tomaskrtek napisał:
sry, ale máte tohle zapotřebí? když už tak to prosím označte jako komerční prezentaci. druhý článek o jakési zázračné firmě BSR, a bez reálných technických údajů, pouze cosi co vám navykládají, to už je téměř na úrovni Ondrašíkovo AutoRevue kde ´´driftovali´´ s předokolkou.
proč jste nezměřili výkon na brzdě před ´´úpravou´´ a po ní? vždyť to měření není tak drahé. co kdybyste takhle otestovali pár aut, před a po, to byl hodně zajímavý článek.
a dvacet koní/10% mi u turbomotoru přijde jako za...
1. BSR není česká firmička, ale švédská firma, která továrně ladí i Koënigseggy.
2. asi tento motor nemá tak velké výkonové rezervy (z mého motoru údajně umí na Stage1 o 30% větší výkon, na Stage4 o 55% víc)
3. souhlas, že bez změření na brzdě ten článek pozbývá objektivity.
4. chtělo by to dotaz na české zastoupené BSR, jestli umí tuto úpravu zapsat do TP. Podle zákona je to totiž nutné.