0
powrót
 

diskuze k tématu: Proč po natankování do Fabie svítí kontrolka motoru?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.10.2010 15:13, Prosím o radu
Vlastním Š Fabia II 1,2 HTP a až do najetí 50.000 km jsem s ní byl velmi spokojen. Po najetí uvedených kilometrů začala na palubní desce občas svítit kontrolka motoru. V servisu ŠKODA to diagnostika vypsala jako vadný snímač otáček. Po jeho výměně byl asi 5.000 km klid a pak to začalo znovu. Motor má při studeném staru nepravidelný chod a při jízdě se při překonávání 3.000 otáček motoru jakoby zastavil na dobu asi dvou sekund a pak se zase rozjede. Nadále svítí kontrolka motoru. Diagnostika v servise hlásila chudou směs. Přesto mi tuto závadu ve značkovém servisu nebyli schopni odstranit. Pokud má někdo podobnou zkušenost prosím o radu. Za radu předem děkuji
reagować
sepp
ilość wystąpień4
data registracji16.06.2017
Poniedziałek 19.06.2017 00:53, Rozvody
Napadá mě nechat překontrolovat rozvody.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 19.06.2017 09:55, RE: Prosím o radu
Gary napisał:
Vlastním Š Fabia II 1,2 HTP a až do najetí 50.000 km jsem s ní byl velmi spokojen. Po najetí uvedených kilometrů začala na palubní desce občas svítit kontrolka motoru. V servisu ŠKODA to diagnostika vypsala jako vadný snímač otáček. Po jeho výměně byl asi 5.000 km klid a pak to začalo znovu. Motor má při studeném staru nepravidelný chod a při jízdě se při překonávání 3.000 otáček motoru jakoby zastavil na dobu asi dvou sekund a pak se zase rozjede. Nadále svítí kontrolka motoru. Diagnostika v servise hlásila chudou směs. Přesto mi tuto závadu ve značkovém servisu nebyli schopni odstranit. Pokud má někdo podobnou zkušenost prosím o radu. Za radu předem děkuji


Ahoj Gary! Navštiv HTP forum http://htpklub.forumczech.com/.
Najdeš tam opravdové machry, co mají zároveň i autoservis. Je to typické pro koncernové auta - originál servis ani neumí opravit typické závady HTP motoru a asi nejsprostší je, že oficiálně tento motor nejde generálkovat, což není pravda. Ostatně na foru už ti kluci poradí a řeknou kam zajet....
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Poniedziałek 19.06.2017 12:03, RE: Prosím o radu
BobanHTP napisał:
Gary napisał:
Vlastním Š Fabia II 1,2 HTP a až do najetí 50.000 km jsem s ní byl velmi spokojen. Po najetí uvedených kilometrů začala na palubní desce občas svítit kontrolka motoru. V servisu ŠKODA to diagnostika vypsala jako vadný snímač otáček. Po jeho výměně byl asi 5.000 km klid a pak to začalo znovu. Motor má při studeném staru nepravidelný chod a při jízdě se při překonávání 3.000 otáček motoru jakoby zastavil na dobu asi dvou sekund a pak se zase rozjede. Nadále svítí kontrolka motoru. Diagnostika v servise hlásila chudou směs. Přesto mi tuto závadu ve značkovém servisu nebyli schopni odstranit. Pokud má někdo podobnou zkušenost prosím o radu. Za radu předem děkuji
Ahoj Gary! Navštiv HTP forum http://htpklub.forumczech.com/.Najdeš tam opravdové machry, co mají zároveň i autoservis. Je to typické pro koncernové auta - originál servis ani neumí opravit typické závady HTP motoru a asi nejsprostší je, že oficiálně tento motor nejde generálkovat, což není pravda. Ostatně na foru už ti kluci poradí a řeknou kam zajet....


Bobane, já si myslím, že to má pán už vyřešené, když to psal v roce 2010
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 19.06.2017 12:34, RE: Prosím o radu
driver111 napisał:
BobanHTP napisał:
Gary napisał:
Vlastním Š Fabia II 1,2 HTP a až do najetí 50.000 km jsem s ní byl velmi spokojen. Po najetí uvedených kilometrů začala na palubní desce občas svítit kontrolka motoru. V servisu ŠKODA to diagnostika vypsala jako vadný snímač otáček. Po jeho výměně byl asi 5.000 km klid a pak to začalo znovu. Motor má při studeném staru nepravidelný chod a při jízdě se při překonávání 3.000 otáček motoru jakoby zastavil na dobu asi dvou sekund a pak se zase rozjede. Nadále svítí kontrolka motoru. Diagnostika v servise hlásila chudou směs. Přesto mi tuto závadu ve značkovém servisu nebyli schopni odstranit. Pokud má někdo podobnou zkušenost prosím o radu. Za radu předem děkuji
Ahoj Gary! Navštiv HTP forum http://htpklub.forumczech.com/.Najdeš tam opravdové machry, co mají zároveň i autoservis. Je to typické pro koncernové auta - originál servis ani neumí opravit typické závady HTP motoru a asi nejsprostší je, že oficiálně tento motor nejde generálkovat, což není pravda. Ostatně na foru už ti kluci poradí a řeknou kam zajet....
Bobane, já si myslím, že to má pán už vyřešené, když to psal v roce 2010


Díky jdu si dát caffe
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.