Muroň napisał:
Pouze bych doplnil možnost pořízení Golfíka, Pola Classic, Ibizy nebo Cordoby s úsporným a spolehlivým 1,9 Tdi 66 kw s rotačním čerpadlem. To jen tak pro pořádek - aby mě tu někdo nepeskoval za to, že jsem ho nedoporučil.
Studentko, Muroň je prima, ale tobě by se td-td-td-td-tdi nelíbilo. Krom toho, že za jízdy vyrábí naftu dělá totiž při rozjezdu TD-TD-TD a když se pořádně prohřeje, tak už sice jen td-td-td, ale i to by tvá mladá ouška rušilo (Muroň už je trochu mechem obrostlej, jemu to nevadí).
Ty se podívej po nějakém třídvéřovém (bude i levnější než 5ti dvéřové a bude mít tužší karoserii, takže se ti bude i snáz řídit) autíčku řídit, hlavně v zatáčkách. Při téhle ceně nezáleží až tak na značce, jako na tom jak se předchozí majitel(é) staral
. Klidně to může být i ten Fiat (kámoš má za tuhle cenu Bravo a po nákupu investoval do oleje brzdových destiček apod. a už skoro rok jezdí a jezdí a ...jestli mu ho neukradnou bude jezdit ještě dlouho - to je ale trochu jiná pohádka). A nenech se obalamutit malou spotřebou a výdrží delší než trvání vesmíru motoru TDi a dieslů vůbec, dej na mne, protože jen já to s tebou myslím upřímně, nepletu ti hlavu jako Muroň, a kup si benzínový motor. Na to popojíždění od koleje ke škole a zpátky to nejen stačí, je dokonce lepší, tižší a v reálu náklady na palivo/provoz nebudou vyšší.
Menších motorů se neboj, třeba Toyota Yaris s benzínovým litříkem je fantastická. Motůrek sice nový třesk vesmíru (oproti 1.9 TDi 66 kW rotační čerpadlo) nepřežije, naftu nevyrábí (oproti 1.9 TDi 66 kW rotační čerpadlo), ale spotřebu má malou a zátah velkej.
Kupé či třídvéřové autíčko s benzínem ti doporučuje a přeje Marťan Martin