0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 TSI II. generace - konečně jede

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Wtorek 08.08.2017 15:38, motor
Teda že se malý turbomotor nedá vytáčet moc vysoko, to jsem čekal, ale že to zvadne už na 4000 otáčkách, tak to je dost brzo. Když to vezmu - pod 2000 nejede a nad 4000 uvadá, takže použitelný rozsah otáček je jen 2000, to je žalostně málo, skoro jako u starého TDI. Tam to ale docela potáhlo díky vysokému krouťáku. Popravdě předjíždění na okresce, asi nic moc.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 08.08.2017 20:35, RE: motor
Koloss napisał:
Teda že se malý turbomotor nedá vytáčet moc vysoko, to jsem čekal, ale že to zvadne už na 4000 otáčkách, tak to je dost brzo. Když to vezmu - pod 2000 nejede a nad 4000 uvadá, takže použitelný rozsah otáček je jen 2000, to je žalostně málo, skoro jako u starého TDI. Tam to ale docela potáhlo díky vysokému krouťáku. Popravdě předjíždění na okresce, asi nic moc.


TSI 63 kw je záměrně seškrcen na řídící jednotce,aby si zákazník připlatil za silnější 77 kw,proto už to po těch 4 000,tak nejede jako silnější verze 1.2 TSI,ale i tak to není špatné.Od 1 800 ot již to solidně zabírá.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Wtorek 08.08.2017 20:50, RE: motor
Fanda napisał:
Koloss napisał:
Teda že se malý turbomotor nedá vytáčet moc vysoko, to jsem čekal, ale že to zvadne už na 4000 otáčkách, tak to je dost brzo. Když to vezmu - pod 2000 nejede a nad 4000 uvadá, takže použitelný rozsah otáček je jen 2000, to je žalostně málo, skoro jako u starého TDI. Tam to ale docela potáhlo díky vysokému krouťáku. Popravdě předjíždění na okresce, asi nic moc.
TSI 63 kw je záměrně seškrcen na řídící jednotce,aby si zákazník připlatil za silnější 77 kw,proto už to po těch 4 000,tak nejede jako silnější verze 1.2 TSI,ale i tak to není špatné.Od 1 800 ot již to solidně zabírá.


Hlavní důvod, proč bych si připlatil za 77kw verzi, by nebyla ta trocha výkonu navíc. Mnohem důležitější je 6° převodovka u silnější verze, díky které to jakž takž jede. Žádná dynamická hitparáda to ale není ani u silnější verze, to si Fando tvrď jak chceš.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Środa 09.08.2017 03:57, RE: motor
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Koloss napisał:
Teda že se malý turbomotor nedá vytáčet moc vysoko, to jsem čekal, ale že to zvadne už na 4000 otáčkách, tak to je dost brzo. Když to vezmu - pod 2000 nejede a nad 4000 uvadá, takže použitelný rozsah otáček je jen 2000, to je žalostně málo, skoro jako u starého TDI. Tam to ale docela potáhlo díky vysokému krouťáku. Popravdě předjíždění na okresce, asi nic moc.
TSI 63 kw je záměrně seškrcen na řídící jednotce,aby si zákazník připlatil za silnější 77 kw,proto už to po těch 4 000,tak nejede jako silnější verze 1.2 TSI,ale i tak to není špatné.Od 1 800 ot již to solidně zabírá.
Hlavní důvod, proč bych si připlatil za 77kw verzi, by nebyla ta trocha výkonu navíc. Mnohem důležitější je 6° převodovka u silnější verze, díky které to jakž takž jede. Žádná dynamická hitparáda to ale není ani u silnější verze, to si Fando tvrď jak chceš.


Tak u dvojkové fabie si šestikvalt nekoupíš ani se silnější verzí.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Środa 09.08.2017 08:26, Jede ale často také dojede :-)
Je dobré vědět, že až verze motoru E111 s rozšířeným rozv. řetězem nepřeskakuje. Dále, že auto špatně topí a občas je problém s ředěním oleje atd. Jinými slovy stále jde o aušus.
Potom pokud jste chalupář - motor do 1800 má problém s výkonem takový, že s vozíkem ani na jedničku k chatě prostě nedojedete, leda budete hoodně hoblovat spojku. To samé platí při couvání do prudkého kopce Ve městě nebo v kolonách při popojíždění je pak docela umění jet plynule, protože přechod turbodíra-záběr je docela ostrý

A teď jízdní vlastnosti:
- na dálnici je podvozek nestabilní, je třeba hodně korigovat volantem směr a pokud přijde i silnější boční vítr, může se jízda proměnit ve fitness posilování
- na sněhu úzký podvozek s velmi krátkým rozvorem způsobuje, že nedrží směr, opět je to velmi nepříjemné pokud jezdíte takhle denně do práce v podhůří Beskyd
- vše podtrhují slabé brzdy a u většiny výbav absence ESP

Když přičtu k Fábii II její chronické problémy s poddimenzovanou přední nápravdou, lámaním kabelu v předních dveřích a ne moc odolný výfukový systém, beru tohle auto jako můj nejhorší "kauf". FII jsem měl od novoty v kombíku a vydržel jsem to cca 6 let, pak jsem ji i s prodělkem prodal a koupil Focus II facelift a lituji jen, že mě nenapadlo odejít od Fábie už mnojem dříve Focus už mám pár let a nemohu si vzpomenout na nic, co by měla Fábie lepší
reagować
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Środa 09.08.2017 08:30, 77Kw u fabie
Už jsem to tady zmiňoval dříve. S tímhle motorem 1,2TSI 77Kw (5kvalt) jsem služební fabii měl v kombíku. Nejvyšší výbava a sport paket. (lepší sedačky) i tak pohodlí po 300 - 400km nic moc. K výkonu.. když odhlédnu od všech poruch co na motoru za 80 tis km byly (turbo, podložka pod turbo, 2x řetěz, napínák atd.) Tak ten motor tahal od cca 1.500 otáček po 4.500 pak už bylo znát že to jen řve, sice to šlo až k 6 tis ale výkon už to nezvedalo. I přes to všechno motůrek je to živý a pružný. Na tachometru to ukázalo klidně i 220 do kopce, možná by to jelo i víc ale už jsem měl strach (směr z MB na Prahu, poslední stoupání před k motorestu 4 kameny) GPS jsem ještě tenkrát neměl, ale vím že 200 to dávalo naprosto v klidu. Sice od 180 už nestíhal podvozek a auto cestovalo v pruhu jak žížala i přes 215 pneu. Pak jsme auto vraceli a bavil jsem se s mechanikem leasingovky a ten mi tvrdil, že tyhle motory nechávali měřit na brzdě když dělal v servisu a deklarovaných 77Kw neměl ani jeden. Všechny měli minimálně 80Kw a víc. Snad prý jeden měl i 84Kw. Spotřeba byla kolem 7,5 litru. Při dodržování limitů klesla na 6,6 bohužel motor po 80 tis km bral cca 1 litr oleje na 3 tis km.
reagować
Gagarin_CCCP
ilość wystąpień66
data registracji02.01.2012
Cztwartek 10.08.2017 06:29, oslavná recenze :-)
krásná oslavná recenze, to by bylo skoro až na zarámování zrovna sedačky tu tedy stály fakt za hovno, s mejma 197 cm jsem byl cca po 300 km zcela domordovanej, světla, zvláště projektory, který jsou fakt totálně na hovno.
O sportovním zvuku a svezení bych mohl psát tak možná o V8čce co mám, ale k tomuto poskokovi mi to nějak nesedí
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 10.08.2017 10:24, Asi fakt reklama :-)
Pravdou je, že těhle aut se zbavují lidé ve velkém a nikdo je nechce koupit. Není se ale čemu divit
- nespolehlivý motor, průměrná výdrž dílů, vlastně obyčejný R. Clio nebo F. Fiesta anebo něco většího jako Focus II nebo Megane II a III poslouží mnohem lépe
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Cztwartek 10.08.2017 19:10, RE: oslavná recenze :-)
Gagarin_CCCP napisał:
krásná oslavná recenze, to by bylo skoro až na zarámování zrovna sedačky tu tedy stály fakt za hovno, s mejma 197 cm jsem byl cca po 300 km zcela domordovanej, světla, zvláště projektory, který jsou fakt totálně na hovno.O sportovním zvuku a svezení bych mohl psát tak možná o V8čce co mám, ale k tomuto poskokovi mi to nějak nesedí


Ty projektory stojí opravdu za ho....
reagować
JakubR
ilość wystąpień24
data registracji19.11.2009
Cztwartek 10.08.2017 20:54, zkušenosti
tohle auto máme v práci, něco jsem s ním taky najezdil a můžu říct, že pro jednoho dva lidi je úplně v pohodě. svižné, rychlé, lehkonohé. snese i hrubší zacházení a když člověk nespěchá umí nabídnout i nějaký ten komfort. řízení i řazení jdou pěkně lehce. motor nemá moc smysl vytáčet nad zmíněných 4500, ale jinak jede pěkně na první tři kvalty, poté už je znát absence koníků, ale žádná hrůza. motor je kultivovaný a docela slušně utlumen, jen na dálnici chybí šestka. určitě s ní jezdím raději než s octavií III s 1.6 tdičkem. oproti fabii 3 je z předchozí generace v poslední verzi pořád cítit jakýsi závan betelnosti. nová generace je pak už jen trochu lepší dacie (pocit papundeklovosti), kde je silně znát hlavní úkol při jejím vzniku - katování kostů.
reagować
GSX1100G
ilość wystąpień121
data registracji02.12.2014
Wtorek 26.09.2017 10:42, motor 1.2TSI
Přesně s tímto motorem jsem při průměrné spotřebě 5.8L/100km najezdil ve služební Octavii 223.000km od samého počátku. Za celou dobu jsem dolil pouze jednou 2dl oleje 2000km před jeho výměnou, a to po dlouhé a náročné cestě po německých dálnicích. 1Litr na 3000km ??? Tak to se někde něco nepovedlo, nebo se někomu naopak něco "povedlo...." S motorem jsem byl velmi spokojen a s jako takovým žádný problém nebyl, a to včetně turba. Nepočítám samozřejmě výměnu rozvoďáku v záruce a 1x preventivně, výměnu lambdasondy na 210.000km a 1x problém s volnoběhem, což bylo způsobeno zanesenou klapkou. Olej byl měněn vždy nejpozději na 27.000km, ale spíše na 25.000km. Dlouhodobě to sleduji kolem sebe a došel jsem k závěru, že nejvíce problémů mají hlavně motory, které jsou špatně zajeté, s přetaženými intervaly oleje a ty, ke kterým se řidiči chovají jako čuňata, nebo naopak ty, se kterými se jezdí do Kauflandu. Mám na mysli trápení studeného motoru, dochlazování turba po jízdě, nebo naopak šudlání po městě bez občasné delší a ostřejší jízdy po zahřátí. Všechno chce prostě své a u tohoto motoru to platí trojnásob. Podotýkám, že vůz (motor) byl předán ve výborné kondici a stále jezdí bez problémů.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Wtorek 26.09.2017 13:13, RE: motor 1.2TSI
GSX1100G napisał:
Přesně s tímto motorem jsem při průměrné spotřebě 5.8L/100km najezdil ve služební Octavii 223.000km od samého počátku. Za celou dobu jsem dolil pouze jednou 2dl oleje 2000km před jeho výměnou, a to po dlouhé a náročné cestě po německých dálnicích. 1Litr na 3000km ??? Tak to se někde něco nepovedlo, nebo se někomu naopak něco "povedlo...." S motorem jsem byl velmi spokojen a s jako takovým žádný problém nebyl, a to včetně turba. Nepočítám samozřejmě výměnu rozvoďáku v záruce a 1x preventivně, výměnu lambdasondy na 210.000km a 1x problém s volnoběhem, což bylo způsobeno zanesenou klapkou. Olej byl měněn vždy nejpozději na 27.000km, ale spíše na 25.000km. Dlouhodobě to sleduji kolem sebe a došel jsem k závěru, že nejvíce problémů mají hlavně motory, které jsou špatně zajeté, s přetaženými intervaly oleje a ty, ke kterým se řidiči chovají jako čuňata, nebo naopak ty, se kterými se jezdí do Kauflandu. Mám na mysli trápení studeného motoru, dochlazování turba po jízdě, nebo naopak šudlání po městě bez občasné delší a ostřejší jízdy po zahřátí. Všechno chce prostě své a u tohoto motoru to platí trojnásob. Podotýkám, že vůz (motor) byl předán ve výborné kondici a stále jezdí bez problémů.



Dobrý den, sepište prosím Vaši zkušenost s Octavií do samostatné recenze https://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni
reagować
Lukas70
ilość wystąpień1
data registracji03.04.2019
Środa 03.04.2019 15:17, Bluetooth
Dobrý den,
mám dotaz, připojím si telefon, ale na display se mi pouze ukáže připojený telefon. Já bych, ale chtěl vidět číslice s rychlostí, spotřebu atd...
Když zmačknu potvrzovací knoflík na páčce vpravo, dostanuse do nabídky telefonu a zde je jen nabídka k telefonu

Nevíte někdo jak to přepnu?!
Za odpověď předem děkuji.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.