0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.4 TDI - jaká je po 170 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Środa 27.08.2014 01:33, Minimální provozní náklady
Minimální provozní náklady oproti Subaru Impeza a Fordu Galaxy. To není snad až tak překvapivé.

Jízdní vlastnosti díky chiptuningu zdaleka převyšují možnosti benzínových atmosfér ... Např. policejní Passat 3,6. Nebo Lamborghini...

Jinak gratuluji ke strmé kariéře v zaměstnání. Ten kdo fasuje služební auta v tomto pořadí: Peugeot 206, Opel Astra, Subaru Impreza, Ford Galaxy, toho si jeho zaměstnavatel evidentně velmi váží. Pak nechápu nákup ojeté fábie domů. Radši bych jezdil v té služební Impreze nebo Galaxy a našetřil na něco lepšího.
reagować
karelgr
ilość wystąpień26
data registracji20.05.2014
Środa 27.08.2014 09:02, nevýhody
Nevýhody- občas je třeba vyměnit nějakou žáruvku. Hmm, tomu říkám recenze. Já bych to dal do výhod- u auta měním jen žárovky.
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Środa 27.08.2014 10:41, Fabia TDI
cytat:
Jízdní vlastnosti díky chiptuningu zdaleka převyšují možnosti benzínových atmosfér


Tak tenhle blud mě opravdu dostal. Pán asi myslí tou atmosférou favorita, kterého vlastnil předtím.
Jízdně a motoricky patří fabia někam k průměru (z vlastní zkušenosti je řadím k podprůměru)
Evidentně v silném nebo alespoň průměrně silném autě autor zjevně nikdy nejel. To by potom takovou blbost nevyplodil. Spíše bych tipoval na věk okolo 20-ti let a proto ta nadšenost pramenící z nezkušenosti.
Zvlášt, když napíše do negativ žárovky a absence jakékoli relevantní informace v celé recenzi to potvrzuje..
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Środa 27.08.2014 11:46, RE: Fabia TDI
Zvirak napisał:
cytat:
Jízdní vlastnosti díky chiptuningu zdaleka převyšují možnosti benzínových atmosfér
Tak tenhle blud mě opravdu dostal. Pán asi myslí tou atmosférou favorita, kterého vlastnil předtím.Jízdně a motoricky patří fabia někam k průměru (z vlastní zkušenosti je řadím k podprůměru)Evidentně v silném nebo alespoň průměrně silném autě autor zjevně nikdy nejel. To by potom takovou blbost nevyplodil. Spíše bych tipoval na věk okolo 20-ti let a proto ta nadšenost pramenící z nezkušenosti.Zvlášt, když napíše do negativ žárovky a absence jakékoli relevantní informace v celé recenzi to potvrzuje..


Viděl bych to tak že pisatel to myslel ve vztahu k benzínové 1,4 bez turba. Tam to sedí dokonale, to tříválcové tdi s fabií celkem jede. 1,4 63Kw benzín je líná veš díky emisím a u jiných značek to neni lepší. A to tdi se nesype, prakticky vůbec. Jen to chce vydržet ten hluk, mě osobně by to velmi vadilo. Nové 1,4tdi už je jiná liga, výborný motor. Na tříhrnek diesel i kultivovaný.
Ve firmě má kolega dokonce polo 1,2tdi na denní dojíždění 70km do práce (po dálnici!!!) a motor kterému jsem se smál velmi překvapuje. Tak do 130 je i slušně utlumený.

reagować
figo
ilość wystąpień37
data registracji28.05.2007
Cztwartek 04.09.2014 13:07, 1,4 TDi
já myslím, že minimálními provozními náklady oproti zmíněným služebákům, není myšleno, že se jedná o auta užívané pisatelem Jinak s 1,4 Tdi ve Fabii jsem čest měl a jede to slušně, spolehlivost dobrá, spotřeba vynikající, ale ten rachot a vibrace jsou neskutečné, když stojíte v koloně a poskakujete, auto často stojí na volnoběh, tak je to na uhnání si migrény. Na dálnici auto naopak ztichne a jde to přežít.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.