někam jel, když jsem si auto vybral na netu a na místě jsem zjistil, že to je vrak. Prostě za tyhle peníze si člověk musí vybírat ne podle svých představ a přání, ale podle nabídky. Znovu přeji šťastnou ruku při výběru !
jj, já chtěl auto kolem 300t. kč- ojeté- požadavky?? jakýkoliv auto, co má jasný původ, pečlivou servisku, najeto max. 100tkm, benzín. Jak jsem skončil?? po měsíci hledání a dopisování s kekým u nové fabie combi... bud to bylo evidentně stočené, nebo bourané, nebo se pro to muselo někam jet- rozuměj do německa, nebo to bylo dotaženo z bůhví odkud, nebo prostě nekomunikovali... u auta za 30t odhaduju to nebude o moc lepší, pokud teda vůbec na nějaké někde narazíte.. osobně bych si vybral fabii, když už tak motor MPi 44kW, nebo připlatit za 55kW 1.4 a nekompromisně bych hledal auto s klimou... raději si ještě trochu našetřete a dobře si vyberte.... je to sice tuctovka a škodoffka, ale máte relatině levný servis, dostupost dílů a velké množství aut v nabídce... nebránl bych se ani motoru s řemenem.. ta investice cca 5t kč do neoriginál dílů plus práce už není zase taková položka...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 09:54, RE: auto za 30tis.
panelak napisał:
dobrý den. kupte si auto za tyto peníze, pokud možno třeba renaulta, nebo peugeota.. váš automechanik Vás za to bude milovat, protože mu zajistíte stálý přísun práce... dále by mě zajímalo, co u auta za 30tis. chcete za bezpečnost a spolehlivost.. známý takto koupil před 2 lety Mareu weekend za 50tisíc-během dvou let- gumy zimní a letní, spojka, tlumiče komplet, brzdy, přední náprava, smrad benzínu v kabině auta, přelakování přední kapoty, protže byl oloupaný lak, jeden nový světlomet, pač se ro...
já bych to takhle nepaušalizoval, hlavně tu spolehlivost - před více než 4 lety jsme koupili toyotu starlet, rok výroby 97, a od té doby s ní najeli cca 55 tkm. Za tu dobu byly náklady na servis: 1x vzduchový filtr, 2x prasklá žárovka a nedávno výměna rozvodové sady, toť vše
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 09:58, RE: hodnocení recenze
Tomi napisał:
Dovolím si udělat recenzi recenze :) Díky Davide za doplňování i japonců, to oceňuji. Doporučená auta jsou v pořádku, jak správně uvadíš, za částky kolem 30-40tis dnes člověk koupí ty nejojetější vraky, o které lidi z principu nepečují. Nechtějí vrážet peníze do "bezcenného" auta. Samozřejmě čest vyjímkám. Fabie se v této cenové hladině jeví jako rozumná volba, většina starších budou 1,4mpi, které jsou když už nic,tak spolehlivé a mají řetěz. Spolehlivost ještě podpoří většinou "nulová" výbava a...
akorát budete muset kolem 200t km nájezdu udělat těsnění pod hlavou, jedná se o převrtanou 1.3 z feldy, která na to trpěla taky a pochybuju, že u 1.4 to bude lepší, v horším případě vám bude miznout voda, jak už tu kdosi popisoval......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 09:59, RE: auto za 30tis.
A4 napisał:
já bych to takhle nepaušalizoval, hlavně tu spolehlivost - před více než 4 lety jsme koupili toyotu starlet, rok výroby 97, a od té doby s ní najeli cca 55 tkm. Za tu dobu byly náklady na servis: 1x vzduchový filtr, 2x prasklá žárovka a nedávno výměna rozvodové sady, toť vše
máte pravdu, ovšem je to kus od kusu, na tom se jistě shodnem... a většina těch kusů bude spíš v horším stavu.. obecně je nabídka vozidel, a ještě za popisované peníze skutečně tristní, stačí se podívat zde na tipcars, co se dá za 40 t. koupit za auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 10:52, K radám
Plně souhlasím, aby se zaměřili na Fabii od známého (asi to bude OHV s řetězem), jde-li od dobrého známého a měli-li o tom autě dříve nějaké zprávy či jím byli voženi (aby znali zacházení a přístup majitele). I sebelepší známý může jezdit jak hovado. Na Fabii jsou dostupné plechy, když jí otlučou a kdyby se jim náhodou narodilo dítě či velký pes, tak se tam vejde.
Když si někdo v 29ti udělá řidičák, zřejmě nebude fanda do aut, který netrpělivě čeká na 18té narozeniny, aby mohl legálně jezdit. A pak je snadná obět pro bazarníky a vykutálené známé, kteří vycítí možnost se zbavit neprodejné vraždy.
Jinak mě mrzí, že David v recenzi zapomněl, že je nějaká Amerika se spoustou krásných aut a že největší držáky jsou volva 740 .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 10:58, RE: hodnocení recenze
panelak napisał:
akorát budete muset kolem 200t km nájezdu udělat těsnění pod hlavou, jedná se o převrtanou 1.3 z feldy, která na to trpěla taky a pochybuju, že u 1.4 to bude lepší, v horším případě vám bude miznout voda, jak už tu kdosi popisoval......
to je pravda, ale cena a rychlost té opravy není nic velkého, navíc se dá celkem snadno diagnostikovat, než dojde k větším škodám. A už felda měla relativně odolný motor, který si toho nechal líbit dost, Fabia v tom pokračuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 11:17, RE: K radám
Muroň napisał:
Plně souhlasím, aby se zaměřili na Fabii od známého (asi to bude OHV s řetězem), jde-li od dobrého známého a měli-li o tom autě dříve nějaké zprávy či jím byli voženi (aby znali zacházení a přístup majitele). I sebelepší známý může jezdit jak hovado. Na Fabii jsou dostupné plechy, když jí otlučou a kdyby se jim náhodou narodilo dítě či velký pes, tak se tam vejde.
Když si někdo v 29ti udělá řidičák, zřejmě nebude fanda do aut, který netrpělivě čeká na 18té narozeniny, aby mohl legálně jezdit. A ...
Amerika? Jakou krásnou bys doporučil? :) aby se jim tam vlezly kola, tak vyloučím Neony, Stratusy a zůstává mi tak Dodge/Chrysler Caravan s benzínovým 3,0 a to už by chtělo velký koule, to jít pořídit. Ještě tady je aktuálně v nabídce jeden Blazer 4,8 ,kdyby chtěli s těmi koly dojet až na vrchol hory.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 11:32, RE: K radám
Tomi napisał:
Amerika? Jakou krásnou bys doporučil? :) aby se jim tam vlezly kola, tak vyloučím Neony, Stratusy a zůstává mi tak Dodge/Chrysler Caravan s benzínovým 3,0 a to už by chtělo velký koule, to jít pořídit. Ještě tady je aktuálně v nabídce jeden Blazer 4,8 ,kdyby chtěli s těmi koly dojet až na vrchol hory.
Navazuji na rady udělené v týdnu, které se začaly ubírat směrem, že pod kapotou by měl být alespoň V8, ideálně 5,7l. Na přepravu kol by se hodil třeba GMC Sierra. Ten Blazer snad nemyslíš vážně. To už by si rovnou mohli koupit prdítko typu Pathfinder s ubohým čtyřlitrem nebo Lexus LX 470 a zapomenout na ameriku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 11:49, Japonec
Muroň napisał:
Navazuji na rady udělené v týdnu, které se začaly ubírat směrem, že pod kapotou by měl být alespoň V8, ideálně 5,7l. Na přepravu kol by se hodil třeba GMC Sierra. Ten Blazer snad nemyslíš vážně. To už by si rovnou mohli koupit prdítko typu Pathfinder s ubohým čtyřlitrem nebo Lexus LX 470 a zapomenout na ameriku.
Nebal bych se co do spolehlivosti Japoncu - Mazda 323, Honda Civic, Toyota Corolla, ale horsi je to u nich s korozi. Mej jsem 323F, 97, 1,5 - nikdy mne nikde nenechalo - najezdil jsem s ni 105 tis a ve 170tis km prodal, spotreba 6,5, i s hlubokym kocarem a dvema detmi jsme se vesli, dynamika slusna, Da se narazit na pekne kousky, ale je to hodne o hledani. U Mazdy 323 kvetly lemy zadnich blatniku. pokud bych mel nabidku fabie s jasnou historii od znameho, asi bych nevahal, i kdyz ke skodovkam nemam uplne kladny vztah. Za tyhle penize jde o celkovy stav auta nez o naklonost ke znacce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 12:07, RE:
panelak napisał:
jj, já chtěl auto kolem 300t. kč- ojeté- požadavky?? jakýkoliv auto, co má jasný původ, pečlivou servisku, najeto max. 100tkm, benzín. Jak jsem skončil?? po měsíci hledání a dopisování s kekým u nové fabie combi... bud to bylo evidentně stočené, nebo bourané, nebo se pro to muselo někam jet- rozuměj do německa, nebo to bylo dotaženo z bůhví odkud, nebo prostě nekomunikovali... u auta za 30t odhaduju to nebude o moc lepší, pokud teda vůbec na nějaké někde narazíte.. osobně bych si vybral fabii, ...
Coze? Za 300 uz snad jde koupit i nova Octavie Tour a vy jse nenasel slusnou ojetinu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 12:31, Problém bude hlavně to hledání
Pokud nebude mít tazatel opravdu štěstí, asi dopadne tak jak tady někdo psal (tedy pokud nevezme tu Fabii, ale tam není dost údajů co je to za auto a od jakého známého), bude objíždět bazary i soukromé prodejce a bude to lézt hodně do peněz. Soukromník vám k autu neřekne skoro nic, navíc nemá obvykle zvedák, takže kontrola spodku pokud vás nenechá zajet někam do dílny je nemožná (zvlášť v zimě nebo když hodně prší). Problém jsou potom i bazary, kolikrát jsem si prostě podle inzerce vybral auto (dostatek fotek i údajů) a při dojetí na místo jsem zjistil, že auto bylo bourané a hodně špatně opravené (mimochodem bourané auto které bylo dobře opravené bych nezatracoval) nebo je to vrak o který se majitel evidentně nestará, případně reálně hrozí nějaká velmi drahá oprava. Jako jistou možnost bych viděl auta mimo zájem dnešních kupců a obvykle od neexistujících značek, Saaby a Rovery se dají v této cenové hladině zakoupit již také, důvodem je právě obvykle krach značky. Většinou se jedná o auta od nadšenců, kteří se o vůz starají a netrápí ho, nevýhodou je malý výběr a v případě bouračky i drahé a špatně dostupné karosářské díly. Obvyklý argument proti těmto autům, že nejsou a už nebudou náhradní díly je lichý, náhradních dílů na Saab je dost a v případě Roverů se u benzinu jedná obvykle o Hondu (včetně některých dílů karoserie), takže tam také nebývá problém
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 12:42, RE: K radám
Muroň napisał:
Navazuji na rady udělené v týdnu, které se začaly ubírat směrem, že pod kapotou by měl být alespoň V8, ideálně 5,7l. Na přepravu kol by se hodil třeba GMC Sierra. Ten Blazer snad nemyslíš vážně. To už by si rovnou mohli koupit prdítko typu Pathfinder s ubohým čtyřlitrem nebo Lexus LX 470 a zapomenout na ameriku.
stejně jako ty nemůžeš myslet vážně auto do 40tis z Ameriky :) ale beru to jako nadsázku, viz diskuze z týdne...
reagować
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.