sheogorath napisał:
To je sranda, naprosto stejnej pocit jsem mel pred 2 mesici, kdy jsem mel na vikend zapujcenou Octaviu II s 1.6TDI. Absolutne se s tim neda jezdit, fakt nechapu, proc se to v cesku tolik prodava, a jeste s touhle tragickou motorizaci. Padne zelena a clovek musi radit jak v nakladaku nez to rozjede na tech alespon 50. Verim, ze ty FSI/TFSI motory budou o dost lepsi, ale s tim naftakem bych to nechtel ani jako sluzebniVejdete se u te trojky fabky za volant? Ja mam 180cm a v te oktavce jsem budto kopal kolenama do volantu, nebo mel natazeny ruce, ani jedno neni pohodlny..
Jako služebáky máme OIII s 1.6 TDi a musím souhlasit s tím, že ten motor není uživatelsky příjemný. Ve městě je přímo hrozný, protože 50-ka se nedá na 4-ku jet a na 3-ku zbytečně točí a řve. Tím jak nemá obsah, tak má ostrou hranici mezi tím, kdy to nejede skutečně vůbec a kdy to začne zběsile zabírat. A dálnice znamená velmi často sešlápnutý pedál až na podlahu, protože jinak motor nepozná, že se po něm něco chce, ale pak se dá říct, že zase úplně dýchavičný není, to bych nebyl fér.
Spotřeba BRQ-NBG-BRQ 4,9 ltr/100, což je o 8% méně, než když jsem to jezdíval s OI 1.9 TDi (77 kW). Ale ta 1.9-ka byla taky specifická. Dole sice jela trochu líp, ale pak uměla kopanec do zad a nahoře zase nic. Takže zrychlování nebylo plynulé, ale spíš něco jako přískoky.