0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Escort, Citroen Xsara, nebo Škoda Felicia?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.02.2006 12:42,
Dávám hlas Xsaře je pohodlná a jediná z výběru neshnije.Esko snad ale do Feldy bych nešel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.02.2006 13:12, A co Megane?
kuz napisał:
Dávám hlas Xsaře je pohodlná a jediná z výběru neshnije.Esko snad ale do Feldy bych nešel.
Také se přikláním k Citroenu, Felicie je prostě příliš konstrukčně zastaralá, ostatně Escort je na tom podobně. Ještě by se dal navrhnout třeba Renault Megane (je bezpečný a rozumně vybavený a ve spolehlivosti bude se Xsarou nastejno).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.02.2006 13:14, Když už tak
XSARU, vše ostatní jsou šroty. Měl jsem escorta 1,8 16V a nikdy víc, pořád se tam něco sralo, možná jsem natrefil na špatný kus. Kámoš dělá v Citroenu, takže vím, že Xsary nejsou špatné, ale brát pouze 1,6 8V, ty 16V se často kazí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.02.2006 13:20, Xsara
Pokud chcete auto pro rodinu a míníte jezdit v rámci rychlostních limitů, pak bych také bral Xsaru. Holt to není na závodění ani žádné střihání zatáček. Ale předjíždění větší rychlostí, znáte-li vlastnosti vozidla, bych se nebál. Nesmíte holt dělat "myšky" ve 160 a ještě za deště. To tohle auto opravdu neumí. Takhle bych vybral, tedy aspoň v rámci těchto 3 variant. A nebo ještě jinak - vyhnul bych se Feldě, protože levný servis je asi jedinou výhodou ( a to ještě velmi relativní). Možná skuste vzít na milost i jiná auta, třeba toyotu Corollu - ve stejné třídě (ale asi je málo kombíků), na druhou stranu lákavě vypadající Renault Megan bych asi vynechal, to když francouze, tak raději tu Xsaru....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.02.2006 13:40, RE: Xsara
Přemek napisał:
Pokud chcete auto pro rodinu a míníte jezdit v rámci rychlostních limitů, pak bych také bral Xsaru. Holt to není na závodění ani žádné střihání zatáček. Ale předjíždění větší rychlostí, znáte-li vlastnosti vozidla, bych se nebál. Nesmíte holt dělat "myšky" ve 160 a ještě za deště. To tohle auto opravdu neumí. Takhle bych vybral, tedy aspoň v rámci těchto 3 variant. A nebo ještě jinak - vyhnul bych se Feldě, protože levný servis je asi jedinou výhodou ( a to ještě velmi relativní). Možná skuste v...
Moje řeč, přikláněl bych se rozhodně k Citroenu - i v porovnání s Renaultem je servis a ceny náhradních dílů mnohem příznivější....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.02.2006 15:52, RE: Když už tak
Jack napisał:
XSARU, vše ostatní jsou šroty. Měl jsem escorta 1,8 16V a nikdy víc, pořád se tam něco sralo, možná jsem natrefil na špatný kus. Kámoš dělá v Citroenu, takže vím, že Xsary nejsou špatné, ale brát pouze 1,6 8V, ty 16V se často kazí.
To je vidět správný přístup - od lesa. Řešil bych to podobně, nejenže mám pro frantíky slabost, ale volil bych Xsaru kvůli mě dobře známému a léty prověřenému servisu. Sice "neznačkového", ale se zaměřeím na Peug., Citr. Servisujem tam celkem 5 aut, zatím spokojenost. Ale každému, co jeho jest vyvolené. Pro Jacka: nestraš mě se spolehlivostí 1,6 16V, rád bych, aby nám vydržel, nic prosím nepřivolávej.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.02.2006 16:23, RE: Když už tak
Pepe napisał:
To je vidět správný přístup - od lesa. Řešil bych to podobně, nejenže mám pro frantíky slabost, ale volil bych Xsaru kvůli mě dobře známému a léty prověřenému servisu. Sice "neznačkového", ale se zaměřeím na Peug., Citr. Servisujem tam celkem 5 aut, zatím spokojenost. Ale každému, co jeho jest vyvolené. Pro Jacka: nestraš mě se spolehlivostí 1,6 16V, rád bych, aby nám vydržel, nic prosím nepřivolávej.
Jen občas zůstávají viset ventily, pak to jde na tři válce, to přeci tolik nevadí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.03.2006 07:54, RE: Když už tak
Martin Vaculík napisał:
Jen občas zůstávají viset ventily, pak to jde na tři válce, to přeci tolik nevadí...
To musí být" skvělé auto" ))))))))))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.03.2006 15:27, ad "Felda"
prednost feldy bych videl v tom, ze s motorem 1.3 MPi (50 kW) a s prumernou vybavou (GLX) bude v lepsim stavu/mene najeto/levnejsi nez oba konkurenti (a nizsi pov. ruceni). pokud chcete motor 1.6 a vyssi vybavu, pak viz clanek. v tom pripade bych sel asi taky do xsary. pokud ovsem chcete nizke provozni naklady, pak felda (od roku 98) neni uplne k zahozeni. jenom ta navsteva servisu (vesmes malickosti) bude mozna kapku castejsi... ale to je sazka u kazdeho ojeteho vozu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.03.2006 17:44, Xsara
Xsara je nejlepší z tohoto výběru. Karoserie pozink, motor 1,6 8V bez problému, 1,9 D nedo TD spolehlivé a úsporné, velký kufr hlavně kombi, přijatelný servis a ND, a výhodou i nevýhodou je komfortní podvozek, na běžné ježdění bohatě dostačuje, na ostrou jízdu není ideální, mám ojetou Xs. 1,6 rok 2000 a bez vážnějších problémů (3 roky cca 50 t km) jen běžný servis, měl jsem i Escorta combi 1,6 16V a není to špatná volba ale Xsara je lepší poměr cena - kvalita. Feldu jenom od známého, garážovanou, nejetou a za dobrou cenu. Jako další možnost bych viděl P 306, Almera, Lantra.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.03.2006 19:37, RE: Xsara
Karel napisał:
Xsara je nejlepší z tohoto výběru. Karoserie pozink, motor 1,6 8V bez problému, 1,9 D nedo TD spolehlivé a úsporné, velký kufr hlavně kombi, přijatelný servis a ND, a výhodou i nevýhodou je komfortní podvozek, na běžné ježdění bohatě dostačuje, na ostrou jízdu není ideální, mám ojetou Xs. 1,6 rok 2000 a bez vážnějších problémů (3 roky cca 50 t km) jen běžný servis, měl jsem i Escorta combi 1,6 16V a není to špatná volba ale Xsara je lepší poměr cena - kvalita. Feldu jenom od známého, garážovanou...
já bych šel určitě do nisana mám 12roku stareho a jenom liju benzín ted uvažuju zase jenom nisana
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.06.2006 15:08, Jednoznačně Xsara
Odsudek Xsary mne trochu překvapil?? Felda ani omylem, koukněte se jak hnijou. Motory 1,6 se pořizovaly především do firem, ostatní si kupovali 1,3 kvůli pov.ručení!!! Escort je poruchová technická prehistorie. Jěšte by přicházel do úvahy Renault Megan v kombíku. Ten měl velmi dobrou 1,4 16v. Ochotně šla za plynem, slušná spotřeba. Nový model je kvůli limitům EURO uškrcený.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.06.2006 15:30, RE: Jednoznačně Xsara
Petr napisał:
Odsudek Xsary mne trochu překvapil?? Felda ani omylem, koukněte se jak hnijou. Motory 1,6 se pořizovaly především do firem, ostatní si kupovali 1,3 kvůli pov.ručení!!! Escort je poruchová technická prehistorie. Jěšte by přicházel do úvahy Renault Megan v kombíku. Ten měl velmi dobrou 1,4 16v. Ochotně šla za plynem, slušná spotřeba. Nový model je kvůli limitům EURO uškrcený.
odkdy je Escort prehistorie? Na svou dobu poměrně zdařilý model, ideální motorizace 1.6 Zetec. Chronické problémy typu koroze zadních lemů, vytlučené kosti na přední nápravě, vadný ventil volnoběhu nejsou tak tragické. každý model má ty svoje typické chyby. Těším se až žábožrouti budou měnit ložiska torzních tyčí na zadní nápravě Xsara....fakt super doporučení takový šunt jako citroen.to už i felda lepší doporučení...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.07.2006 01:50, RE: Jednoznačně Xsara
Petr napisał:
Odsudek Xsary mne trochu překvapil?? Felda ani omylem, koukněte se jak hnijou. Motory 1,6 se pořizovaly především do firem, ostatní si kupovali 1,3 kvůli pov.ručení!!! Escort je poruchová technická prehistorie. Jěšte by přicházel do úvahy Renault Megan v kombíku. Ten měl velmi dobrou 1,4 16v. Ochotně šla za plynem, slušná spotřeba. Nový model je kvůli limitům EURO uškrcený.
No feldam tak hnijou možná tak zadní dveře, ale to jsou idioti co si to nenechali vyměnit v rámci 6leté záruky. Mám zánovní 1.6 a není firemní - jen se o ni majitel dobře staral a to je pak slovo servis známé jen z reklamy. Za celou dobu jsem měnil jen povinné rozvody a destičky. Do escorta bych raděj nešel, soudě podle mých známých, kteří je vlastnily, je lepší se jich v jistém věku rychle zbavit. A citroen je trošku jiná třída kvality a výbavy, ale zase ty opravy a servis bych chtěl zažít. To je asi v peněžence docela průvan ne :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.08.2006 23:31, RE: Xsara
Karel napisał:
Xsara je nejlepší z tohoto výběru. Karoserie pozink, motor 1,6 8V bez problému, 1,9 D nedo TD spolehlivé a úsporné, velký kufr hlavně kombi, přijatelný servis a ND, a výhodou i nevýhodou je komfortní podvozek, na běžné ježdění bohatě dostačuje, na ostrou jízdu není ideální, mám ojetou Xs. 1,6 rok 2000 a bez vážnějších problémů (3 roky cca 50 t km) jen běžný servis, měl jsem i Escorta combi 1,6 16V a není to špatná volba ale Xsara je lepší poměr cena - kvalita. Feldu jenom od známého, garážovanou...
Taky bych bral Xsaru, Escort se mi nelíbí a jeho zpracování mi přijde horší, ikdyž poslední verze od roku 1995 je už docela zdařilá.Jinak jízdní vlastnosti escortů také nejsou žádný zázrak (vyjma RS2000 a Cosworth), ale to jsme někde jinde (Xsara VTS 2,0 i 16V je také lepší díky podstatně tvrdšímu podvozku a nižší světlé výšce), ale je fakt, že je přetáčivá.Jinak 1,6 16v od PSA je skvělý motor a se 110 ks je docela živý.Jen je potřeba mít správnou převodovku.Sportovní verze mají typ BE3-5, která má výrazně kratší převody a díky ní se motor rychleji vytáčí, což je docela třeba.Jinak ložiska zadní nápravy je dobré preventivně měnit ve 100000 km, ale Citroen nic takového nemá v pokynech pro údržbu. v praxi se to většinou dělá, až když mají kola viditelný zvýšený odklon.Pozor však, aby už nebylo pozdě, protože při jízdě s takto opotřebenými ložisky dochází silovému namáhání zadních ramen, která se mohou i ohnout, což je velký problém. Auto je pak značně nestabilní. Jinak nestabilita zádě může být také způsobena opotřebovanými silentbloky zaddní nápravnice tzv kostičky (jsou zde čtyři), které mají proměnnou tuhost a díky nim má náprava proměnnou geometrii (systém ATC).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.12.2006 22:00, RE: Když už tak
Martin Vaculík napisał:
Jen občas zůstávají viset ventily, pak to jde na tři válce, to přeci tolik nevadí...
Toto se stávalo u těch prvních 1.6 16V kde Citroen měnil u porouchaných motorů hlavy v garančce )) Je pravda že se to stávalo a dlouho továrna nemohla přijít na to proč se tak děje...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.02.2007 13:27, Escort 1,8 D
Diesel od forda - radši se vyhnout??? Mám najeto 280 000km, bez jedinýho problému, spotřeba 6,5l/100. Náklady akorát - výměny oleje, když už to nechce chytat tak žhavičky a dvakrát vstřikovací trysky.
Tak nevím kde je pravda, asi u těch co v tom nenajeli víc jak 10km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.02.2007 00:27, RE: Escort 1,8 D
Radis napisał:
Diesel od forda - radši se vyhnout??? Mám najeto 280 000km, bez jedinýho problému, spotřeba 6,5l/100. Náklady akorát - výměny oleje, když už to nechce chytat tak žhavičky a dvakrát vstřikovací trysky.
Tak nevím kde je pravda, asi u těch co v tom nenajeli víc jak 10km.
Tak to buď rád. Já měl Fiestu 1.8 D, najeto 120 tis.(se serviskou) a když klesla teplota pod -2 °C, tak jsem při startování vždycky skoro vymlátil baterii (upozorňuju, že tlaky byly dle názoru servisu v pořádku !). Další věc, studený motor šel jako multikára. Pravda je, že spotřeba byla kolem 5 l/100 . To je moje zkušenost a kamarád měl se Sierrou 1.8TD podobné problémy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.08.2007 13:22, RE: A co Megane?
Time4Tea napisał:
Také se přikláním k Citroenu, Felicie je prostě příliš konstrukčně zastaralá, ostatně Escort je na tom podobně. Ještě by se dal navrhnout třeba Renault Megane (je bezpečný a rozumně vybavený a ve spolehlivosti bude se Xsarou nastejno).
Renault Megane je nejhorší auto jaký jsem kdy měl....Pořád se na tom něco spravovalo a pak když to manželka klepla v 65km/h do stromu tak to byla totálka můj názor jedině Escort
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 04.11.2007 11:18,
Vlastním ford escort 1,8D mám problém pri štartovaní v chladnom počasí žhaviče som už vymenil,pomohla by výmena vstrikov?
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.